0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Nieoczywiste

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Margaret Thatcher Tom 5-6 - Charles Moore - 18 %

Margaret Thatcher Tom 5-6

Autoryzowana biografia. Tom 5-6

Autor: Charles Moore
Wydawca: Nieoczywiste
Po latach, w wielu badaniach ankietowych, Margaret Thatcher pojawia się w czołówce najlepszych szefów rządów jej królewskiej mości. W badaniu zrealizowanym w 2021 roku p...
105,70 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The social space-time of economic activity - Jerzy Hausner - 22 %

The social space-time of economic activity

Towards Economics of Values

Autor: Jerzy Hausner
Wydawca: Nieoczywiste
The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory ...
105,08 zł 135,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowoczesny audyt wewnętrzny - Robert Moeller - 25 %

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych...
118,92 zł 159,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The social space-time of economic activity - Jerzy Hausner - 22 %

The social space-time of economic activity

Towards Economics of Values

Autor: Jerzy Hausner
Wydawca: Nieoczywiste
The author argues that the basic weakness of neoclassical economics is the eradication of value, which reduces economics to market valuation and results in defining the market as a self-regulatory ...
132,33 zł 170,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Makroekonomia międzynarodowa - Montiel Peter J.

Makroekonomia międzynarodowa

Książka (miękka)
Niedostępny
Makroekonomia międzynarodowa - Montiel Peter J.

Makroekonomia międzynarodowa

Wydawca: Nieoczywiste
Makroekonomia międzynarodowa zawiera odpowiedzi na wiele nurtujących nas obecnie pytań:- Dlaczego niektóre kraje odczuwają skutki światowej recesji bardziej dotkliwie niż inne?- ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Nowoczesny audyt wewnętrzny - Robert Moeller

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Książka (miękka)
Niedostępny
Nowoczesny audyt wewnętrzny - Robert Moeller

Nowoczesny audyt wewnętrzny

Wydawca: Nieoczywiste
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Strategiczne zarządzanie marką

Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie

Wydawca: Nieoczywiste
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20