0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2015

  • Autor: Justyna Szumniak-Samolej, Katarzyna Bachnik

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    ePub mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 34,90 zł
31,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.

Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności.

Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7561-505-0
  • ISBN druku: 978-83-7561-447-3
  • Liczba stron: 172
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 
Rozdział 1. Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw  
1.1. Media społecznościowe na mapie Web 2.0  
1.2. Cechy charakterystyczne mediów społecznościowych 
1.3. Przemiany społeczne i profil użytkowników  
1.4. Technologie sieciowe wyzwaniem dla przedsiębiorstw 
Rozdział 2. Znaczenie Web 2.0 w przedsiębiorstwie  
2.1. Przemiany technologiczno-społeczne motorem zmian organizacyjnych 
2.2. Potencjał mediów społecznościowych dla poszczególnych obszarów funkcjonalnych  
2.3. Obszary wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie  
2.4. Przykłady stosowania mediów społecznościowych w różnych obszarach biznesowych  
2.4.1. Szukanie informacji, monitoring  
2.4.2. Wsparcie klienta 
2.4.3. Komunikacja  
2.4.4. Współpraca z interesariuszami  
ROZDZIAŁ 3. Media społecznościowe motorem rozwoju nowych modeli biznesowych  
3.1. Przedstawienie i porównanie różnych modeli biznesowych 
3.2. Współtworzenie 
3.3. Współtworzenie a crowdsourcing  
3.4. Crowdsourcing w praktyce  
3.5. Zasady skutecznego stosowania współtworzenia i crowdsourcingu 
3.6. Szanse i zagrożenia związane z czerpaniem „mądrości tłumu”  
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych 
4.1. Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysem  
4.2. Profile jednostek zainteresowanych kryzysem i społeczności kryzysowe 
4.3. Reguły zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych 
4.3.1. Stworzenie planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych
4.3.2. Szybka reakcja 
4.3.3. Troska o ludzi 
4.3.4. Komunikacja proaktywna, dialog 
4.3.5. Uczciwość, autentyczność, transparentność 
4.3.6. Wyrażenie żalu i przyznanie się do błędu  

4.3.7. Pokazywanie „ludzkiego oblicza” 
4.3.8. Traktowanie odbiorców jak przyjaciół  
4.3.9. Otwartość wobec mediów i internautów  
4.3.10. Spójność wypowiedzi  
4.3.11. Otoczenie się sojusznikami i liderami opinii  
4.3.12. Inspirowanie 
4.4. Dobre przykłady zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych 
4.4.1. Dell 
4.4.2. Toyota 
4.4.3. Heyah 
4.5. Antyprzykłady reakcji firm na wydarzenia w rzeczywistości cyfrowej 
4.5.1. Clean Clothes Campaign? i H&M 
4.5.2. Asiana Airlines lot 214 
4.5.3. Adidas 
4.5.4. Uważam Rze 
4.5.5. Heinz
4.5.6. Shell 
4.5.7. NC+ 
4.5.8. Katastrofa Rana Plaza 
4.6. Dobre praktyki i powszechne błędy w zarządzaniu komunikacją kryzysową z wykorzystaniem mediów społecznościowych 
Zakończenie 

Inni Klienci oglądali również

20,93 zł 29,90 zł
Do koszyka

Cyfrowa przestrzeń biznesowa

E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeni...
39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka

Prawne aspekty współpracy mediów z organami właściwymi w zakresie bezpieczeństwa państwa

Celem monografii jest ukazanie istoty i konsekwencji dezinformacji w reżimach demokratycznych i niedemokratycznych wraz z omówieniem i zaprezentowaniem prawnych aspektów przeciwdziałania dezinformacji determinowanych reżimem politycznym w...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka

Systemy przewozowe - problemy obsługi, potencjał i jego utrzymanie

Monografia została poświęcona systemom przewozowym i problemom wynikającym z ich projektowania i eksploatacji. W opracowaniu przedstawiono ogólne zagadnienia dotyczące problematyki transportu drogowego, jego roli w systemach przewozowych i oddzi...
32,10 zł 35,67 zł
Do koszyka

Angielski Biznesowy. Rozmówki

Mów swobodnie po angielsku w każdej sytuacji biznesowej!- Ponad tysiąc niezbędnych zwrotów- 20 tematów obejmujących wszystkie aspekty komunikacji w biznesie- Tylko przydatne, aktualne słownictwo<...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana,...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Odmładzanie komórkowe. Jak samodzielnie uaktywnić potencjał regeneracyjny organizmu w oparciu o najnowsze odkrycia naukowe

Biolog molekularny wyjaśnia, jak samodzielnie uaktywnić potencjał regeneracyjny organizmu, który jest w stanie przywrócić nam młodość i zdrowie. Wyjaśnia, iż podstawą jest post i spermidyna. Poszczenie wywiera bardzo pozytywny wpływ na or...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!