0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Participatory Social Work: Research, Practice, Education (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Łódź, 1, 2019

  • Autor: Anita Gulczyńska, Brian Littlechild, Małgorzata Kostrzyńska, Mariusz Granosik

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
22,45 zł
20,21 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,24 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Participatory Social Work: Research, Practice, Education

Participatory social work raises anew the issues of credibility of knowledge, processes of its creation and use, the purpose of social work, and its relationship to politics. It has given the impetus to the emergence of participatory research teams or, in the more radical viewpoints, to the gradual de-academization of both the empirical and theoretical aspects of social work. In this book we focus on raising controversial issues to encourage debate, reflection and discussion concerning participatory social work with a special attention given to participatory research. As a collective monograph prepared by an international team of researchers, it should help social workers, social pedagogues, politicians, sociologists, policy makers, social activists, etc from different geographic and socio-cultural contexts to develop critical reflection on implications and consequences of doing their research, practice and teaching in participatory ways. “The book is the result of a longer discussion about Participatory Action Research (PAR) in different contexts. This book focuses on methodological and practical experiences of PAR in a more radical perspective. Not only opportunities but also pitfalls and challenges are worked out.” Prof. Dr. Gunther Graßhoff (the book reviewer)

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika »
    3. Pedagogika specjalna
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 978-83-8142-349-6
  • ISBN druku: 978-83-8142-348-9
  • Liczba stron: 374
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Mariusz Granosik, Anita Gulczyńska, Małgorzata Kostrzyńska, Brian Littlechild – Here We Are: Our Journey to Participatory Research	7

Part I. Changing Communities through Participatory Practices	15
Geof Dix, Sue Hollinrake, Sara Spencer – Co-producing Community with Disabled Researchers and Citizens: the Challenges and Potential for Successful Collaboration	17
Witold Mandrysz – Participatory Budgeting: Action Research Procedures in Community Work	33
Chiara Panciroli, Francesca Corradini – Doing Participatory Research with Families that Live in Poverty: the Process, Potential and Limitations	47
Małgorzata Kostrzyńska, Monika Wojtczak – Participatory Response to Needs of People Who Experience Homelessness: the Example of “Homeful – Homeless” Box Project	65
Eliška Černá, Lenka Polánková – Empowering Community: Theatre of the Oppressed as a Tool of Homeless People’s Emancipation 	85
Hilaria Soundari – Contemporary Scenario of Participatory Social Work Research in Rural India	101

Part II. Issues in Intercultural Participatory Social Work and Research	115
Rita Bertozzi – Empowering Migrant Youth through Participatory Approach in Social Work	117
Katarzyna Czarnota – Participatory Research with Romanian Roma Immigrants Living in Polish Settlements: Methodology, Results and Barriers 	133
Davide Galesi – Ethnopsychological Consultation: a Tool for Strengthening of Partnerships in Multicultural Social Work	149
Marek Mikulec, Kateřina Glumbíková – Difficulties Faced by Researchers in Participatory Practices: An Example of Research with Roma People	165

Part III. Callenges Encountered in Participatory Research and Practice	179
Anna Jarkiewicz – Theory and Practice of Participatory Approach in Schools: an Example of the Future Youth Schools – a Forums Project	181
Alice Gojová, Kateřina Glumbíková – Dilemmas in Participatory Approaches to Social Work	197
Izabela Kamińska-Jatczak – Lines of Activity Addressed to Families: Limiting the Participatory Approach as with Casework Practitioners	211
Linda Kemp, Di Bailey, Adam Barnard – Doing Participatory Action Research: Reflections on Criticality and Social Justice from the Researchers’ Perspective	235
Mariusz Granosik, Anita Gulczyńska, Anna Jarkiewicz, Małgorzata Kostrzyńska – Challenges Faced by Social Pedagogy Academics in the Course of Participatory Action Research with Homeless People and Street Workers as Co-Researchers	253

Part IV. Participatory Issues in the Academic Education	275
Doris Böhler – Learning Together: Social Work Students and Service Users Reflect Critically on Their Diverse Life Experiences	277
Creating Links Group – “Creating Links”: The Involvement of Service Users and Carers in the Provision of Social Work Education in England	287
Magdalena Sasin – The Project of Artistic Workshops with Students: Achievements and Challenges of Participatory Practice in University Curriculum	303

Part V. Participatory Social Work – Current Debates	323
Peter Beresford – Radicalising Social Work: Involving Everyone; Including All Our Knowledges	325
Brian Littlechild – The Potential and Reality for the Inclusion of Service Users in Social Work	339
Marek Czyżewski – Pitfalls of Participatory Approaches	359

List of Contributors	369

Inni Klienci oglądali również

36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Menedżer uczy się od koni. Innowacyjne zarządzanie inspirowane Horse Assisted Education

Książka opisuje doświadczenia z programów rozwojowych z końmi (Horse Assisted Education), w których – w ciągu ostatnich 10 lat – wzięli udział menedżerowie z kilkuset polskich i zagranicznych firm najróżniejszych branż....
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Education of tomorrow. Organization of school education - Aleksandra Kamińska: Ethics of care in school organization

Education of tomorrow as an idea, scientific message to horizons of the desired systemic changes and of those in everyday life, it raises recognition and has hopes for implementation into the practice of the educational process, education, and care. In...
3,15 zł 3,50 zł
Do koszyka

Action research in teacher development - 01 Introducing action research in the foreign language classroom

Głównym tematem książki pod naukową redakcją Danuty Gabryś-Barker są podejmowane w różnych formach przez nauczyciela praktyka tzw. badania w działaniu (ang. action research). Podstawowym założeniem badania w działaniu jest dokonywanie prz...
5,54 zł 6,00 zł
Do koszyka

Reflectivity in Pre-Service Teacher Education: A Survey of Theory and Practice - 01 Teachers as a professional group

Książka Danuty Gabryś-Barker to monografia poświęcona miejscu refleksyjności oraz – mającego w niej swe źródło – refleksyjnego sposobu nauczania w praktyce przyszłych i obecnych nauczycieli języka obcego. Praca stanowi zarówno...

Family Life and Crime. Contemporary Research and Essays - 02 Family life as a risk_protective factor of criminal activity, chapters 4,5,6

Pierwsza część pracy zawiera terminologiczne ustalenia dotyczące rodziny, małżeństwa, ról płciowych oraz opis konsekwencji przemian w tym zakresie. Najpoważniejszą, jak się wydaje, jest kryzys demograficzny w państwach kultury północnoatl...
4,15 zł 4,50 zł
Do koszyka

Cultivating and Forming Regional Traditions by the Visegrad Group Teachers - 10 The role of multimedia in cultivating Polish culture and tradition in early school education

Problematyka pracy pod redakcją dr hab. Beaty Pituły i dr Anny Waligóra-Huk koncentruje się wokół szeroko pojętego zagadnienia kultywowania i tworzenia tradycji regionalnych przez nauczycieli krajów Grupy Wyszehradzkiej (Polski, Cz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.