Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania
marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.
Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna
obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
"Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)."
Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Wprowadzenie 7 ROZDZIAŁ 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski) 13 1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania 13 1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju 18 1.3. Zasady zrównoważonego rozwoju 21 ROZDZIAŁ 2. W kierunku marketingu zrównoważonego (Sabina Kauf ) 27 2.1. Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu 27 2.2. Marketing 3.0 jako wyraz „uspołecznienia” gospodarki 36 2.3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów 47 ROZDZIAŁ 3. Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz) 55 3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi 55 3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw 64 3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki 79 ROZDZIAŁ 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem – współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz) 85 4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki 85 4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem 93 4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw 102 4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju 109 ROZDZIAŁ 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju – próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski) 115 5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 115 5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 120 5.3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego 127 Podsumowanie 135 Bibliografia 137