Pragmatyczna, prawdziwa i bardzo życiowa pozycja, pomagająca zadać sobie ważne pytania, znaleźć bardzo osobiste odpowiedzi i poznać konsekwencje poszczególnych wyborów. W zalewie ksią...
Każdy pracujący z zespołem poszukuje inspiracji do tego, aby realizować cele, jakie stawiane są menedżerom. Potrzebuje również narzędzi i umiejętności, których doskonalenie krok po kr...
Poznaj cały proces projektowania strategii marki.Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest to, aby jego firma była bezustannie dochodowa i posiadała tak silną pozycję na rynku, by ani konkurencja...
15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kult...
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu sze...
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, praw...
"Na naszych oczach Europa oddala się od swych chrześcijańskich korzeni i pogrąża w radykalnej lewicowości. Orędownicy tego procesu są przekonani, że nie ma od niego odwrotu, a broniący starego...
Chociaż korzenie terroryzmu sięgają jeszcze czasów starożytnych, to właśnie w XXI wieku stał się on jednym z największych problemów wielu krajów. Od zamachów, któ...
Tomasz Mierzwiński, znany z ciętego języka i niesamowicie celnych komentarzy na najbardziej gorące polityczne tematy, bardzo szybko zdobył imponujące grono fanów i czytelników. Z niez...
Tomasz Mierzwiński, znany z ciętego języka i niesamowicie celnych komentarzy na najbardziej gorące polityczne tematy, bardzo szybko zdobył imponujące grono fanów i czytelników. Z niez...
Wyróżnij swoją markę!Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez mod...
Interesujesz się polityką?Chcesz poznać arkana wygranych kampanii wyborczych?Dowiedzieć się jakie mechanizmy, strategie działań są receptą na zwycięstwo?A może chętnie dowiesz się...
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki ? ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem war...
„Śmierci jednak nie trzeba się bać, należy skupić się na tym, żeby żyć, pókiżyjemy, czynić jak najwięcej dobrego, rozwijać się, utrzymywać kontakty z innymiludźmi, ale r&oa...
Pod powierzchnią rzeczy. Toczy się skomplikowana walka pomiędzy teraz a wczoraj. A to, co widać. Jest tylko wąskim wycinkiem rzeczywistości.„Warstwy” to pełna metafor i zako...
„Śmierci jednak nie trzeba się bać, należy skupić się na tym, żeby żyć, pókiżyjemy, czynić jak najwięcej dobrego, rozwijać się, utrzymywać kontakty z innymiludźmi, ale r&oa...
Pod powierzchnią rzeczy. Toczy się skomplikowana walka pomiędzy teraz a wczoraj. A to, co widać. Jest tylko wąskim wycinkiem rzeczywistości.„Warstwy” to pełna metafor i zako...
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania ? często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy s...
W swej najnowszej książce Jan M. Jackowski jako historyk przypomina o faktach, jako publicysta ożywia je, a jako polityk szuka ukrytych inspiracji, interesów i skutków.prof. Jan...