0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Nieoczywiste

Znaleziono: 82 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Kompendium metod i technik zarządzania - 17 %

Kompendium metod i technik zarządzania

Teoria i ćwiczenia

Wydawca: Nieoczywiste
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syn...
49,18 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie - Henry Mintzberg - 27 %

Zarządzanie

Książka (miękka)
57,38 zł 79,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie - Henry Mintzberg - 27 %

Zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety ...
57,38 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rachunek efektywności inwestycji - Waldemar Rogowski - 24 %

Rachunek efektywności inwestycji

Wyzwania teorii i potrzeby praktyki

Wydawca: Nieoczywiste
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteri&o...
67,54 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling - Jacek Goliszewski - 21 %

Controlling

Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

Wydawca: Nieoczywiste
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynar...
78,48 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Matematyka dla kierunków ekonomicznych. - Henryk Gurgul - 20 %

Matematyka dla kierunków ekonomicznych.

Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej.

Wydawca: Nieoczywiste
Wydanie VIII - uzupełnione, poprawione i dostosowane do zdalnej formy nauczania. Uwzględniające podstawowy program matematyki również na kierunkach technicznych.Podręcznik obejmu...
71,48 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy zarządzania - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska - 18 %

Podstawy zarządzania

Teoria i ćwiczenia

Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzan...
64,86 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Money matters - Elżbieta Jendrych - 25 %

Money matters

Wydawca: Nieoczywiste
The book Money matters covers most topic-related areas of Finance, Banking and Accounting. It is targeted at university students and professionals from intermediate to advanced level of language co...
36,64 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mity marketingowe - Jacek Pogorzelski - 32 %

Mity marketingowe

Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Wydawca: Nieoczywiste
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrz...
47,18 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 12 %

Analiza Decyzji

Książka (twarda)
78,69 zł 89,00 zł
Do koszyka
Analiza Decyzji - Paul Goodwin - 12 %

Analiza Decyzji

Wydawca: Nieoczywiste
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień – omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji ...
78,69 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - Jerzy Kisielnicki - 25 %

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Wydawca: Nieoczywiste
Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka st...
59,08 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza - 38 %

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza

Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Redaktor: Monika Łada
Wydawca: Nieoczywiste
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tra...
48,68 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług - Michał Biernacki - 30 %

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Wydawca: Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczegó...
34,38 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Komunikacja marketingowa - Teresa Taranko - 29 %

Komunikacja marketingowa

Istota, uwarunkowania, efekty

Wydawca: Nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kszt...
48,68 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza zdarzeń na rynkach akcji - Henryk Gurgul - 34 %

Analiza zdarzeń na rynkach akcji

Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych

Autor: Henryk Gurgul
Wydawca: Nieoczywiste
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne – jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość...
52,08 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Coaching sprzedawców - Keith Rosen - 25 %

Coaching sprzedawców

Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży

Autor: Keith Rosen
Wydawca: Nieoczywiste
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkoleni...
51,67 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Alianse marketingowe - 38 %

Alianse marketingowe

Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Redaktor: Andrzej Sznajder
Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę alians&oa...
42,48 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kultura a rozwój - 22 %

Kultura a rozwój

Wydawca: Nieoczywiste
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej wsp&o...
61,49 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw - Ewa Chojnacka - 35 %

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Wydawca: Nieoczywiste
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umie...
38,38 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów - 32 %

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Wydawca: Nieoczywiste
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację...
46,98 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego - Dariusz Wędzki - 21 %

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego

Wydawca: Nieoczywiste
W książce przedstawiono analizę wskaźnikową sprawozdania finansowego, która jest najważniejszą i najczęściej stosowaną analizą finansową przedsiębiorstwa. Omówiono sposób oblic...
78,26 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 82 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20