Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Młoda kobieta rzuca studia doktoranckie i zaczyna grać w pokera. Wdrożywszy się
w system analizowania możliwych scenariuszy i wyliczania szans na ich ziszczenie, potrafi określić z góry błędy swoich przeciwników i staje się jedną z najlepszych zawodniczek na świecie.
Grupa specjalistów Google przez cztery lata gromadzi dane na temat funkcjonowania najlepszych zespołów pracowniczych, aby ogłosić, że ważniejsze jest to, co łączy grupę, niż jej personalny skład.
Generał piechoty morskiej Stanów Zjednoczonych, widząc niskie morale ochotników, układa od nowa program szkolenia w obozie dla rekrutów. Okazuje się, że wypracowanie postawy „ukierunkowanej na działanie” może zmienić nawet najbardziej rozchwianych nastolatków w niepokonanych zdobywców.
Termin premiery Krainy lodu wytwórni Walt Disney Pictures zbliża się wielkimi krokami. Katastrofa wisi w powietrzu, jednak zespół produkcyjny otrząsa się z niemocy, przeżywa twórczy przełom i w efekcie powstaje jeden z najlepszych filmów animowanych
w historii kina.
Co łączy tych wszystkich ludzi?
Wiedza, że
efektywność to umiejętność dokonywania wyborów i podejście do codziennych obowiązków. To odpowiednie postrzeganie małych celów na tle dużych wyzwań, to kultury organizacyjne, które budujemy jako liderzy, nie zamykając się na postęp. To wreszcie stosunek do informacji. Te aspekty różnią ludzi produktywnych od zapracowanych.
Mądrzej, szybciej, lepiej traktuje o ośmiu kluczowych obszarach – od motywacji
i umiejętności wyznaczania celów aż po zagadnienie koncentracji i dokonywanie wyborów – które tłumaczą, jak to się dzieje, że niektórzy ludzie i niektóre firmy tak wiele potrafią zrobić. Opierając się na najnowszych badaniach naukowych w dziedzinie neurologii, psychologii i ekonomii behawioralnej, jak również na doświadczeniach dyrektorów generalnych, reformatorów oświaty, generałów wojska, agentów FBI, pilotów samolotów pasażerskich i scenarzystów z Broadwayu, autor udowadnia, że najbardziej produktywni ludzie, firmy i organizacje faktycznie działają inaczej, ale to nie wszystko.
Oni zupełnie inaczej widzą świat i inaczej podejmują decyzje.
Charles Duhigg – zdobywca Nagrody Pulitzera, jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times” i autorem bestsellerowej książki Siła nawyku. Otrzymał nagrody National Academy of Sciences, National Journalism i Gorge Polk. Jest absolwentem Harvard Business School oraz Uniwersytetu Yale. Mieszka na Brooklynie z żoną i dwójką dzieci.
Wstęp 7 Część 1. MOTYWACJA 15 Nowa wizja obozu szkoleniowego dla rekrutów, bunty w domach opieki, poczucie umiejscowienia kontroli 15 Część 2. ZESPOŁY 59 Poczucie bezpieczeństwa w zespole, firma Google, Saturday Night Live 59 Część 3. KONCENTRACJA 107 Tunel poznawczy, lot Air France 447, siła modeli mentalnych 107 Część 4. CELE 159 Cele według metody SMART, cele giganty, wojna Jom Kippur 159 Część 5. ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM 205 Rozwiązanie sprawy pewnego porwania, produkcja odchudzona i programowanie zwinne, kultura zaufania w organizacji 205 Część 6. PODEJMOWANIE DECYZJI 257 Prognozowanie i wygrywanie w pokera z twierdzeniem Bayesa 257 Część 7. POMYSŁOWOŚĆ 311 O brokerach innowacji, o kreatywności rodzącej się z desperacji i o Krainie lodu wytwórni Walt Disney Pictures 311 Część 8. PRZYSWAJANIE INFORMACJI 359 Przekształcanie danych w wiedzę w okręgu szkolnym Cincinnati Public Schools 359 Aneks. Przewodnik dla czytelnika: w jaki sposób korzystać z koncepcji zawartych w tej książce 405 Podziękowania 427 Źródła 431 Indeks 433