0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2022

  • Autor: Aga Szóstek

  • Wydawca: MT Biznes

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 64,90 zł
58,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.
Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.


Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń
Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:
(a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;
(b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;
(c) zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;
(d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz
(e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.


Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów
Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-8231-185-3
  • Liczba stron: 267
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp
Wprowadzenie
Część pierwsza
Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń
1. Ja Doświadczające i Ja Zapamiętujące
Cechy doświadczenia
    Ja Doświadczające i Ja Zapamiętujące
2. Charakter oczekiwań
Złudzenie poznawcze
Kształtowanie oczekiwań
Strefa tolerancji
3. Wzór na doświadczenie
O obiecywaniu zbyt wiele
Pierwsze wrażenie jest mniej istotne niż się wydaje
Reguła peak-end
Krzywa doświadczenia
W doświadczeniu chodzi o budowanie trwałej relacji
4. Mit racjonalności
Mit homo economicus
Proces podejmowania decyzji
5. Podstawy
Podstawy dotyczące doświadczenia
Funkcjonalność
Wiarygodność
Użyteczność
Estetyka
6. Czynniki motywujące
Empatia
Przyjemność
Zaangażowanie
Poczucie sensu
Nawiązywanie do immanentnych potrzeb
7. Umami w biznesie
Efekt negatywności
Rozmowy o emocjach
Szczęśliwsza wersja samych siebie

Część druga
Definiowanie strategii Umami
1. Zachowawczość jest ryzykowna
Oferowanie tego, co jest odrobinę lepsze
Niejednorodnie jednorodni
Znacząco inni
2. Baza Umami
O naturze opowiadanych historii
Zbieranie opowiadanych historii
Kocha, nie kocha
3. Wizja Umami
Wasza wizja
Moc historii
Poszukiwania idealnego klienta
Psychografia
4. Wyróżniki Umami
Znalezienie własnego wyróżnika
Wyróżniki jako zasady
Wybór wyróżników
Balansowanie
Rozdział 5. Wskaźniki Umami
Do czego służą wskaźniki? 
Wartość wielu różnych wskaźników
Więcej podobnych historii
Wybór najważniejszego działania, które należy podjąć w następnej kolejności

Strategia Umami – narzędzia praktyczne
1. Kwestionariusz Bazy Umami
Benchmarking z innymi lubianymi markami
Gromadzenie historii opowiadanych przez klientów
Odczytywanie sentymentu klientów względem marki
2. Kwestionariusz postępów Umami
Ocena postępów na drodze do urzeczywistnienia Wizji Umami
Ocena postępów związanych z wyróżnikami
3. Mapa aspiracji
4. Pięć razy Dlaczego – reaktywacja
5. Definiowanie wyróżników
6. Benchmarking wyróżników
7. Rozstrzyganie dylematów
8. Definiowanie Wskaźników Umami
9. Szeregowanie pomysłów z wykorzystaniem Tabeli Umami

Część trzecia. Nastawienie Umami
1. Pozytywna adaptacja
Dlaczego się adaptujemy? 
Spowalnianie pozytywnej adaptacji
2. Gra bez końca
Gra skończona
Zagrozić drapieżnikowi szczytowemu
Gra bez końca
Wybór gry
3. Jak się rozwijać w skomplikowanych czasach
Wejście w obszar złożony
Eksperymenty w praktyce
Bezpieczna porażka
Pozyskiwanie informacji poprzez projektowanie
Oswoić niepewność
4. Magia tonowania obietnic
Dotrzymywanie obietnic
Tonowanie obietnic
5. Opór jest nieunikniony
Radzenie sobie z oporem
Mentalność tego innego
Dołek
Na początek refleksja
Posłowie
Podziękowania

Inni Klienci oglądali również

3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Sandomierski Ratusz i Rynek

Sandomierskie Stare Miasto w granicach nieistniejących już murów obronnych zachowało nienaruszony średniowieczny plan zabudowy. Rynek zaś to jakby serce średniowiecznego miasta lokowanego na prawie niemieckim, magdeburskim, ku któremu zmi...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Polski rynek wydawniczy Lwowa w dobie autonomii galicyjskiej (1867-1914)

Publikacja przybliża osiągnięcia lwowskich nakładców i ich wkład do ogólnopolskiego dorobku wydawniczego drugiej połowy XIX i początku XX wieku. Przedstawia środowisko księgarzy-nakładców – najbardziej aktywne w zakresie fina...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Inżynieria finansowa na rynkach zupełnych i niezupełnych

„Inżyniera finansowa na rynkach zupełnych i niezupełnych” to książka, która ma na celu przygotowanie studentów z obszaru inżynierii finansowej do pracy w towarzystwach funduszy inwestycyjnych, spółkach giełdowych, banka...
15,71 zł 17,45 zł
Do koszyka

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wnioskó...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Inteligentny biznes. Zarządzanie firmą w dobie dygitalizacji.

Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzan...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

EKONOMICZNO-FINANSOWE ASPEKTY PROWADZENIA BIZNESU W SEKTORACH SPORTU, TURYSTYKI I REKREACJI

Prezentowana praca jest poświęcona ekonomiczno-finansowym aspektom funkcjonowania przedsiębiorstw w obszarze sportu, turystyki i rekreacji. Opracowanie zawiera elementy analizy z szeroko rozumianego biznesu sportowo-turystycznego w Polsce.Należy ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!