0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Nieoczywiste

Znaleziono: 168 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Wywiad biznesowy - 33 %

Wywiad biznesowy

Praktyczne wprowadzenie

Wydawca: Nieoczywiste
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem pr...
52,88 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Globalne łańcuchy wartości - Angelika Kędzierska-Szczepaniak - 32 %

Globalne łańcuchy wartości

Uwarunkowania rozwoju i funkcjonowania

Wydawca: Nieoczywiste
Książka analizuje bardzo skomplikowany obszar, co jest trudne z uwagi na zagadnienia z różnych dyscyplin dziedziny nauk społecznych, a mianowicie: ekonomia i finanse, geografia społeczno-eko...
60,38 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling - Jacek Goliszewski - 19 %

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
80,19 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling operacyjny - Tomasz Wnuk-Pel - 22 %

Controlling operacyjny

Wydawca: Nieoczywiste
Rozwój gospodarki rynkowej narzuca konieczność wykorzystania takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o dużej zdolności reagowania na zm...
77,06 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie w przedsiębiorstwie - Paweł Dittmann - 29 %

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Metody i ich zastosowanie

Wydawca: Nieoczywiste
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania p...
56,29 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu - 10 %

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redaktor: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
53,09 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 24 %

Makroekonomia

Książka (miękka)
83,20 zł 109,00 zł
Do koszyka
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 24 %

Makroekonomia

Wydawca: Nieoczywiste
„Czym jest makroekonomia? Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie&rdq...
83,20 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wskaźniki marketingowe - 24 %

Wskaźniki marketingowe

Redaktor: Robert Kozielski
Wydawca: Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po prz...
83,20 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie silną marką - Witek-Hajduk Marzanna K. - 20 %

Zarządzanie silną marką

Wydawca: Nieoczywiste
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowy...
63,48 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling strategiczny - Tomasz Wnuk-Pel - 22 %

Controlling strategiczny

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a kt...
77,06 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson - 23 %

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera

Wydawca: Nieoczywiste
OpisNowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Da...
60,59 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zasady Sandlera - David Mattson - 23 %

Zasady Sandlera

49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Autor: David Mattson
Wydawca: Nieoczywiste
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowy...
60,59 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling kosztów - Tomasz Wnuk-Pel - 24 %

Controlling kosztów

Książka (twarda)
75,56 zł 99,00 zł
Do koszyka
Controlling kosztów - Tomasz Wnuk-Pel - 24 %

Controlling kosztów

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling kosztów” zawiera ponad 70 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a ...
75,56 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy zarządzania - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska - 19 %

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia

Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
64,04 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Money matters - Elżbieta Jendrych - 27 %

Money matters

Wydawca: Nieoczywiste
The book Money matters covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language co...
35,62 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mity marketingowe - Jacek Pogorzelski - 32 %

Mity marketingowe

Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Wydawca: Nieoczywiste
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrz...
46,78 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Statystyka dla menedżerów - Anna Bielecka - 18 %

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka

Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
64,58 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 12 %

Analiza Decyzji

Książka (twarda)
78,69 zł 89,00 zł
Do koszyka
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 12 %

Analiza Decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji ...
78,69 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości - Bogusława Bek-Gaik - 21 %

Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości

Wydawca: Nieoczywiste
Głównym celem monografii jest wskazanie miejsca modelu biznesu w systemie rachunkowości.Przełom w technologii, przemiany społeczne i zmiany ekonomiczne (konkurencja na światową s...
38,48 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologiczne aspekty controllingu - Marta Nowak - 20 %

Psychologiczne aspekty controllingu

Autor: Marta Nowak
Wydawca: Nieoczywiste
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania.„Interesariusze controllingu&r...
67,81 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 168 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20