0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Projektowanie strategii marki

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Projektowanie strategii marki

Poznaj cały proces projektowania strategii marki.
Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest to, aby jego firma była bezustannie dochodowa i posiadała tak silną pozycję na rynku, by ani konkurencja, ani kryzys nie miały na nią negatywnego wpływu. Jednak rzeczywistość jest taka, że postawione wyżej cele często są realizowane przez działania doraźne, które faktycznie mogą utrzymywać firmę na powierzchni, jednak nie dadzą jej oczekiwanej stabilizacji i zaistnienia w świadomości klientów, nie budują więc silnej marki. Warunkiem jej wypracowania jest cierpliwe i konsekwentne działanie, zgodnie z zaprojektowaną strategią.

Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki.
Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.

Z książki dowiesz się m.in.:
o marce ? czym jest i dlaczego jest taka ważna w biznesie,
o strategii marketingowej ? dlaczego niezbędne jest określenie wizji i drogi jej osiągania,
o analizie ? dlaczego określenie punktu wyjścia wpływa na strategię,
o segmentacji ? dlaczego poznanie klienta jest warunkiem sukcesu,
z jakich ważnych elementów składa się strategia marki,
jak pozycjonować markę, by skutecznie wyróżniała się na rynku,
jak zaprojektować strategię marki, by jej przekaz był zrozumiały.

Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka ? będąc kolejnym produktem na półce ? stała się jedynym wyborem konsumenta.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 9788363566968
  • EAN: 9788363566968
  • Liczba stron: 346
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.62kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

Strategia dla Polski

"Publikacja samym swoim tytułem nawiązuje do programu gospodarczego Strategia dla Polski, opracowanego i realizowanego w latach 1994-1997 przez prof. Grzegorza W. Kołodkę, pełniącego wówczas funkcje wicepremiera i ministra finansów. ...
31,98 zł 42,00 zł
Do koszyka

Wietnam w amerykańskiej strategii równoważenia w regionie Azji Wschodniej w latach 1995-2016

Temat podjęty przez autorkę jest bardzo aktualny i ważki pod względem naukowym. Stosunki wietnamsko-amerykańskie pozostają złożone od wielu dekad, a jednocześnie będą one w przyszłości wpływały na stan rywalizacji chińsko- -amerykańskiej w regionie Ind...
36,98 zł 59,00 zł
Do koszyka

Co to jest projektowanie graficzne?

Co to jest projektowanie graficzne? to syntetyczny przewodnik po współczesnej grafice użytkowej i składających się na nią podstawowych elementach pracy projektanta. Autor przybliża najważniejsze zagadnienia od strony praktycznej, zarysowując jed...
60,85 zł 64,90 zł
Do koszyka

Strategie rozwoju przedsiębiorstw

Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli i spojrzeń. Takim stosunkowo nowym podejściem do rozwoju przedsiębiorstw jest koncepcja ambidexterity, zakłada...
7,29 zł 15,75 zł
Do koszyka

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia...
30,65 zł 44,90 zł
Do koszyka

Kurs gotowania Marka Łebkowskiego

Ponadczasowe książki mistrza Marka Łebkowskiego pomagają kolejnym pokoleniom Polaków w nauce gotowania i odkrywaniu tajników sztuki kulinarnej. Nowy wybór przepisów to praktyczna propozycja dla każdego, kto chce sięgnąć po ź...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!