0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Kraków, 1, 2008

  • Autor: Elżbieta Jaroni

  • Wydawca: Impuls

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
18,00 zł
16,20 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 1,80 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej

          Niniejsza książka – jak wskazuje już sam jej tytuł: Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej – stanowi refleksję nad współczesną koncepcją edukacji wczesnoszkolnej, która zarówno w warstwie teoretycznej, jak i praktycznej nie jest do końca rozstrzygnięta i określona, a zatem prowokuje do dyskusji, inspiruje do dalszych poszukiwań itp.

          Zaprezentowane teksty, ukazujące edukację wczesnoszkolną w różnych kontekstach i aspektach, powstawały w wyniku wieloletnich badań i studiów nad literaturą przedmiotu. Praca szczególnie koncentruje się na przedstawieniu związku między teorią pedagogiczną a praktyką edukacyjną, ukazując, jak dalece rzeczywistość szkolna odbiega od przyjmowanych obecnie założeń teoretycznych, bądź też przekonując czytelnika, że można i trzeba inaczej, lepiej i skuteczniej organizować integrowaną edukację. Autorka snuje refleksję nad istotą i właściwościami tej formy nauczania oraz na temat możliwości optymalizacji procesu kształcenia wczesnoszkolnego.

          Książka jest skierowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być bowiem pomocą dydaktyczną, źródłem informacji dla studentów pedagogiki wczesnoszkolnej oraz czynnych już zawodowo nauczycieli pracujących z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, a także osób odpowiedzialnych za politykę edukacyjną na różnych szczeblach nadzoru i doradztwa oraz rodziców uczniów klas I-III.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7850-336-1
  • Liczba stron: 130
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Rozdział 1. Integracja w procesie przemian edukacyjnych	9
	1.1. Ewolucja założeń programowo-organizacyjnych edukacji wczesnoszkolnej (w Polsce w latach 1978–1999)	9
	1.2. Nowsze koncepcje integracji w edukacji wczesnoszkolnej	17
	1.3. Cele zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej	27
Rozdział 2. Nauczyciele w obliczu przemian oświatowych	39
	2.1. Postawy nauczycieli wobec strukturalnej i programowej reformy edukacji	39
	2.2. Wiedza nauczycieli na temat procesu uczenia się i jego uwarunkowań	46
	2.3. Postawy nauczycieli wobec narzędzi pomiaru osiągnięć szkolnych	55
Rozdział 3. Indywidualne różnice między dziećmi w praktyce edukacyjnej	61
	3.1. Rozwijanie umiejętności poznawczych jako cel współczesnej edukacji wczesnoszkolnej	61
	3.2. Poznawanie i uwzględnianie właściwości poznawczych dziecka jako warunek jego powodzenia w szkole	70
	3.3. Wykorzystanie komputera w edukacji wczesnoszkolnej uczniów – możliwości i zagrożenia	76
Rozdział 4. Matematyka w kształceniu zintegrowanym	85
	4.1. Podmiotowe determinanty uczenia się matematyki	85
	4.2. Wykorzystanie zabawy w procesie kształcenia matematycznego uczniów klas początkowych	96
	4.3. Rozwijanie myślenia twórczego uczniów klas początkowych w procesie kształcenia matematycznego	106
Zakończenie	117
Bibliografia	121

Inni Klienci oglądali również

2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Edukacja Jutra. Od uniwersytetu do starości. Aspekty edukacji osób dorosłych - Grzegorz Sanecki: Wdrażanie Krajowych Ram Kwalifikacji w odbiorze studentów

Problematyka edukacji osób dorosłych znajduje swoje odzwierciedlenie w wielu opracowaniach naukowych i metodycznych. Niniejsza książka jest kolejną pozycją wydawniczą o dorosłym człowieku funkcjonującym w warunkach społeczeństwa wiedzy, przed kt...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Dziecko w świecie edukacji Przykłady zajęć kompleksowych

Książka Dziecko w świecie edukacji. Przykłady zajęć kompleksowych. Bliżej integracji osoby i pedagogiki współbycia jest drugą częścią publikacji Dziecko w świecie edukacji. Podstawy uczenia się kompleksowego – nowe kształty i wymiary eduka...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej Poradnik metodyczny

Koncepcja edukacji fizycznej „Zdrowie, Sport, Rekreacja”, to programy nauczania wychowania fizycznego dla czterech etapów edukacyjnych. Jest to jedyny obecnie na rynku edukacyjnym spójny program kształcenia w zakresie wychowan...
29,91 zł 33,23 zł
Do koszyka

Współczesne problemy zarządzania – dylematy i propozycje rozwiązań

Powodzenie w biznesie, które jest udziałem zarówno firm, jak i ich menedżerów, wynika z oddziaływania wielu czynników. Warunki hiper konkurencji, stan permanentnego kryzysu i wszechobecność wirtualnych narzędzi komunikacji i...
40,32 zł 44,80 zł
Do koszyka

Edukacja małego dziecka, t. 1. Teoretyczne odniesienia, tendencje i problemy

Książka poświęcona jest kontekstom teoretycznym, tendencjom i problemom edukacji małego dziecka. W poszczególnych tekstach znajdują się poglądy, propozycje oraz wyniki badań i studiów dotyczące różnych obszarów funkcjonowania dziecka w wieku przedsz...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Osoba głęboko upośledzona umysłowo w systemie edukacji

Prezentowane materiały mają charakter teoretyczno-badawczy z właściwymi procedurami metodologicznymi oraz interdyscyplinarną podbudową teoretyczną […]. W przedstawionym tu spektrum walorów pracy należy podkreślić praktyczną przydatność za...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.