0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing na rynku międzynarodowym

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2013

  • Seria / cykl: Akademicka. Ekonomia

  • Autor: Wojciech Grzegorczyk

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing na rynku międzynarodowym

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym.

Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych, na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej, jak należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego. Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków.

Adresaci:

Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-5391-5
  • ISBN druku: 978-83-264-4084-7
  • Liczba stron: 308
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorze 	  9
Wstęp 	  11
1. Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego 	  13
Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw 	  13
Pojęcie marketingu międzynarodowego i jego elementy 	  19
2. Badania marketingowe rynku międzynarodowego 	  24
Pojęcie i specyfika badań 	  24
Rodzaje badań 	  27
Źródła informacji i metody badań 	  40
3. Etapy strategii na rynku międzynarodowym  	  50
Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa 	  50
Ocena i selekcja rynków zagranicznych 	  56
Określenie celów działania na rynku zagranicznym 	  56
Ustalenie sposobów wejścia na rynek zagraniczny 	  57
Ustalenie działań funkcjonalnych przedsiębiorstwa  	  58
Koordynacja działań  	  62
Realizacja strategii i kontrola 	  63
4. Wejście przedsiębiorstwa na wybrane rynki zagraniczne 	  65
Ocena i selekcja rynków zagranicznych  	  65
Formy wejścia  	  73
5. Charakterystyka form działania przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym 	  79
Działania eksportowe 	  79
Handel wymienny  	  86
Wybrane rodzaje ryzyka transakcji eksportowych i sposoby jego ograniczania 	  89
Działania kooperacyjne bez zaangażowania kapitału 	  91
Działania kooperacyjne z zaangażowaniem kapitału 	  95
Inwestycje bezpośrednie 	  101
6. Strategie funkcjonalne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym  	  106
Strategie marketingowe 	  106
Pozostałe strategie funkcjonalne 	  115
7. Strategia marketing mix na rynku międzynarodowym i jej elementy 	  120
Polityka produktu 	  121
Polityka cenowa 	  139
Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym 	  165
Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym i jej elementy 	  183
8. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym 	  204
Podział organizacyjnych struktur marketingu  	  205
9. Strategie ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne. Studia przypadków 	  215
Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 	  215
Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw 	  217
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 	  219
Grupa Maspex Wadowice 	  223
Grupa Mokate 	  225
Amica Wronki SA  	  227
Grupa Selena 	  231
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA 	  234
Grupa Can-Pack 	  236
Polskie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej (Dr Irena Eris, Kolastyna)  	  238
Solaris Bus & Coach 	  244
Polskie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej (Grupa Forte, Grupa Nowy Styl) 	  247
Polskie przedsiębiorstwa z branży odzieżowej i obuwniczej (LPP SA, Redan, Gino Rossi 	  251
Grupa Atlas SA 	  259
Grupa Koelner  	  263
10. Strategie marketingowe zagranicznych firm na rynku międzynarodowym. Studia przypadków 	  265
McDonald's Corporation  	  265
IKEA 	  268
Nike Inc.  	  270
Avon 	  274
Benetton Group 	  276
Koncern Bertelsmann na polskim rynku 	  279
Strategia wejścia na polski rynek firmy Stollwerck  	  282
Strategia wejścia na polski rynek firmy Cadbury  	  284
Strategia wejścia na polski rynek firm Algida i Schöller  	  286
Zakończenie 	  289
Literatura  	  293
Indeks  	  301

Inni Klienci oglądali również

48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym,...
31,05 zł 34,50 zł
Do koszyka

Modelowanie równowagi na rynku kapitałowym - weryfikacja empiryczna na przykładzie akcji notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie

Celem niniejszej publikacji jest zaprojektowanie i konstrukcja modelu symulującego, w świetle teorii ICAPM, równowagę na rynku akcji. Dla zrealizowania celu głównego wyodrębniono cele cząstkowe realizowane w dwóch etapach. W etapie pierwszym...
3,06 zł 3,40 zł
Do koszyka

Emisja akcji w Polsce w nowej europejskiej perspektywie - jednolity rynek papierów wartościowych w Unii Europejskiej. Rozdział 6. Wprowadzenie akcji do obrotu na rynku regulowanym

Poważną zaletą książki jest jej przystępny język, gdyż nawet stosunkowo skomplikowane zagadnienia przedstawione są w sposób jasny i przejrzysty. Autorka umiejętnie połączyła kwestie ekonomiczne z analizą prawną, dbając przez cały czas o wysoki p...
12,77 zł 14,19 zł
Do koszyka

Marketing hotelowy - praktycznie

Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego.Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strateg...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Rynek książki w Polsce 2017. Poligrafia i Papier

Tom Poligrafia i Papier - tom poświęcony rynkowi drukarń dziełowych oraz rynkowi papierów graficznych przeznaczonych do druku książek. Spis treści: Poligrafia1. Drukarnie dziełowe. Offset i cyfra – walka o rynek (Pi...
3,06 zł 3,40 zł
Do koszyka

Finansowanie firm na rynkach zagranicznych (wyd. II). Rozdział 3. Praktyka wprowadzania spółek na giełdy zagraniczne

W książce w sposób kompleksowy przedstawiono zagadnienia związane z gromadzeniem kapitału na działalność firmy krajowej za pośrednictwem ryn­ków zagranicznych. Może być z powodzeniem polecana do nauki finansów na studiach wyższ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!