0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2013

  • Autor: Beata Nowotarska-Romaniak

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 51,00 zł
45,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.

Autorka w monografii:


prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej,
identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji,
charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań,
wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów. Omówione w publikacji zagadnienia zostały opracowane na podstawie krytycznej analizy literatury przedmiotu oraz badań bezpośrednich przeprowadzonych w latach 2011–2012 w województwie śląskim.




Adresaci:


Książka jest adresowana do kadry menedżerskiej instytucji ubezpieczeniowych i zakładów ubezpieczeń, studentów kierunków ekonomicznych oraz wszystkich osób zajmujących się badaniami zachowań konsumentów.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Wydawnictwa prawnicze
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-6052-4
  • ISBN druku: 978-83-264-4331-2
  • EAN: 9788326460524
  • Liczba stron: 220
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wykaz ważniejszych skrótów 
 str. 9

Wstęp 
 str. 11

Rozdział I. Rozwój i funkcjonowanie rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 21

1. Istota i charakterystyka rynku ubezpieczeniowego 
 str. 21

2. Specyfika usług ubezpieczeniowych i ich klasyfikacja 
 str. 29

3. Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce - ewolucja podstaw prawnych 
 str. 43

4. Rynek usług ubezpieczeniowych w Polsce - instytucje i charakterystyka 
 str. 51

Rozdział II. Zachowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych - ujęcie teoretyczne 
 str. 65

1. Konsumenci, nabywcy i klienci na rynku - przegląd definicji i stanowisk teoretycznych 
 str. 65

2. Istota i charakterystyka zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 75

3. Uwarunkowania i czynniki zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 79

4. Potrzeby klientów na rynku usług ubezpieczeniowych w świetle teorii potrzeb i teorii wyboru konsumenta 
 str. 88

5. Proces podejmowania decyzji o zakupie i ich rodzaje w świetle teorii asymetrii informacji na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 97

6. Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 106

Rozdział III. Metodyczne aspekty badań zachowań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 115

1. Cele i zakres badań zachowań klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 115

2. Źródła informacji o zachowaniach klientów indywidualnych 
 str. 116

3. Metody badań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 121

4. Charakterystyka i organizacja badań zachowań klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 126

Rozdział IV. Zachowania klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 134

1. Świadomość ubezpieczeniowa jako podstawowy warunek potrzeby ubezpieczenia 
 str. 134

2. Czynniki warunkujące zachowania klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 139

3. Decyzje klientów o zakupie usługi ubezpieczeniowej 
 str. 145

4. Zaspokojenie potrzeb ubezpieczeniowych przez klientów 
 str. 154

Rozdział V. Typologia klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych według zachowań rynkowych 
 str. 160

1. Metody typologii klientów indywidualnych na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 160

2. Typy klientów na rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 167

3. Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych 
 str. 171

4. Kierunki wykorzystywania wiedzy o zachowaniach klientów w działalności marketingowej zakładów ubezpieczeń 
 str. 177

Zakończenie 
 str. 183

Załącznik. Kwestionariusz ankiety 
 str. 191

Spis ilustracji 
 str. 201

Spis tabel 
 str. 203

Bibliografia 
 str. 205

Akty prawne 
 str. 215

Strony internetowe 
 str. 217
Słowa kluczowe: umowa ubezpieczenia

Inni Klienci oglądali również

5,36 zł 5,96 zł
Do koszyka

Usługa bancassurance dla jednostek samorządu terytorialnego. Rozdział 3. Stan i uwarunkowania rozwoju bancassurance po stronie podażowej. Implikacje dla rozwoju usługi bancassurance oferowanej JST

Książka prezentuje obszerne i kompleksowe omówienie usług bancassurance adresowanych do samorządu terytorialnego i świadczącej ją organizacji bancassurance. Należy podkreślić unikalność rozważań na temat możliwości wykorzystania tej usługi w pol...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Rola prawa lotniczego w procesie budowy bezpieczeństwa transportu lotniczego

Autorzy monografii dokonali analizy przepisów prawa lotniczego, w tym międzynarodowego, europejskiego oraz krajowego. Tematyka opracowania jest dość zróżnicowana i obejmuje: kwestie bezpieczeństwa komercyjnych przewozów lotniczych ...
106,20 zł 118,00 zł
Do koszyka

Język prawny w tworzeniu i transpozycji prawa Unii Europejskiej. Procesy hybrydyzacji

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja dotycząca języka prawnego Unii Europejskiej, procesu jego kształtowania oraz jego wpływu na języki prawa krajowego państw członkowskich.Autorka opisuje hybrydyzację unijnych tekstów prawnych, cz...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Zmysły w procesie starzenia

Publikacja jest nowatorskim ujęciem zagadnienia procesów starzenia się zmysłów. Autorzy opisują zmiany następujące z wiekiem i obejmujące wzrok, słuch, zmysł równowagi, dotyk, smak i powonienie oraz problemy stomatologiczno-ortodon...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Świadczenia szpitalne w powiązaniu z procesami zaopatrzenia medycznego i niemedycznego

Celem książki jest pokazanie uwarunkowań świadczeń szpitalnych w powiązaniu z procesami zaopatrzenia zarówno medycznego, jak i niemedycznego, które mają wpływ na bezpieczeństwo pacjenta, minimalizację „błędów niemedycznych” i uzysk...
47,25 zł 52,50 zł
Do koszyka

Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego

Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwar...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!