0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2012

  • Seria / cykl: Akademicka. Ekonomia

  • Autor: Elżbieta Guzek, Emil Ślązak

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0

Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0.






Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie społecznej, aplikacyjnej i technologicznej.






Na podstawie obszernych źródeł bibliograficznych oraz licznych przykładów ze światowej i krajowej praktyki bankowej ukazują wpływ sukcesu rynkowego takich serwisów, jak Wikipedia, Google, Twitter, Facebook czy YouTube na proces transformacji modelu funkcjonowania współczesnej bankowości internetowej w wymiarze Banku Web 2.0.






"Jestem przekonany, że książka spotka się z dużym zainteresowaniem Czytelników, przede wszystkim studentów kierunków ekonomicznych, a także pracowników banków".







Prof. dr hab. Andrzej Gospodarowicz

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu






"To ważna pozycja w polskiej literaturze ekonomicznej. Opisuje praktyczne możliwości wykorzystania potencjału bankowości internetowej i założeń CRM w nowym modelu biznesowym opartym na Web 2.0".






Prof. dr hab. Jacek Grzywacz

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-5280-2
  • ISBN druku: 978-83-264-3815-8
  • EAN: 9788326452802
  • Liczba stron: 224
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorach  str. 7

Wprowadzenie  str. 9

1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju  str. 15

1. 1. Koncepcja bankowości internetowej  str. 15

1. 2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych   str. 23

1. 3. Proces ewolucji bankowości internetowej   str. 31

1. 4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej   str. 33

 2. Determinanty popytowe bankowości internetowej  str. 37

2. 1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie   str. 37

2. 2. Determinanty socjologiczne   str. 40

2. 3. Determinanty behawioralne   str. 47

2. 4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych  str. 54

3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0   str. 57

3. 1. Web 2. 0 jako nowy wymiar Internetu   str. 57

3. 2. Megatrendy w rozwoju Internetu  str. 64

3. 3. Uwarunkowania technologiczne Web 2. 0   str. 67

3. 4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0   str. 68

3. 5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0  str. 69

3. 6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0   str. 72

3. 6. 1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna  str. 72

3. 6. 2. Profil prosumenta   str. 73

3. 6. 3. Pokolenia X, Y i Z a klienci bankowości internetowej   str. 75

4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej   str. 82

4. 1. Bankowość internetowa kreowana przez klientów (user-generated banking)  str. 82

4. 2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej  str.  87

4. 2. 1. Istota aplikacji społecznościowych   str. 87

4. 2. 2. Blog banking (bloggig)   str. 90

4. 2. 3. Mikroblogi (mikroblogging)  str. 95

4. 2. 4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum)   str. 99

4. 2. 5. Strony internetowe wiki   str. 102

4. 2. 6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing)   str. 106

4. 2. 7. Syndykacja internetowa (Web syndication)   str. 111

4. 2. 8. Podkasty (podcasting)   str. 115

4. 2. 9. Widżety (Web widgets)   str. 118

4. 2. 10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds)   str. 119

4. 2. 11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking)   str. 123

4. 2. 12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking)   str. 126

4. 2. 13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0   str. 140

4. 3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu   str. 143

5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty technologiczne   str. 147

5. 1. Istota "architektury uczestnictwa"   str. 147

5. 2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up)   str. 150

5. 3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application)   str. 154

5. 4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego  str. 157

5. 4. 1. Personalizacja serwisu obsługi   str. 157

5. 4. 2. Agregacja kont (account aggregation)   str. 161

5. 4. 3. Formularze interaktywne (Web application)   str. 164

5. 4. 4. Komunikatory internetowe typu Skype   str. 166

5. 4. 5. Internetowe serwisy rekomendujące   str. 168

5. 4. 6. Serwisy finansów osobistych - PFM (Personal Finance Management)   str. 178

5. 5. Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z  str. 182

5. 6. Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers   str. 186

Zakończenie   str. 195

Aneks. Wybrane definicje pojęcia bankowości elektronicznej   str. 199

Bibliografia  str. 203

Indeks  str. 217

Inni Klienci oglądali również

75,60 zł 84,00 zł
Do koszyka

Działania naruszające prawa do domen internetowych

Opisana w książce problematyka prawnych aspektów domen internetowych stanowi jedno najbardziej aktualnych zagadnień w obszarze prawa nowych technologii. Dotyczy zarówno postępowań karnych w sprawach o przestępstwa z wykorzystaniem domen i...
30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka

Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości. T. 1

Przedstawiona w dwóch tomach monografia pt. Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości stanowi oryginalne opracowanie w zakresie szeroko rozumianej twórczości dziecka i twórczej pracy nauczyciel...
23,63 zł 26,25 zł
Do koszyka

Innowacyjne wsparcie rozwoju lokalnego

O ile w teorii ekonomii dość dobrze rozpoznane są czynniki i modele wzrostu gospodarczego na szczeblu gospodarki narodowej czy na regionalnym, o tyle badacze z pewną trudnością schodzą na poziom lokalny. Jego podstawową jednostką jest gmina. W analizie...
23,04 zł 25,60 zł
Do koszyka

Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiębiorstw w Polsce

Konkurencja, krótki cykl życia produktów, postęp technologiczny spowodowały, że proces innowacyjny stał się bardziej kosztowny i ryzykowny. Wymusiło to na przedsiębiorstwach dzielenie się ryzykiem w pracach B + R oraz współpracę z ...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych funduszy inwestycyjnych

Wraz z rozwojem rynku funduszy inwestycyjnych w Polsce rośnie znaczenie badań naukowych dotyczących tego zjawiska. Na rynku tym pojawiają się również określone innowacje, których analiza ma istotne znaczenie dla rozwoju dyscypliny ekonomi...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku

Oficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0.Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dodawania i komponowania zakładek oraz mierzenia efekt&oac...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!