0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Współdziałanie w obszarze profesji społecznych i medycznych (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Łódź, 1, 2018

  • Autor: Dorota Wolska-Prylińska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
23,45 zł
21,11 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,34 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Współdziałanie w obszarze profesji społecznych i medycznych

Publikacja dotyczy kategorii współdziałania w obrębie profesji społecznych i medycznych, także w kontekście kształcenia do tych zawodów. Autorka. dysponująca obszerną wiedzą teoretyczną oraz bogatym doświadczeniem praktycznym, stawia tezę, że współdziałanie w praktyce społecznej i medycznej jest realizowane w ograniczonym zakresie. Rozumiane jest bowiem bardziej jako sporadyczna współpraca niż aktywność równoprawnych partnerów. W toku analizy autorka wskazuje na znaczenie i możliwości współdziałania, podkreśla walory jego uczestników, omawia warunki przygotowania do współdziałania reprezentantów profesji społecznych i medycznych. a także wskazuje na przeszkody w realizacji tego zadania. Książka jest adresowana do wszystkich, którzy twierdzą. że współdziałają albo chcieliby profesjonalnie współdziałać. „Język monografii jest na tyle komunikatywny, że praca będzie czytelna dla osób spoza środowiska akademickiego, a działających w profesjach społecznych i medycznych oraz innych służbach ukierunkowanych na pomoc człowiekowi […]. Publikacja z pewnością zainteresuje nie tylko środowiska akademickie - nauczycieli kształcących pedagogów, pracowników socjalnych i nauczycieli kształcących w zawodach medycznych - lecz także studentów kierunków humanistyczno-społecznych. Może być wykorzystywana w procesie kształcenia na studiach podyplomowych i kursach podnoszących kwalifikacje zawodowe w zawodach społecznych i medycznych. Z pewnością będzie służyć wszystkim, którzy decydują o treściach kształcenia przyszłych specjalistów działających w tych dwóch obszarach.” Z recenzji prof. dr hab. Ewy Syrek

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8088-943-9
  • ISBN druku: 978-83-8088-942-2
  • Liczba stron: 228
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie 	7

Rozdział I. Odkrywanie instytucji działania profesjonalnego 	15
1.1. Metodologiczne aspekty analizy działania i współdziałania 	18
1.1.1. Spotkanie interdyscyplinarne podczas wywiadu 	22
1.1.2. Wykorzystanie refleksji studentów w badaniu współdziałania	26
1.2. Działanie profesjonalne 	28
1.3. Podmioty działania. Podmiotowość w działaniu	34
1.3.1. Relacje specjalista – podopieczny  	37
1.3.2. Relacje pomiędzy specjalistami. Praca w zespole 	43

Rozdział II. Współdziałanie jako „zjawisko” niemożliwe (?) 	47
2.1. Istota współdziałania 	48
2.2. Walory uczestników współdziałania 	53
2.3. Koordynowanie współdziałania 	59

Rozdział III. Przygotowanie do działań złożonych	65
3.1. Wąski lub szeroki profil kształcenia 	67
3.2. Innowacyjność w kształceniu. Wizja człowieka kreatywnego	74
3.3. Rozbudzanie postaw. W kierunku gotowości do współdziałania 	81
3.4. Kształcenie do profesji społecznych. Przygotowanie do działania w obszarze zdrowia	88
3.4.1. Projektowanie socjalne. Metoda kształcenia do działań złożonych 	97
3.4.2. Potrzeba kształcenia medycznego pedagogów 	104
3.5. Kształcenie do profesji medycznych. Przygotowanie do działania społeczno-wychowawczego 	106
3.5.1. Przedmioty niemedyczne w ofercie dydaktycznej 	113
3.5.2. Wymiary integracji w kształceniu	119
3.5.3. „Socjalizowanie” przyszłych lekarzy	124

Rozdział IV. Wspólne pola działania reprezentantów profesji społecznych i medycznych – egzemplifikacja współistnienia	127
4.1. Oczekiwania pacjentów – zachowania lekarzy 	130
4.2. Wspólne pola działania związane z chorobą	134
4.3. Wspólne pola działania związane ze zdrowiem	140
4.4. Wielcy reprezentanci działania interdyscyplinarnego	148

Rozdział V. Podejście w kształceniu – nadawanie znaczeń i konstruowanie sensu współdziałania 	159
5.1. Nadawanie znaczeń w sytuacjach kształcenia	163
5.2. Udział nauczyciela w konstruowaniu sensu współdziałania przez studenta 	170
5.3. Przygotowanie nauczycieli	175

Rozdział VI. Przeszkody w tworzeniu atmosfery do współdziałania 	181
6.1. Przeszkody tkwiące w kształceniu	182
6.2. Trudności ze stowarzyszaniem się wykładowców	195
6.3. Rozchwianie w świecie wartości 	201

Zakończenie 	205
Bibliografia	211
Co-Activity in the Field of Social and Medical Professions. Preparation – Conditions – Opportunities (Summary) 	223
Od Redakcji 	227

Polecamy

Tab1

    Inni Klienci oglądali również

    2,30 zł 2,50 zł
    Do koszyka

    Praca – konsumpcja – przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia - 21 Stereotypy ról społecznych kobiet w prasie kobiecej a ich zachowania konsumpcyjne

    Poziom a także przebieg rozwoju gospodarczego i społecznego jest determinowany wieloma różnorakimi czynnikami, m.in. stanem rozwoju technologicznego czy też świadomością społeczną, którą współtworzy wiedza ekonomiczna młodego pokol...
    25,87 zł 28,04 zł
    Do koszyka

    Zarządzanie rozwojem małych i średnich przedsiębiorstw w obszarach zmarginalizowanych

    Głównym celem stawianym sobie przez autorów pracy jest ocena kierunku i siły wpływu kluczowych czynników rozwoju MSP. Głównym celem stawianym sobie przez autorów pracy jest ocena kierunku i siły wpływu kluczowych czyn...
    33,60 zł
    Do koszyka

    Antysemityzm, Holokaust, Auschwitz w badaniach społecznych

    Auschwitz, Holokaust, antysemityzm… Te trzy słowa symbole ewokują całą listę pytań badawczych. Czym jest dzisiaj dla nas – mieszkańców Polski – Auschwitz? Jaką wiedzę na temat obozu posiadamy, zwłaszcza czy wiemy, że Żydzi sta...
    25,11 zł 27,90 zł
    Do koszyka

    Prowadzący umarłych. Opowieści prawdziwe. Chiny z perspektywy nizin społecznych

    Zbiór blisko trzydziestu wywiadów z przedstawicielami najniższych warstw chińskiego społeczeństwa. Wśród rozmówców Liao Yiwu są m. in.: handlarz ludźmi, kierownik szaletu publicznego, mistrz feng shui, trędowaty, chło...
    39,60 zł 44,00 zł
    Do koszyka

    Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych

    Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspok...
    19,99 zł
    Do koszyka

    WYBRANE PROBLEMY ZARZĄDZANIA W UNII EUROPEJSKIEJ (red.) Wojciech Janik, Ireneusz Miciuła, Anna Kowalczyk - 1.KONTROLA PRZESTRZENI POWIETRZNEJ NA OBSZARZE UNII EUROPEJSKIEJ NA PRZYKŁADZIE WYKORZYSTANIA BEZZAŁOGOWYCH APARATÓW LATAJĄCYCH W SYTUACJACH KRYZYSO

    Problemy zarządzania kryzysowego w Unii Europejskiej KONTROLA PRZESTRZENI POWIETRZNEJ NA OBSZARZE UNII EUROPEJSKIEJ NA PRZYKŁADZIE WYKORZYSTANIA BEZZAŁOGOWYCH APARATÓW LATAJĄCYCH W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH ZWIĄZANYCH Z ZAGROŻENIEM TERRORYZMEM LOTN...

    Recenzje

    Dodaj recenzję
    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
     
    Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
    Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.