0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
75 kultowych książek na 75 lat PZWL

To jest marketing! (eAudiobook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 2019

  • Autor: Seth Godin

  • Tłumacz: Anita Doroba

  • Lektor: Wojciech Masiak

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    mp3 (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
44,90 zł
40,41 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,49 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

To jest marketing!

# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!. Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych. Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię: - identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, - zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku, - przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów, - jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie, - a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum. *** Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem. Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków. Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame). Więcej informacji na sethgodin.com.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8087-872-3
  • Czas trwania: 6:28:54
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp do polskiego wydania
Od autora
Rozdział 1. Niemasowy, bez spamu, nieżenujący…
Rozdział 2. Marketingowiec uczy się widzieć
Rozdział 3. Marketing zmienia ludzi przez narrację, relacje i doświadczenia
Rozdział 4. Najmniejszy opłacalny rynek
Rozdział 5. W poszukiwaniu „lepszego”
Rozdział 6. Więcej niż towary
Rozdział 7. Kanwa marzeń i pragnień
Rozdział 8. Jeszcze o tym, dla kogo: poszukiwanie najmniejszego opłacalnego rynku
Rozdział 9. Ludzie tacy jak my robią takie rzeczy
Rozdział 10. Zaufanie i napięcie wprawiają w ruch
Rozdział 11. Status, dominacja i przynależność
Rozdział 12. Lepszy biznesplan
Rozdział 13. Semiotyka, symbole i język
Rozdział 14. Traktuj różnie różnych ludzi
Rozdział 15. Docieranie do właściwych ludzi
Rozdział 16. Cena jest narracją
Rozdział 17. Przyzwolenie i niezwykłość w spirali sukcesu
Rozdział 18. Zaufanie jest tak trudno dostępne jak uwaga
Rozdział 19. Lejek
Rozdział 20. Organizowanie i przywództwo w plemieniu
Rozdział 21. Kilka analiz przypadków z wykorzystaniem metody
Rozdział 22. Marketing działa, a teraz twój ruch
Rozdział 23. Marketing skierowany do najważniejszej osoby
O autorze

Inni Klienci oglądali również

17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Dlaczego hipopotam jest gruby?

Posłuchajcie, a dowiecie się, że zwierzęta znają się nawet na astronomii! Kontynuacja bestsellerowego Dlaczego oczy kota świecą w nocy? Audiobook czyta sama Autorka! Książka Doroty Sumińskiej Dlaczego oczy kota świecą w nocy? stała się jedną z najbardz...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Dlaczego mleko jest białe?

Dlaczego mleko jest białe? Dlaczego ziemniaki rosną w ziemi? Dlaczego można jeść pokrzywę? W tej książeczce młody czytelnik znajdzie odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Halinka i jej koleżanka odwiedzają kopalnię soli, Tomek po raz pierwszy w życiu ...
29,61 zł 32,90 zł
Do koszyka

Jestem żoną szejka

Laila Shukri przerywa milczenie i opowiada o swoim tajemniczym życiu. Kim była, zanim zaczęła pisać książki? Jak została żoną szejką? Jak dziś wygląda jej życie? Amerykańska firma farmaceutyczna otwiera filię w Dubaju. Isabelle wraz ze swoją przyjaci&o...
22,23 zł 24,70 zł
Do koszyka

Sztuka bycia wielkim

Książka ta jest odpowiednia dla mężczyzn i kobiet, starych i młodych, którzy chcą czerpać z życia jak najwięcej, poprzez jak najlepsze wykorzystanie własnych możliwości. Starałem się w prosty i przystępny sposób, bez zbędnych słów, wskazać drogę do...
4,49 zł 4,99 zł
Do koszyka

To jest mój tatuś! Opowiastki familijne

Opowiastki familijne pokochały już setki tysięcy dzieci i rodziców w Polsce! Ciepłe, wzruszające, wychowawcze, pobudzające wyobraźnię, uczące empatii, wrażliwości, układania relacji z rówieśnikami i starszymi, odróżniania dobra od ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Sukces jest w twoich rękach

W ramach serii Skarby Mądrości ukazał się czwarty tom - Radość mimo trudności - Audiobook MP3 - Alfred J. Palla Radość mimo trudności. Jak trwać w radości gdy przechodzimy burze i trudności? Studium listu do Filipian. - - Alfred J. Palla CZY PRAGNIESZ ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.