0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Nostalgia w zarządzaniu marką

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2020

  • Autor: Magdalena Grębosz-Krawczyk

  • Wydawca: C.H.Beck

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 99,00 zł
89,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Nostalgia w zarządzaniu marką

Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.

Ludzie chętnie wracają do produktów i marek znanych z przeszłości, zgodnie ze stwierdzeniem z filmu „Rejs": mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem. W konsekwencji charakterystyczne dla rynku klienta indywidualnego stało się wykorzystywanie skłonności ludzi do nostalgii i oferowanie produktów, które przypominają o przeszłości.

Na potrzeby monografii Autorka przeprowadziła studia literaturowe z wykorzystaniem metody analizy i krytyki piśmiennictwa oraz zrealizowała badania empiryczne, oparte na koncepcji triangulacji.


Autorka przeprowadziła gruntowne studia z zakresu współczesnych socjologicznych i psychologicznych koncepcji nostalgii, a także omówiła podstawowe determinanty i rodzaje nostalgii, które przyczyniają się do rozwoju nostalgicznych zachowań konsumentów. Analiza tych determinant ujawnia mechanizmy kształtowania się nostalgii jako zespołu potrzeb, w tym potrzeby poczucia bezpieczeństwa, stabilności, potrzebę wyrażania własnej i społecznej tożsamości, uznania, a także pragnienia tworzenia powiązań społecznych. Poszukując przesłanek wykorzystania nostalgii w marketingu Autorka bardzo słusznie wskazała na ideę autentyczności, która odgrywa niezwykle ważną rolę w wyjaśnianiu motywacji współczesnych konsumentów oczekujących właśnie produktów autentycznych.

Prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska





Bardzo wartościową częścią recenzowanej monografii jest ta poświęcona prezentacji wyników badań jakościowych. Stanowi ona ważne uzupełnienie rezultatów badań ilościowych, gdyż koncentruje się na charakterystyce wybranych marek nostalgicznych, metodach kształtowania ich wizerunku oraz ocenie postaw polskich konsumentów wobec marek nostalgicznych. (...) Wyniki tych badań umożliwiły Autorce zaproponowanie autorskiej koncepcji modelu pozycjonowania marki nostalgicznej.

Prof. dr hab. Edyta Rudawska

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8198-770-7
  • ISBN druku: 978-83-8198-769-1
  • EAN: 9788381987691
  • Liczba stron: 235
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Na fali nostalgii. Lata osiemdziesiąte i dziewięćdziesiąte w najnowszej kulturze i literaturze popularnej

Przygotowana przez Dariusza Piechotę monografia jest fascynującą opowieścią o popkulturze, którą mam zamiar postawić na półce pomiędzy Understanding Popular Culture Johna Fiske’a a III Rzeszą Popkultury Bartłomieja Dobroczyńskiego. ...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

Telematyka w zarządzaniu transportem wodnym

Niniejsza monografia stanowi przyczynek do pełnej identyfikacji oraz usystematyzowania istniejących rozwiązań telematyki w transporcie morskim i wodnym śródlądowym. Po raz pierwszy w literaturze przedmiotu opisano szczegółowo większość sy...
55,80 zł 62,00 zł
Do koszyka

Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w gospodarowaniu i zarządzaniu przestrzenią

„Zarządzanie przestrzenią jest problemem w istocie nowym, łączącym elementy zarządzania i planowania. Brakuje, jak dotychczas, w literaturze przedmiotu szerszych badań nad tym problemem (...) W tym też względzie uważam, że podjęty problem jest wa...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów

Celem głównym pracy jest zaprezentowanie w aspekcie teoretycznym, poznawczym i praktycznym obszaru związanego z relacyjnymi uwarunkowaniami kreowania marek należących do detalistów. Praca ma charakter monografii naukowej. W jej strukturze...
16,16 zł 17,95 zł
Do koszyka

Nowoczesne rozwiązania i trendy w zarządzaniu miastem

Zarządzanie miastem obejmuje zarządzanie: rozwojem miasta, urzędem miasta i innymi jego jednostkami oraz usługami miejskimi. Samo pojawienie się innowacyjnych rozwiązań w zarządzaniu miastem nie jest jednoznaczne z ich wprowadzeniem w życie. Niniejsze ...
44,99 zł 49,99 zł
Do koszyka

Miłosne gry Marka Hłaski

Uwielbiały go kobiety i kochali mężczyźni. Uwielbiały go kobiety i kochali mężczyźni, ale on mężczyzn kochać nie chciał, a kobiet nie potrafił. Trafił w środowisko ludzi, o których Maria Hłasko mówiła: „Nauczyli mego sy...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!