0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie motywacją ekspertów - na przykładzie specjalistów z branży IT

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Autor: Leszek Maziarz

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 50,00 zł
45,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie motywacją ekspertów - na przykładzie specjalistów z branży IT

W XXI wieku najcenniejszym kapitałem niemal każdej organizacji stali się wysokiej klasy fachowcy, którzy dzięki swoim kompetencjom oraz kreatywności stanowią kluczowy czynnik budowania przewagi konkurencyjnej. Aby jednak w pełni możliwe było wykorzystanie ich potencjału, niezbędne jest nabycie przez kadrę menedżerską wiedzy i doświadczenia w zakresie (dość specyficznego) zarządzania tym kapitałem, ze szczególnym uwzględnieniem budowania efektywnych systemów motywacji.

Niniejsza publikacja - napisana przez praktyka, który wiele lat pracował zarówno jako „szeregowy" specjalista, jak i menedżer kierujący zespołami lub wydziałami informatycznymi - omawia tę niezwykle ważną problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Czytelnik nabywając wiedzę na temat specyfiki środowiska wysokiej klasy specjalistów, postaw osób z tej grupy zawodowej oraz czynników i aspektów, które je motywują lub demotywują, zbuduje bazę, na podstawie której będzie w stanie skonstruować system motywacji najlepiej odpowiadający specyfice jego organizacji.

Książka ma charakter uniwersalny i może być interesującą lekturą dla wszystkich osób zajmujących się szeroko rozumianą problematyką zarządzania ludźmi.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7941-599-1
  • ISBN druku: 978-83-7556-878-3
  • EAN: 9788375568783
  • Liczba stron: 173
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Wstęp 7

Rozdział 1
Motywacja i motywowanie 9
1.1. Pojęcie motywacji i motywowania w zarządzaniu 9
1.1.1 Motywacja 9
1.1.2 Pragnienia, motywy i bodźce 14
1.1.3. Motywowanie 20
1.2. Przegląd najważniejszych teorii motywowania 21
1.2.1. Wprowadzenie 21
1.2.2. Wczesne teorie motywowania 23
1.2.3. Teorie treści 24
1.2.4. Teorie procesu 36
1.2.5. Teorie wzmocnień 45
1.3. Systemy motywacyjne 52

Rozdział 2
Pracownicy wiedzy 57
2.1. Zasoby ludzkie w organizacji 57
2.1.1. Wprowadzenie 57
2.1.2. Ewolucja polityki personalnej 59
2.1.3. Pojęcie zasobów ludzkich 64
2.1.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi 67
2.1.5. Modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi 72
2.2. Kapitał intelektualny w organizacji 75
2.2.1. Kapitał ludzki 75
2.2.2. Pojęcie kapitału intelektualnego 77
2.2.3. Struktura kapitału intelektualnego 82
2.2.4. Zarządzanie kapitałem intelektualnym 85
2.3. Wiedza w organizacji 88
2.3.1. Definicja wiedzy 88
2.3.2. Zarządzanie wiedzą 94
2.4. Zarządzanie pracownikami wiedzy 101
2.4.1. Pojęcie pracownika wiedzy 101
2.4.2. Specyfika zarządzania pracownikami wiedzy 112
2.4.3. Motywowanie pracowników wiedzy 119
Rozdział 3

Motywowanie ekspertów z branży IT 129
3.1. Specyfika informatyków jako pracowników wiedzy 129
3.1.1. Pojęcie pracownika IT (informatyka) 129
3.1.2. Informatycy a inni pracownicy wiedzy 133
3.2. Postawy zawodowe i społeczne specjalistów z branży IT 136
3.3. Motywowanie specjalistów z branży IT 141
3.3.1. Czynniki motywujące i demotywujące informatyków 141
3.3.2. Praktyczne aspekty motywowania ekspertów IT 148

Zakończenie 161
Spis rysunków 163
Spis tabel 165
Bibliografia 167

Inni Klienci oglądali również

22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

KSZTAŁTOWANIE LOKALNYCH SYSTEMÓW INNOWACJI JAKO SPOSÓB REALIZACJI KONCEPCJI INTELIGENTNEGO ROZWOJU NA PRZYKŁADZIE REGIONÓW PERYFERYJNYCH

Przedłożona do recenzji praca stanowi interesujące studium teoretyczno-empiryczne nad problematyką inteligentnego rozwoju jednostek terytorialnych szczebla lokalnego. Możliwości realizacji koncepcji inteligentnego rozwoju słusznie upatruje Autorka w zm...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Ze świata ciszy do branży IT

Niniejsza książka mojego autorstwa narodziła się z potrzeby serca.Postanowiłem opisać własną historię - historię człowieka, który od drugiego roku życia zmaga się z chorobą obustronnej utraty słuchu.A mimo to, na przekór wszys...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem bankowym w praktyce w kontekście nowej umowy kapitałowej (BASEL II)

Podczas długoletniej pracy w banku często miałem trudności z przełożeniem prezentowanych w literaturze metod zarządzania ryzykiem na codzienną praktykę działania. Podobne problemy mieli moi współpracownicy. Opracowanie to jest próbą przyb...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka

Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce

W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktu­ry krajowe, regionalne oraz lokalne.Zaprezentowano w niej:- współ...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie procesami biznesowymi przedsiębiorstwa – organizacja i digitalizacja

Współczesne organizacje operują w zmiennym, burzliwym i nieprzewidywalnym otoczeniu zdominowanym przez rozwój technologii informatycznych, globalizację oraz narastającą konkurencję. Uczestnicy współczesnych przedsiębiorstw pozyskuj...
62,91 zł 69,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie ryzykiem prawnym w bankowości

Tematyka ryzyka prawnego jest rzadko poruszana w literaturze naukowej i fachowej. Wynika to w dużym stopniu z konieczności połączenia przy jego analizie zagadnień z różnych dyscyplin. Problematyka „zarządzania ryzykiem” łączy w sobie...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!