0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Słowa i Myśli

Znaleziono: 16 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Podróż menedżera - Praca zbiorowa

Podróż menedżera

Wydawca: Słowa i Myśli
Każdy pracujący z zespołem poszukuje inspiracji do tego, aby realizować cele, jakie stawiane są menedżerom. Potrzebuje również narzędzi i umiejętności, których doskonalenie krok po kr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Projektowanie strategii marki - Maciej Tesławski

Projektowanie strategii marki

Książka (miękka)
Niedostępny
Projektowanie strategii marki - Maciej Tesławski

Projektowanie strategii marki

Wydawca: Słowa i Myśli
Poznaj cały proces projektowania strategii marki.Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest to, aby jego firma była bezustannie dochodowa i posiadała tak silną pozycję na rynku, by ani konkurencja...
Niedostępny
Zobacz więcej
15,5 kilometra do granicy - DARIUSZ KOBUS

15,5 kilometra do granicy

Książka (miękka)
Niedostępny
15,5 kilometra do granicy - DARIUSZ KOBUS

15,5 kilometra do granicy

Autor: DARIUSZ KOBUS
Wydawca: Słowa i Myśli
15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kult...
Niedostępny
Zobacz więcej
Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe - Leszek Stafiej

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Wydawca: Słowa i Myśli
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, praw...
Niedostępny
Zobacz więcej
Art branding - Igor Gałązkiewicz

Art branding

Książka
Niedostępny
Art branding - Igor Gałązkiewicz

Art branding

Wydawca: Słowa i Myśli
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki ? ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem war...
Niedostępny
Zobacz więcej
Konsument wierny jak pies - Maciej Tesławski

Konsument wierny jak pies

Książka (miękka)
Niedostępny
Konsument wierny jak pies - Maciej Tesławski

Konsument wierny jak pies

Wydawca: Słowa i Myśli
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania ? często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Silne marki osobiste zmieniają świat - Walczak - Skałecka Agnieszka

Silne marki osobiste zmieniają świat

Wydawca: Słowa i Myśli
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie?...
Niedostępny
Zobacz więcej
Gwoździem w mózg - Leszek Stafiej

Gwoździem w mózg

Książka (miękka)
Niedostępny
Gwoździem w mózg - Leszek Stafiej

Gwoździem w mózg

Wydawca: Słowa i Myśli
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, praw...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing terytorialny - Robert Stępowski

Marketing terytorialny

Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Wydawca: Słowa i Myśli
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, w...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak nowe technologie zmieniają biznes - Krzysztof Ratnicyn

Jak nowe technologie zmieniają biznes

Wydawca: Słowa i Myśli
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii. Poznaj je teraz wszystkie!
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing wartości - Justyna Bakalarska

Marketing wartości

Wydawca: Słowa i Myśli
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.Przeczytaj i sprawdź jak to ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Tak na marginesie strategii - Marek Staniszewski

Tak na marginesie strategii

Książka (miękka)
Niedostępny
Tak na marginesie strategii - Marek Staniszewski

Tak na marginesie strategii

Wydawca: Słowa i Myśli
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospo...
Niedostępny
Zobacz więcej
Nowy PR. Jak internet zmienił public relations - Anna Miotk

Nowy PR. Jak internet zmienił public relations

Autor: Anna Miotk
Wydawca: Słowa i Myśli
Nowy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków ro...
Niedostępny
Zobacz więcej
Superwizja w coachingu - Anna Chraniuk

Superwizja w coachingu

Wydawca: Słowa i Myśli
Superwizja w coachingu to pierwsza polska książka dotycząca tematyki superwizji, objęta patronatem Polskiej Izby Coachingu, EMCC Poland i ICF Polska. Jest to zapis rozmowy Ucznia i Mistrza - Coacha...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreatywnik Marketing i biznes - Mariola Dołgan

Kreatywnik Marketing i biznes

Wydawca: Słowa i Myśli
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie...
Niedostępny
Zobacz więcej
W market[r]ingu - Gary Vaynerchuk

W market[r]ingu

Książka
Niedostępny
W market[r]ingu - Gary Vaynerchuk

W market[r]ingu

Wydawca: Słowa i Myśli
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zad...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 16 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20