# 1 Wall Street Journal Bestseller
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.
Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.
Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.
Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.
Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię:
- identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.
Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.
To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum.
***
Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem. Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków.
Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame).
Więcej informacji na sethgodin.com.
Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Dedykacja Wstęp do polskiego wydania Od autora Rozdział 1. Niemasowy, bez spamu, nieżenujący… Rozdział 2. Marketingowiec uczy się widzieć Rozdział 3. Marketing zmienia ludzi przez narrację, relacje i doświadczenia Rozdział 4. Najmniejszy opłacalny rynek Rozdział 5. W poszukiwaniu „lepszego” Rozdział 6. Więcej niż towary Rozdział 7. Kanwa marzeń i pragnień Rozdział 8. Jeszcze o tym, dla kogo: poszukiwanie najmniejszego opłacalnego rynku Rozdział 9. Ludzie tacy jak my robią takie rzeczy Rozdział 10. Zaufanie i napięcie wprawiają w ruch Rozdział 11. Status, dominacja i przynależność Rozdział 12. Lepszy biznesplan Rozdział 13. Semiotyka, symbole i język Rozdział 14. Traktuj różnie różnych ludzi Rozdział 15. Docieranie do właściwych ludzi Rozdział 16. Cena jest narracją Rozdział 17. Przyzwolenie i niezwykłość w spirali sukcesu Rozdział 18. Zaufanie jest tak trudno dostępne jak uwaga Rozdział 19. Lejek Rozdział 20. Organizowanie i przywództwo w plemieniu Rozdział 21. Kilka analiz przypadków z wykorzystaniem metody Rozdział 22. Marketing działa, a teraz twój ruch Rozdział 23. Marketing skierowany do najważniejszej osoby Lista lektur z marketingu (kolejność przypadkowa) Prosty marketingowy arkusz roboczy Podziękowania O autorze Inne dzieła Setha Godina