0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Brand Impulse

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Brand Impulse

Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.

  • Kategorie:
    1. Dla pacjenta
  • ISBN: 9788363566869
  • EAN: 9788363566869
  • Liczba stron: 135
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Z zagadnień psychologii społecznej

- rzeczywistość społeczna i jej atomy - metamorfozy i konstelacje - ludzki polimorfizm a ideologia społeczna - ustrój społeczno-gospodarczy a kształty osobowości.
101,15 zł 119,00 zł
Do koszyka

Brand Equity

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademic...
44,98 zł 59,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie wiedzą

We współczesnej gospodarce o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa często przesądza wiedza zgromadzona przez jego pracowników oraz zawarta w danych przez nie gromadzonych. W podręczniku została zawarta wiedza dotycząca umiejętności formułowa...
57,56 zł 79,99 zł
Do koszyka

Lego Master Brand Buduj i naklejaj Roboty

Zestaw z książką z pomysłami na konstrukcje, naklejkami i klockami LEGO• Kreatywna zabawa w świecie LEGO• Książka pełna zadań, wyzwań i stron do pokolorowania• 52 klocki LEGO i 3 wyjątkowe modele robotów do zbudo...
334,28 zł
Do koszyka

University brand building

The world's leading universities have been applying various marketing strategies in their management since the late 1980s. The interest in university branding in the West was dictated by the expansion of the global higher education market and the emerg...
584,13 zł
Do koszyka

Impulse Buying Behavior

Impulse purchases are important part of brick-and-mortar store sales. Planned purchases and sales of impulse items do not cannibalize require very little additional resources to make the sale. Impulse purchase symbolize a noteworthy fraction of sales i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!