0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Przedsiębiorczość

(eBook)

Przedsiębiorczość. Jako proces współoddziaływania sposobności i intencji przedsiębiorczych

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Agnieszka Kurczewska

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,90 zł
44,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Przedsiębiorczość

W książce zaprezentowano syntezę najnowszych kierunków badań naukowych w dziedzinie przedsiębiorczości na świecie. Podjęto ważną i w Polsce praktycznie nieznaną problematykę sposobności i intencji przedsiębiorczych. Opisano przedsiębiorczość jako naukę oraz nakreślono jej specyfikę i główne obszary zainteresowań. W celu lepszego zrozumienia współczesnej przedsiębiorczości, w tym problematyki intencji i sposobności przedsiębiorczych, zastosowano podejście interdyscyplinarne. Wykorzystano przede wszystkim dorobek i warsztat ekonomii, socjologii oraz psychologii. Poza dyskusją syntetyzującą wątki teoretyczne, przeprowadzono badania empiryczne. Korzystano z metodologii badań jakościowych i ilościowych, w tym samym wskazując na szeroki potencjał metodologiczny badań z zakresu przedsiębiorczości.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2135-2
  • Liczba stron: 243
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp

ROZDZIAŁ 1. Przedsiębiorczość jako nowy rodzaj dyscypliny naukowej 
1.1. Akademicka tożsamość przedsiębiorczości 
1.1.1. Problemy naukowości przedsiębiorczości 
1.1.2. Ewolucja podejść do przedsiębiorczości i szerokie spektrum jej rozumienia 
1.1.3. Przedsiębiorczość a nauki społeczne 
1.1.4. Przedsiębiorczość a nauki humanistyczne 
1.2. Esencja współczesnego rozumienia przedsiębiorczości 
1.2.1. Kierunki rozwoju współczesnej nauki o przedsiębiorczości 
1.2.2. Procesowe ujęcie przedsiębiorczości 
1.3. Edukacja w zakresie przedsiębiorczości 
1.3.1. Edukacja w zakresie przedsiębiorczości jako dyscyplina akademicka 
1.3.2. Wyzwania edukacji 
1.3.3. Sytuacja w Polsce

 

ROZDZIAŁ 2. Sposobności przedsiębiorcze 
2.1. Sposobności przedsiębiorcze w świetle teorii 
2.1.1. Pojęcie sposobności przedsiębiorczych, ich istota i natura 
2.1.2. Podejścia badawcze do tematyki sposobności przedsiębiorczych 
2.1.3. Sposobności jako proces i jako zespół kompetencji 
2.1.4. Typologie sposobności przedsiębiorczych 
2.1.5. Sposobności przedsiębiorcze a edukacja 
2.2. Sposobności przedsiębiorcze w świetle badań empirycznych 
2.2.1. Problem badawczy — moderatory sposobności przedsiębiorczych 
2.2.2. Metodologia badań 
2.2.3. Wyniki badań i ich analiza 
2.2.4. Wnioski

 

ROZDZIAŁ 3. Intencje przedsiębiorcze 
3.1. Intencje przedsiębiorcze w świetle teorii 
3.1.1. Pojęcie intencji przedsiębiorczych i ich rola w przedsiębiorczości 
3.1.2. Przegląd czynników kształtujących intencje przedsiębiorcze 
3.1.3. Modele intencji przedsiębiorczych 
3.1.4. Obszary i wyniki badań dotyczących intencji przedsiębiorczych 
3.1.5. Intencje przedsiębiorcze a edukacja 
3.2. Intencje przedsiębiorcze w świetle badań empirycznych 
3.2.1. Problem badawczy 
3.2.2. Metodologia badań 
3.2.3. Wyniki badań i ich analiza 
3.2.4. Wnioski

 

ROZDZIAŁ 4. Proces przedsiębiorczy jako interakcja sposobności i intencji 
4.1. Zależność między sposobnościami i intencjami przedsiębiorczymi 
4.2. Brakujące elementy modeli intencji i sposobności przedsiębiorczych 
4.3. Ocena podejść do badań przedsiębiorczości —postulat podejścia ekonomiczno- 
psychologicznego 
Zakończenie 
Aneks 1. Wzór ankiety 
Aneks 2. Histogramy zmiennych 
Aneks 3. Korelacje między zmiennymi 
Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Innowacje - Przedsiębiorczość - Rozwój

Sukces firmy na konkurencyjnym rynku zależy od jej zdolności dostosowania się do ciągłych zmian w otoczeniu. Badania wskazują, że organizacje muszą być bardziej elastyczne, przedsiębiorcze i innowacyjne, posiadać zdolność szybkiego adaptowania się, by ...
34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

Przedsiębiorczość na czas kryzysu. Szkice psychologiczne

Zaradność człowieka w warunkach kryzysu jest szczególnie ciekawym przedmiotem badań psychologicznych, ponieważ jest wyrazem zdolności człowieka do przekraczania barier i granic do pokonywania własnych słabości, odkrywania w sobie nieznanych źróde...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm

W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzo...
30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka

Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw

Wśród licznych kategorii pojęciowych współtworzących współczesną wiedzę w dziedzinie ekonomii i zarządzania niewątpliwie poczesne miejsce zajmu¬ją, ściśle związane z sobą, przedsiębiorczość i innowacyjność. W teorii wysoką rang...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Wiedza ekonomiczna, praca, przedsiębiorczość, konsumpcja. Świadomość ekonomiczna polskich studentów

Książka jest efektem badań i analiz trzech autorów zajmujących się problematyką związaną ze świadomością ekonomiczną (pracą, przedsiębiorczością, mobilnością za pracą, konsumpcją). W niniejszej publikacji uwaga została skoncentrowana na młodym p...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Kraje Grupy Wyszehradzkiej i ich gospodarka a praca, aktywność zawodowa i przedsiębiorczość młodego pokolenia

Książka napisana przez Autorów dwóch specjalności – ekonomistę i socjolożkę – prezentuje i omawia społeczeństwo i gospodarkę krajów Grupy Wyszehradzkiej ze szczególnym uwzględnieniem problematyki młodego pokoleni...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!