0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Zarządzanie marketingowo-logistyczne

(eBook)

Kontekst zrównoważonego rozwoju

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Adam Sadowski, Marzena Kramarz, Sabina Kauf

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 64,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 44,80 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

44,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.
Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
"Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)."
Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-20543-0
  • ISBN druku: 978-83-01-20534-8
  • Liczba stron: 146
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie 7
ROZDZIAŁ 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski) 13
	1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania 13
	1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju 18
	1.3. Zasady zrównoważonego rozwoju 21
ROZDZIAŁ 2. W kierunku marketingu zrównoważonego (Sabina Kauf ) 27
	2.1. Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu 27
	2.2. Marketing 3.0 jako wyraz „uspołecznienia” gospodarki 36
	2.3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów 47
ROZDZIAŁ 3. Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz) 55
	3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi 55
	3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw 64
	3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki 79
ROZDZIAŁ 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem – współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz) 85
	4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki 85
	4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem 93
	4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw 102
	4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju 109
ROZDZIAŁ 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju – próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski) 115
	5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 115
	5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 120
	5.3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 127
Podsumowanie 135
Bibliografia 137

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka

Zarządzanie kontraktem psychologicznym w polskiej kulturze organizacyjnej

Monografia stanowi wkład w uporządkowanie i poszerzenie wiedzy w obszarze pojęcia kontraktu psychologicznego oraz zarządzania tym kontraktem w organizacjach. Zaprezentowane wyniki badań to pierwszy krok w kierunku określenia, zbadania i zaproponowania ...
34,02 zł 37,80 zł
Do koszyka

Zarządzanie mediami

e-ISBN: 978-83-233-8728-2Autor podjął ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunk...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie klubami sportowymi w warunkach gospodarki rynkowej - analiza przypadku klubów sportowych (piłki nożnej) w Polsce

Prezentowana praca jest poświęcona podstawowym problemom zarządzania w kulturze fizycznej i sporcie wraz z analizą przypadku klubów piłkarskiej Ekstraklasy w Polsce. Opracowanie zawiera także elementy ekonomiczno-finansowe funkcjonowania klub&oa...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Znaczenie logistyki we współczesnym świecie - wpływ COVID-19, transport, magazynowanie, zarządzanie procesami, łańcuchy dostaw

Zbiór tekstów wpisujących się w nurt badań nad wpływem przemian społeczno-gospodarczych na logistykę w obliczu globalnego kryzysu. Poszczególne rozdziały poświęcono różnym aspektom ewolucji tej branży, jej potrzebom i wyzwan...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!