0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Siła komunikacji

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2024

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Charles Duhigg

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 41,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

53,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Siła komunikacji

Wszyscy chcemy prowadzić rozmowy, które coś znaczą. Chcemy, żeby nasze rozmowy pogłębiały bliskość i prowadziły do rozwiązywania problemów. Chcemy czuć się naprawdę zrozumiani i rozumieć innych. Chcemy wreszcie, by nasi rozmówcy nie traktowali nas jednowymiarowo i dostrzegali w nas więcej niż tylko adwersarzy. Wszyscy mamy doświadczenie rozmów, które poszły nie tak, jak powinny. Zamiast zbliżyć – oddaliły. Zamiast doprowadzić do rozwiązania problemu – wygenerowały kolejne. Zamiast pogłębić wzajemne zrozumienie – zostawiły nas z poczuciem osamotnienia. Dobre rodziny, szczęśliwe pary, zgrane firmy i współpracujące ze sobą społeczności wcale nie są jednomyślne. Co więcej, kłócą się o te same rzeczy, co nieszczęśliwi ludzie! Ich spory wyglądają jednak nieco inaczej. „Świat jest skomplikowany, wiesz? Jeśli chcesz go zrozumieć, potrzebujesz przyjaciół, którzy się od ciebie różnią” W swoich poprzednich książkach Charles Duhigg wyjaśnił, jak powstają nawyki i czemu służą oraz jak działać „mądrzej, szybciej i lepiej”. Tym razem zagłębił się w to, jak się komunikujemy i co takiego robią najlepsi przyjaciele, wytrawni negocjatorzy i doświadczeni menadżerowie, że ludzie decydują się im zaufać. Wyróżnił trzy rodzaje rozmów, które najczęściej toczymy, i pokazał, jak je prowadzić, by miały sens: O co tak naprawdę chodzi? – w konfliktach, negocjacjach i codziennych domowych sprawach ważne jest ustalenie, na czym zależy rozmówcom. Zajrzymy do pokoju, w którym ława przysięgłych decydowała o losie Leeroya Reeda, by zrozumieć, że to nie siła argumentów, ale ustalenie wspólnego celu jest kluczem do porozumienia. Jak się czujemy? – zazwyczaj unikamy rozmowy o emocjach. Na podstawie historii Felixa Sigali, genialnego agenta FBI i mistrza przesłuchań, przekonamy się, że to możliwość przekazania swojej opowieści i wysłuchania historii drugiej osoby zbliża jak nic innego. Kim jesteśmy? – największym hamulcem sensownych rozmów jest szufladkowanie rozmówcy do kategorii, w której nie chciałby się on znaleźć, jednowymiarowe traktowanie. Zajrzymy do siedziby Netlfixa – mimo, że wspierano w niej otwartą, a nawet agresywną komunikację, jeden z dyrektorów powiedział na spotkaniu literalnie o jedno słowo za dużo… Duhigg oddaje głos negocjatorom, naukowcom, terapeutom i aktywistom. Będziemy towarzyszyć Jimowi Lawlerowi, agentowi CIA, w próbie zwerbowania szpiega. Zobaczymy, jak rozwinęła się dyskusja zwolenników dostępu do broni palnej z osobami, które starały się powstrzymać powtarzające się w kraju strzelaniny w szkołach. Dowiemy się, dlaczego pierwszy pilotażowy odcinek serialu „Big Bang Theory” okazał się kompletna klapą i co takiego zmienili w scenariuszu jego twórcy, że stał się hitem z wielomilionową widownią. Sekretem tych wszystkich historii jest prosta, uczciwa i otwarta komunikacja. Jak to zrobić? Zapraszamy do lektury!

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-23433-1
  • ISBN druku: 978-83-01-23361-7
  • Liczba stron: 320
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Prolog     XI
W SKRÓCIE. Trzy rozmowy     1
1. Zasada dopasowania. Jak nie werbować szpiegów     3
Kiedy mózgi się łączą     9
Mistrzowie komunikacji     11
Trzy nastawienia     18
Jeśli chcesz zrekrutować szpiega, zbuduj więź     24
Jak to wykorzystać? Część I. Cztery zasady znaczącej rozmowy     31
W SKRÓCIE. Rozmowa „O co tak naprawdę chodzi?”     37
2. Każda rozmowa to negocjacje. Proces Leroya Reeda     39
Jak decydujemy, o czym mówić?     42
Jak chirurg nauczył się komunikować     45
Mistrzowie komunikacji w ławie przysięgłych     52
Celem negocjatora jest powiększanie tortu     55
Jak zachodzi perswazja     61
Negocjacje zbliżają się do końca     65
Jak to wykorzystać? Część II. Zadawanie pytań i zauważanie wskazówek     73
Przygotowanie do rozmowy     74
Zadawanie pytań     76
Dostrzeganie wskazówek podczas rozmowy     77
Eksperymentowanie przez dodawanie nowych elementów     79
W SKRÓCIE. Rozmowa „Jak się czujemy?”     83
3. Siła słuchania. Emocjonalni inwestorzy     85
Siła pytań     89
Właściwe pytania     94
Znaczenie podatności na zranienie     96
Zarażanie emocjonalne     97
Jak szybko pogłębić rozmowę     102
Przyjemność z odwzajemniania     106
Trudność dopasowania rozmowy o emocjach     108
4. Jak usłyszeć emocje, których nikt nie wypowiada na głos? The Big Bang Theory     111
Liofilizowane uczucia astronautów     115
Śmiać się z tego, co nie jest śmieszne     119
Nastrój i energia     122
Chcesz usłyszeć żart o astronautach?     126
Emocje na planie     132
Wnioski z planu     136
5. Budowanie więzi w konflikcie. Jak rozmawiać z wrogiem o broni?     139
Rozmowy w konflikcie     141
Rozwijanie wyjątkowych zdolności komunikacyjnych     145
Rozmowy o broni w Waszyngtonie     148
Porozmawiajmy o małżeństwie     156
Rozmowa o broni przenosi się do Internetu     164
Jak to wykorzystać? Część III. Emocjonalne rozmowy w życiu i Internecie     171
Reagowanie na emocje     174
Co się zmienia w konflikcie?     176
Co się zmienia online?     177
W SKRÓCIE. Rozmowa „Kim jesteśmy?”     181
6. Nasze tożsamości społeczne kształtują nasze światy. Szczepienie antyszczepionkowców     183
Wyciszanie uprzedzeń w naszych głowach     191
Wrogowie grają w piłkę nożną     202
Rozwiązanie zagwozdki COVID-u     208
7. Jak zwiększyć bezpieczeństwo najtrudniejszych rozmów? Problem, z którym żyje Netflix     213
Dlaczego rozmowy o tożsamości mają znaczenie     218
Dlaczego niektóre rozmowy są tak trudne     223
Zasada Netflixa: brak zasad     234
Efekty     241
Jak to wykorzystać? Część IV. Ułatwianie trudnych rozmów     247
Przed rozmową     248
Na początku rozmowy     249
W miarę rozwoju rozmowy     252
Posłowie     255
Podziękowanie     267
Przypisy końcowe     269
O Autorze     319

Inni Klienci oglądali również

15,66 zł 17,40 zł
Do koszyka

Komunikacja wizualna Public relations Reklama Branding

Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama.Branding. postanowiła przybliży...
66,60 zł 74,00 zł
Do koszyka

Komunikacja w kryzysie

Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. ...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Komunikacja a rozwój społeczności lokalnych

Komunikacja społeczna w swych różnych obliczach kształtuje naszą cywilizację i kulturę, oddziałując na kształt i zasięg uznawanych norm, wzorców zachowań, idei. Nowe jej formy i technologie kreują inne niż dotąd sposoby naszego postępo...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Racjonalność i komunikacja

Celem niniejszej książki jest ukazanie filozoficznych podstaw, na których wspiera się teoria komunikacji Habermasa. Istotę teoretycznego zamysłu twórcy Teorii działania komunikacyjnego należy, jak się zdaje, ująć w kategoriach zmiany para...
66,60 zł 74,00 zł
Do koszyka

Język i komunikacja. Wprowadzenie dla pedagogów

Aktualne i wyczerpujące kompendium z dziedziny kultury języka polskiego i poprawności językowej dla nauczycieli i studentów niepolonistów. Książka ma formę podręcznika syntetyzującego wiedzę z zakresu nauki o języku i kultury języka ora...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Pot...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!