0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym

(eBook)

Przykład NewConnect

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Monika Bolek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 27,45 zł
24,71 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym

Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym są związane z procesem będącym istotą rynku kapitałowego, jakim obok alokacji kapitału jest jego wycena. W prezentowanej książce zbadano potencjał, innowacyjność, rentowność i płynność finansową, czyli ważniejsze czynniki wzrostu w teoretycznych modelach opisujących to zjawisko. Wzrost przedsiębiorstw może być pojmowany na wiele sposobów, przy czym na rynku kapitałowym co do zasady operuje się pojęciem wartości. Wzrost wartości zachodzi, gdy rosną zyski na akcję w wyniku realizowania przez przedsiębiorstwo efektywnych projektów inwestycyjnych. Wzrost ten jest także celem działania jednostek gospodarczych w świetle zasad nadzoru korporacyjnego.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8088-724-4
  • ISBN druku: 978-83-8088-723-7
  • Liczba stron: 312
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7

Rozdział 1. Przedsiębiorstwo na rynku kapitałowym	17
1.1.	Istota funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym	17
1.2.	Finansowanie wzrostu przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym	27
1.3.	Alternatywne systemy obrotu akcjami	38
Podsumowanie	56

Rozdział 2. Wzrost przedsiębiorstw w świetle teorii	 	57
2.1.	Rozwój a wzrost przedsiębiorstw	57
2.2.	Teoretyczne aspekty wzrostu przedsiębiorstw	60
2.3.	Wybrane modele wzrostu przedsiębiorstw	64
2.4.	Determinanty wzrostu przedsiębiorstw	74
2.5.	Fazy wzrostu przedsiębiorstw z perspektywy finansowej 	79
2.6.	Pomiar wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym	87
2.7.	Analiza wzrostu przedsiębiorstw notowanych na NewConnect	97
Podsumowanie	103

Rozdział 3. Potencjał wzrostu i innowacyjność	105
3.1.	Potencjał wzrostu przedsiębiorstwa	105
3.2.	Analiza potencjału wzrostu przedsiębiorstw notowanych na NewConnect	113
3.3.	Innowacyjność przedsiębiorstw	121
3.4.	Analiza innowacyjności i potencjału wzrostu przedsiębiorstw notowanych na NewConnect	129
Podsumowanie	132

Rozdział 4. Rentowność i płynność finansowa	135
4.1.	Rentowność	135
4.2.	Płynność finansowa	152
4.3.	Płynność finansowa i rentowność przedsiębiorstw na rynku kapitałowym	176
Podsumowanie	186

Rozdział 5. Efekty wzrostu przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym	187
5.1.	Ogólna analiza efektów wzrostu przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym	187
5.2.	Metody dochodowe wyceny przedsiębiorstwa	191
5.3.	Metody majątkowe wyceny przedsiębiorstwa	202
5.4.	Metody mieszane wyceny przedsiębiorstwa	203
5.5.	Metody porównawcze wyceny przedsiębiorstwa	206
5.6.	Rynkowe efekty wzrostu przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym	210
5.7.	Badanie efektów wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym na przykładzie spółek notowanych na NewConnect	222
Podsumowanie	226

Rozdział 6. Analiza wybranych czynników wzrostu przedsiębiorstw notowanych na NewConnect	227
6.1.	Badanie czynników wpływających na wzrost zysków na akcję	228
6.2.	Badanie czynników wpływających na zyski na akcję	230
6.3.	Badanie czynników wzrostu przedsiębiorstw w kontekście innowacyjności	234
6.4.	Badanie czynników wzrostu przedsiębiorstw w kontekście potencjału wzrostu	244
6.5.	Badanie czynników wzrostu przedsiębiorstw	252
6.6.	Badanie siły wpływu wybranych czynników na wzrost zysków na akcję	256
6.7.	Badanie wpływu wybranych czynników na rynkową stopę zwrotu	259
Podsumowanie	262

Zakończenie	265
Companies on the Capital Market: Determinants of Growth (Summary)	271
Bibliografia	275
Spis tabel	299
Spis rysunków	305
Aneks	307
Od Redakcji	311

Inni Klienci oglądali również

72,80 zł 104,00 zł
Do koszyka

Rynek finansowy i jego mechanizmy. Podstawy teorii i praktyki

Kompleksowe kompendium wiedzy z zakresu nowoczesnych finansów. Uwzględnia najnowsze osiągnięcia zarówno w dziedzinie teorii, jak i praktyki. Zaprezentowano w nim wszystkie najważniejsze kwestie związane z inwestowaniem w instrumenty finan...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Wpływ ekspansji zagranicznej na efektywność przedsiębiorstw

Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do lepszych wyników w stosunku do firm...
26,82 zł 29,80 zł
Do koszyka

Wsparcie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz preferencje podatkowe w Polsce

Monografia składa się z trzech części, z których dwie pierwsze podejmują wątek zewnętrznych źródeł finansowania przedsięwzięć gospodarczych oraz rozwoju już istniejących przedsiębiorstw, zaś trzecia traktuje o wykorzystaniu preferencji po...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

E-konsument na rynku usług

Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Ro­zwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii kom&...
52,20 zł 58,00 zł
Do koszyka

Nowe wyzwania dla przedsiębiorstw na rynkach finansowych

Ostatni kryzys finansowy doprowadził do szeregu zmian regulacyjnych i przewartościowań w systemie finansowym. Większa restrykcyjność banków w finansowaniu przedsiębiorstw skłania te podmioty w coraz większym stopniu do pozyskiwania środkó...
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: •istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku mi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!