0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 128 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20

Samorząd Wolności, Jerzy Stępień w...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Samorząd Wolności

Jerzy Stępień w rozmowie z Renatą Maciejczak

Wydawca: Nieoczywiste
Trzymacie Państwo w rękach obszerny wywiad z Jerzym Stępniem, współtwórcą ustaw samorządowych z 1990 roku, sędzią, byłym prezesem Trybunału Konstytucyjnego, wykładowcą akademickim i, ...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 11 %

Społeczna czasoprzestrzeń gospodarowania

Autor: Jerzy Hausner
Wydawca: Nieoczywiste
W prezentowanej publikacji autor dowodzi, że podstawową słabością neoklasycznej ekonomii jest wyrugowanie z niej problematyki wartości, sprowadzające ekonomię do rynkowej wyceny i skutkujące definio...
79,03 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

Values in Society and Economy

Two Perspectives

Wydawca: Nieoczywiste
Values are the core of every society; they determine its function, effectiveness and development, as well as the life-satisfaction and success of its citizens. But the meaning of the concept is far...
46,76 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

Zarządzanie

Książka (miękka)
62,63 zł 79,00 zł
Do koszyka
- 21 %

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
62,63 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Wydawca: Nieoczywiste
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację...
54,50 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

Praktyczny marketing miast i regionów

Wydawca: Nieoczywiste
„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej ma...
38,84 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Głos cynika

Terapia liberalna

Autor: Jerzy Wysocki
Wydawca: Nieoczywiste
ALERGIA NA ABSURDZebrane tu teksty są efektem moich spontanicznych reakcji na absurdy otaczającej nas rzeczywistości. Absurdy gospodarcze, społeczne, polityczne, a nawet sportowe. Nie m...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego

Wydawca: Nieoczywiste
W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób oblic...
78,48 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

E-konsumenci jutra

Pokolenie Z i technologie mobilne

Wydawca: Nieoczywiste
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystan...
46,76 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat

Wydawca: Nieoczywiste
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 24 %

Książki z dobrej półki

Wydawca: Nieoczywiste
„Marzy mi się, by ten zbiór tekstów o książkach, tych z dobrej półki, ważnych, mądrych, ale i po prostu sprawiających radość czytania, trafiał w różne ręce. Nauczy...
21,90 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

Informacje niefinansowe w sprawozdawczości biznesowej przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju oraz podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we wsp&...
38,84 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Konsekwencje rewolucji w prawie wyborczym, czyli jak postawić krzyżyk i dlaczego w kratce

Wydawca: Nieoczywiste
„Książka o konsekwencjach rewolucji w prawie wyborczym stanowiąca znakomity komentarz do wydarzeń z historii stosowania prawa wyborczego, a przede wszystkim do zmian wprowadzonych w ostatnich...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Uniwersalne prawdy i prawa życia dla mądrych ludzi na trudne czasy

Wydawca: Nieoczywiste
Celem tej książki jest wydobycie celnych, ważnych, pouczających myśli, zarówno myślicieli minionych wieków, jak i współczesnych, na temat ważnych spraw i problemów, m.in...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

Internet ludzi

Organizacja jutra

Wydawca: Nieoczywiste
Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wi...
38,84 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki

Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 21 %

Mistrzowie rynków finansowych

Rozmowy z najlepszymi amerykańskimi inwestorami i graczami giełdowymi

Wydawca: Nieoczywiste
Publikacja ta w Stanach Zjednoczonych jest zaliczana do kanonu książek na temat inwestowania. Zawiera wywiady przeprowadzone przez Jacka Schwagera z inwestorami, którzy działają na ró...
62,63 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera

Wydawca: Nieoczywiste
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Matts...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Pomiar marketingu i sprzedaży

business-to-business

Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ...
72,08 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej

Szczęśliwy człowiek kontra dobry obywatel?

Zmagania z myślą Hanny Arendt

Autor: Anna Czepiel
Wydawca: Nieoczywiste
Hannah Arendt często przywoływana jest jako orędowniczka obywatelskiej partycypacji w polityce. Warto sobie jednak uświadomić, że jej wizja zakłada ograniczenie zaangażowanych tak, aby ich czyny i ...
44,76 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 128 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.