0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Reklama

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Jacek Kall

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 33,70 zł
30,33 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Reklama

Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2117-8
  • ISBN druku: 978-83-208-1858-1
  • Liczba stron: 191
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści



Część I: Czym jest i jak działa reklama? 


1. Co jest, a co nie jest reklamą? 
Konkurs to nie reklama 
Pi-ar nie sprzedaje produktu 
Sponsoring, czyli coś za coś 
Za pieniądze i bez ludzi 


2. Jak działa reklama? 
Hierarchia efektów 
Lewa półkula u kupującego samochód 
Cztery kategorie reklam 
Czy reklama jest tak skuteczna, jak chcemy wierzyć?


Część II: Jak przygotować strategię reklamy? 


3. Co składa się na strategię reklamy? 
Cykl planowania reklamy Kinga 
Typowy układ briefu


4. Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje? 
Nie trzeba zaczynać od kosztownych badań 
Badania konsumentów 
"Jak i dlaczego", a nie "ile"? 
Wywiad grupowy 
Techniki projekcyjne 
Badania marketingowe nie odpowiedzą na każde pytanie! 


5. Do kogo i w jakim celu skierować reklamę? 
Z miłości, a nie z lenistwa 
Pięć grup konsumentów 
Cele behawioralne 
Uświadomienie 
Rozpoznawanie 
Przypomnienie 
Postawa wobec marki 
Dlaczego miałbym to kupić? 
Emocje w reklamie 
Cele reklamy 


6. Co i jak obiecać w reklamie? 
USP i tym podobne 
Strategia pozycjonowania 
Jak to się robi w praktyce? 
Jak jest odbierana treść reklamy? 
Ekspert czy Kowalski? 
Co zrobić, żeby zwrócić uwagę? 
Jak zapewnić zrozumiałość? 
Jak zwiększyć prawdopodobieństwo pozytywnej interpretacji?


7. Jak przygotować plan mediów? 
Plan mediów 
Źródła informacji 
Intermedia 
Intramedia 
Zasięg i częstotliwość reklamy 
Czy wystarczy trzy razy? 
Zmęczenie reklamą 
GRP 
Zasięg czy częstotliwość - dylemat "krótkiej kołdry" 
Rozkład reklamy w czasie 


8. Ile wydać na reklamę? 
Analogia historyczna 
Procentowy udział w obrotach 
Tyle, ile najgroźniejszy konkurent 
Odpowiedni udział w reklamie branży 
"Budżet z sufitu" albo tyle, ile się da (na ile pozwolą dyrektor, księgowy, związki zawodowe) 
Metoda zadaniowa 
"Ile wydać" czy "gdzie wydać" 


Część III: Jak wykorzystać media w reklamie? 


9. Reklama telewizyjna 
Jak jest oglądana reklama w telewizji? 
Telewidzowie zapamiętują niewiele 
Coraz więcej reklam 
Co widać i co słychać? 
Sześć podstawowych form reklamówek 
Nowe trendy w reklamie telewizji 
Mnożnik mediów 


10. Reklama prasowa 
Jak czytelnik prasy widzi reklamę? 
Zmęczenie reklamą prasową 
Jak zaprojektować ogłoszenie prasowe? 


11. Reklama radiowa 
Skuteczna reklama radiowa 
Kto i co reklamuje? 


12. Reklama zewnętrzna 
Kto i co reklamuje? 
Jak zaprojektować plakat reklamowy? 


13. Marketing bezpośredni 
Co to jest marketing bezpośredni? 
Klienci 
Kiedy najlepiej? 
Reklama pocztowa 
Telemarketing 


Część IV: Jak mierzyć skuteczność reklamy?


14. Testowanie wstępne reklamy 
Dlaczego testować? 
Cele testowania wstępnego 
Przedmiot badań 
Kiedy testować? 
Metody testowania wstępnego 
Ograniczenia testowania wstępnego 


15. Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej? 
System kompletnej oceny kampanii reklamowej 
Pomiar krótkookresowych efektów ekonomicznych 
Badania diagnostyczne - w jaki sposób reklama zadziałała? 
Fizjologiczny pomiar skuteczności pojedynczych reklam 
Długookresowe efekty ekonomiczne reklamy 
Proces badań skuteczności reklamy
Słowa kluczowe: media reklama

Inni Klienci oglądali również

20,79 zł 23,10 zł
Do koszyka

Edukacja medialna a reklama

Cywilizacja medialna, zmediatyzowany świat, zapośredniczona rzeczywistość to tylko kilka określeń współczesnego środowiska życia człowieka. Nie wydaje się przesadą stwierdzenie, że media są dziś wszechobecne. Ich rozwój nigdy dotąd nie pr...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka

Kreacja w reklamie

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji j...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Reprezentacja i reklama. Podatki i ewidencja.

Czy wiesz, kiedy koszty reprezentacji i reklamy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu firmy i odliczyć od tego zakupu podatek VAT?W związku z prowadzoną działalnością podatnicy często podejmują różnego rodzaju działania repr...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwyt...
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka

Reklama cyfrowa. Podręcznik

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto ...
9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

Gwiazda reklamy

Szef sieci eleganckich sklepów z odzieżą Luke Bryant potrzebuje znanej osoby, która pomoże mu wypromować nowe salony w Azji. Specjalistka od PR poleca mu Aurelię, gwiazdę muzyki pop, lecz Luke nie wyobraża sobie bohaterki tabloidów...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!