0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Wpływ procesów komunikacyjnych na praktykę tworzenia i stosowania prawa - Outlet

(Twarda)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wpływ procesów komunikacyjnych na praktykę tworzenia i stosowania prawa - Outlet

Niniejsza praca składa się z pięciu rozdziałów. Zadaniem pierwszego jest omówienie pojęcia komunikacji oraz dwóch podstawowych modeli komunikacji, tj. transmisyjnego i konwergencyjnego. Następnie przedstawiona jest koncepcja analizy komunikacyjnej, jej status metodologiczny oraz atrakcyjność tej metody badawczej w badaniach nad prawem. Rozdział drugi pokazuje znaczenie teorii komunikacji we współczesnej teorii i filozofii prawa.
Na podstawie krytycznej analizy trzech wybranych tradycji w filozofii prawa, tj. teorii argumentacji prawniczej, hermeneutyki prawniczej i socjologicznej jurysprudencji, przedstawione zostają zalety badania tworzenia i stosowania prawa przy wykorzystaniu teorii komunikacji. Trzeci rozdział poświęcony jest wyjaśnianiu zmian zachodzących w procesach komunikacyjnych w związku z rozwojem technologii komunikacyjnych oraz służy
wprowadzeniu centralnego dla pracy odróżnienia pojęcia dyskursu i pojęcia tekstu.
Rozdział czwarty podejmuje
zagadnienie tworzenia prawa. Na podstawie krytycznej analizy tradycyjnych modeli tworzenia pokazana zostaje komunikacyjna specyfika tego procesu oraz omawiany jest wpływ IT na tradycyjne mechanizmy tworzenia tekstów prawnych, na zarządzanie informacją w tekstach prawnych oraz na sposoby udostępniania i przetwarzania informacji prawnej. Piąty, ostatni rozdział poświęcony jest komunikacyjnej analizie procesu stosowania prawa. Kolejno omówiona zastaje relacja między celem i strukturą dyskursów w procesie stosowania prawa. Następnie na podstawie krytyki tradycyjnych modeli stosowania prawa przedstawione jest komunikacyjne ujęcie tego procesu oraz analizowany jest problem epistemologicznego statusu dyskursów w procesie stosowania prawa.

  • Kategorie:
    1. Prawo
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326437939
  • EAN: 9788326437939
  • Liczba stron: 368
  • Wymiary: 15.0x21.0cm
  • Waga: 0.51kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!