0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

LinkedIn w praktyce

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2022

  • Autor: Angelika Chimkowska

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 54,90 zł
49,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

LinkedIn w praktyce

Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn!

To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.

Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać.



Od kontaktu do kontraktu

Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small”, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej.



Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje

Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.



Jak zmienić wiedzę w działanie

W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu:

PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej!

DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?!

CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz!

DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie!

ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza!

WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję!

INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn!

Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Hobby, czas wolny
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8231-277-5
  • ISBN druku: 978-83-8231-196-9
  • Liczba stron: 250
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Zamiast wstępu 
rozdział 1. Zanim zaczniesz działać 
Twoja sprzedażowa tożsamość online 
Marketing i sprzedaż współcześnie 
Social selling na LinkedInie 
rozdział 2. Zrozumieć LinkedIn 
Potencjał LinkedIna 
LinkedIn w Polsce 
Przewodnik po LinkedInie – mało znane funkcje i ustawienia 
Mierzenie rezultatów marketingu i sprzedaży na LinkedInie 
Strategia obecności na LinkedInie 
rozdział 3. Profil osobisty na LinkedInie 
Twoja reputacja online 
Audyt – jak cię widzą, tak ci płacą 
Strategia marki osobistej na LinkedInie 
Skuteczny profil osobisty na LinkedInie – dziesięć i pół kroku 
rozdział 4. Profil firmowy na LinkedInie 
Co warto wiedzieć, zanim założysz profil firmowy 
Strona firmowa krok po kroku 
Zarządzanie stroną firmową i prowadzenie jej
Treści na stronie firmowej 
rozdział 5. Biznesowe relacje na LinkedInie 
Budowanie wartościowej sieci kontaktów 
Sprzedaż – wszystko, co musisz wiedzieć, by dobrze zaplanować 
Wyszukiwarka LinkedIna – jak z niej skutecznie korzystać 
Bez spamowania – sprzedaż na LinkedInie 
InMail – wszystko, co warto wiedzieć 
Sales Navigator – wszystko, co musisz wiedzieć 
rozdział 6. Wartościowe treści 
Jak publikować, by nie kończyć kryzysem na LinkedInie 
Twoja strategia publikacji na LinkedInie 
Publikacje na LinkedInie – formaty, typy oraz analityka 
Wartościowe treści – budowanie zaangażowania i zasięgów 
Zamiast zakończenia

Inni Klienci oglądali również

90,90 zł 101,00 zł
Do koszyka

Zasada konkurencyjności w praktyce zamówień publicznych. Pytania i odpowiedzi

Zasada konkurencyjności stanowi unikalną procedurę udzielania zamówień w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Obowiązkiem jej stosowania zostali objęci przede wszystkim polscy przedsiębiorcy, którzy stanowią istot...
58,50 zł 65,00 zł
Do koszyka

Kulturowe uwarunkowania rachunkowości w świetle założeń i praktyki rachunkowości islamskiej i chińskiej

Historia, teraźniejszość i przyszłość rachunkowości ściśle wiąże się z rozwojem ludzkiej cywilizacji i jej środowiskiem. Jednym z elementów je kształtują­cych jest kultura, ze swymi wymiarami. Kultura, obok takich składowych, jak np. system ...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka

Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce

Kampania wyborcza jest obecnie zjawiskiem o niezwykle istotnej wadze, a jednocześnie jednym z tych etapów procedury wyborczej, które mają duże znaczenie dla funkcjonowania współczesnych społeczeństw demokratycznych. Problematyka ta...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Post jako praktyka duchowa

„Nie uważaj postu za coś złego”.Tak w V wieku zachęcał wiernych do przełamywania uprzedzeń względem postuPseudo-Euzebiusz z Aleksandrii. Również wielu innych wczesnochrześcijańskich pisarzy, greckich i łacińskich, poświęc...
134,10 zł 149,00 zł
Do koszyka

Podżeganie w polskim prawie karnym. Studium z zakresu teorii i praktyki prawa karnego

Publikacja dotyczy dogmatycznych i praktycznych zagadnień związanych z odpowiedzialnością karną za przestępne podżeganie. Autor analizuje szereg aspektów konstrukcyjnych i szczegółowych, przedstawiając kompleksowe rozważania o podżeganiu ...
89,91 zł 99,90 zł
Do koszyka

Zaburzenia zachowania u dzieci. Teoria i praktyka

Książka w ciekawy sposób podejmuje bardzo trudną tematykę, jaką jest agresja i zaburzenia zachowania u dzieci. Całość opiera się na założeniu, że dzieci nie rodzą się złe i możemy je ochronić przed różnymi życiowymi konsekwencjami. Przeds...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!