0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterpris

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Zbigniew Zontek

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 34,90 zł
31,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

The Essence and Determinants of Innovation Management in Tourism Enterpris

The monograph discusses an overview of issues related to an empirical analysis of the determinants of innovation management in tourism enterprises. From among the determinants of innovation, particular attention is paid here to: anthropogenic determinants of innovation – the role of people and their creativity, cooperation and partnership – coopetition and tourism clusters, and conditions for the division of roles on the market – the role of efficient relations with customers and demand approach to the development of innovation in tourism. The element linking these conditions and simultaneously increasing their aptitude is knowledge, and its transfer within the framework of the innovative environment.

The results presented in this monograph derive from research conducted in Poland among tourism enterprises. The research has allowed identification of the most important actions, which have a significant impact on the innovation of tourism enterprises. On the basis of analysis of secondary sources, new primary research, a catalogue of the activities these entities must undertake was developed. These activities apply to both innovators and to the final recipients of innovative solutions (open innovation). Creating innovation in tourism should result from the implementation of public sector activities, both at the local, regional and national level, the private sector and the sector of supporting institutions, including: universities, research and development units, advisory centres, guarantee funds, business incubators, and also technology transfer centres, local associations and organizations. However, cooperation between individual entities in these sectors is also important.

In modern society, oriented to the development of new information techniques, innovations have more and more utility in creating preferences in the tourism market. Innovation implies new solutions to problems of tourism services and issues, which involve a change of actual state, and it has an important part to play in the development of some fields of the tourism business. This monograph is intended for tourism industry entrepreneurs, students of management and tourism faculties. and all those interested in innovations.


We współczesnym społeczeństwie, nastawionym na rozwój nowoczesnych technik informacyjnych, coraz większe znaczenie w kształtowaniu preferencji na rynku turystycznym mają innowacje. Monografia ma na celu analizę i empiryczną weryfikację uwarunkowań zarządzania innowacjami w przedsiębiorstwach turystycznych. Szczególną uwagę zwrócono na znaczącą rolę: zasobów ludzkich i ich kreatywności w podnoszeniu innowacyjności przedsiębiorstwa, uwarunkowań współpracy, w tym koopetycji oraz klastrów turystycznych, a także uwarunkowań podziału ról na rynku. Elementem spajającym te uwarunkowania i podnoszącym ich użyteczność jest wiedza i jej transfer w ramach środowiska innowacyjnego.

W monografii przedstawione zostały wyniki badań, którymi zostały objęte polskie przedsiębiorstwa turystyczne. Na podstawie analizy źródeł wtórnych oraz przeprowadzonych badań pierwotnych opracowany został katalog działań koniecznych do podjęcia przez poszczególne podmioty kreujące usługi turystyczne i wspierające ich rozwój. Działania te dotyczą zarówno twórców innowacji, jak i finalnych odbiorców rozwiązań innowacyjnych (open innovation). Kreowanie innowacji w turystyce powinno być efektem realizacji działań sektora publicznego, zarówno na poziomie lokalnym, regionalnym, jak i krajowym, sektora prywatnego oraz sektora instytucji wspomagających, obejmujących: szkoły wyższe, jednostki badawczo-rozwojowe, ośrodki doradcze, fundusze poręczeń, inkubatory przedsiębiorczości, a także centra transferu technologii, lokalne stowarzyszenia i organizacje. Z drugiej strony istotna jest również współpraca poszczególnych podmiotów tych sektorów.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2370-7
  • ISBN druku: 978-83-208-2354-7
  • Liczba stron: 148
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

20,66 zł 22,95 zł
Do koszyka

The role and functions of controllers in organization management

The main objective of this monograph is to determine on the basis of the survey the role of controllers in contemporary Polish companies. The study confirmed that same of the tasks performed by contemporary controllers in Polish companies are the same ...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Public Risk Management

Niniejsza monografia naukowa powstała w powiązaniu z pracami badawczymi prowadzonymi w Katedrze Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Jest także wyrazem zainteresowań naukowych redaktor...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy

This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business credit flows....
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Safety monitoring in maintenance management systems for railway vehicles

Fragment recenzji Prof. dr. hab. inż. Andrzeja Lewińskiego:„Publikacja w istotny sposób porusza problematykę bezpiecznego utrzymania taboru kolejowego w warunkach obowiązujących w Polsce, odwołuje się przy tym do aktualnych i h...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Current Problems of University Management

The quality of teaching in higher education has been widely discussed for years, in Poland and abroad alike. As regards our domestic situation, the problem has been intensifying since our transformation in 1989 due to the increase in the number of priv...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Ewolucja usług private banking & wealth management

Książka wprowadza czytelnika w świat bankierów prywatnych i ich zamożnej klienteli. Wyjaśnia, jak rozwijały się usługi dla najbogatszych klientów, jak doszło do ogromnego zróżnicowania podmiotów na rynku Private Banking &...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!