0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2021

  • Autor: Andrzej H. Jasiński

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,90 zł
44,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów

Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje techniczne/technologiczne oraz zachowania przedsiębiorców-innowatorów i menedżerów innowacji w firmach. Całościowe, holistyczne spojrzenie na procesy innowacyjne we współczesnej gospodarce ma formę dziesięciu pytań, przy czym każdemu z nich odpowiada jeden rozdział.
Koncepcja sceny innowacji zakłada, że występują na niej główni aktorzy oraz aktorzy drugoplanowi. Każdy z nich ma określone role do odegrania i żadnego nie może zabraknąć, żeby „gra innowacyjna” przebiegała prawidłowo i była skuteczna. Współczesny obraz tej sceny nie jest klarowny, ponieważ jest on rezultatem wielu światowych megatrendów występujących w pierwszych dwóch dekadach XXI wieku oraz podwójnego kryzysu (zdrowotnego i gospodarczego) spowodowanego pandemią koronawirusa. W związku z tym pojawia się pytanie, na które musi odpowiedzieć przedsiębiorca/firma: Jak grać na współczesnej scenie innowacji? Autor, wybitny znawca tej gry, pomaga w uzyskaniu na nie odpowiedzi.
Książka jest przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników nauki. Może być przydatna dla innowatorów, przedsiębiorców, doradców biznesowych i technicznych, biznesmenów i menedżerów ds. innowacji w korporacjach. Ponadto zainteresuje osoby zawodowo zajmujące się transferem technologii i komercjalizacją wiedzy. Po przeczytaniu tej niezwykle ciekawej książki czytelnik będzie wiedział, jak powstają, rozwijają się i działają innowacje, a także – jak nimi zarządzać.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-8175-301-2
  • ISBN druku: 978-83-8175-210-7
  • Liczba stron: 252
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Innowacja – co to takiego? 
1.1. Pojęcie i klasyfikacja innowacji
1.2. Nowe rodzaje innowacji
1.3. Jak mierzyć innowacje i innowacyjność?
1.4. Skąd się biorą innowacje?
Rozdział 2. Czy proces innowacyjny per se nadal istnieje? 
2.1. Trzy klasyczne triady
2.2. Jak rozumieć współczesny proces innowacji?
2.3. Transformacja wyników prac B+R w innowacje
2.4. Jaki model innowacji dla małej firmy?
2.5. Wieloprocesowy model innowacji dla dużej firmy
Rozdział 3. Co słychać w świecie innowacji? 
3.1. Sześć megatrendów
3.2. Jeszcze o światowej scenie innowacji
3.3. Innowacje z koronawirusem w tle
Rozdział 4. Kto gra na narodowej scenie innowacji? 
4.1. Koncepcja sceny innowacji i jej aktorzy
4.2. Przedsiębiorca-innowator
4.3. Przedsiębiorczy uniwersytet
4.4. Przedsiębiorcze państwo
4.5. Społeczeństwo obywatelskie
Rozdział 5. Czy innowacje są wrażliwe na stan gospodarki? 
5.1. Wzrost gospodarczy a innowacje
5.2. Ogólna ocena poziomu innowacyjności polskiej gospodarki
5.3. Czy w polskim przemyśle panuje stagnacja innowacji?
5.4. „Recepta na innowacje”
5.5. Innowacja potrzebuje finansowego wsparcia
Rozdział 6. Co sprzyja, a co przeszkadza współpracy na linii biznes-nauka? 
6.1. Podejmowanie współpracy firm z jednostkami naukowo-badawczymi
6.2. Czynniki sprzyjające współpracy
6.3. Motywatory i bariery współpracy w polskich warunkach
6.4. Zderzenie dwóch punktów widzenia
6.5. Regionalna scena innowacji jako arena współpracy
Rozdział 7. Marketing na rynku innowacji: Co to takiego? 
7.1. Czy istnieje rynek innowacji?
7.2. Marketing a procesy innowacyjne
7.3. Marketing S2B
Rozdział 8. Gdzie innowacja spotyka się z marketingiem?
8.1. Wprowadzenie
8.2. Punkty styczności
8.3. Łączniki między innowacjami i marketingiem
Rozdział 9. Czy innowacja osiągnie sukces bez prawnika?
9.1. Rola ochrony własności intelektualnej
9.2. Rozwiązania prawne
9.3. Zasady zarządzania własnością intelektualną
9.4. Procedury ochrony
Rozdział 10. Audyt innowacyjny czy technologiczny?
10.1. Pojęcie i rodzaje audytu
10.2. Audyt technologiczny jako narzędzie diagnostyczne
10.3. Procedura audytu technologicznego
Zamiast zakończenia. Wyzwania dla innowatorów, przedsiębiorców i menedżerów
Załączniki. Studia przypadków
1. Poznański startup, który stworzył e-stetoskop
2. Marketing GIG – wart naśladowania
3. Audyt technologiczny spółki Strabag Polska
Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Wyzwania realizmu

Czy trudności interpretacyjne nierelatywistycznej mechaniki kwantowej są zagadnieniami, które już dawno przestały być aktualne, czy zawierają jednak pewien twórczy potencjał? Czy istnieje związek między nimi a stanowiskami filozoficznymi,...
33,30 zł 37,00 zł
Do koszyka

Wybrane problemy i wyzwania bezpieczeństwa. Bezpieczeństwo jednostkowe – Bezpieczeństwo zbiorowe. Ujęcie interdyscyplinarne

Monografia wieloautorska z zyskującej szybko na popularności dziedziny nauk o bezpieczeństwie i obronności. Poszczególne rozdziały dotyczą całego spektrum zagadnień związanych z szeroko pojętym bezpieczeństwem, których przykładami są pols...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

Ochrona praw obywatelek i obywateli Unii Europejskiej. 20 lat - osiągnięcia i wyzwania na przyszłość

Książka zawiera rzetelną analizę dotychczasowych osiągnięć instytucji obywatelstwa Unii Europejskiej i istniejących wciąż wyzwań związanych z jej funkcjonowaniem od ponad 20 lat. Poszczególne rozdziały napisali eksperci z różnych dziedzin...
9,90 zł 11,00 zł
Do koszyka

Współczesna idea narodowa Łemków

Głównym celem autora jest opisanie procesów narodowotwórczych w społeczności Łemków w przeszłościi obecnie. Zasadniczym przedmiotem badań jestłemkowska idea narodowa, przez którą będą rozumianetreści...
47,43 zł 52,70 zł
Do koszyka

Innowacje w Gospodarce zarządzanie-marketing-logistyka

Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obs...
62,30 zł 89,00 zł
Do koszyka

Współczesna terapia zajęciowa. Od teorii do praktyki

Podstawy teoretyczne współczesnej terapii zajęciowej. Pojęcia i definicje, umiejscowienie terapii zajęciowej w naukach o ochronie zdrowia i jej możliwości w obszarach prewencji, profilaktyki, promocji zdrowia. Przykłady dobrej praktyki, zastosow...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!