0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży (ePrasa)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży: 36

  • Wydanie: Katowice, 1, 2014

  • Redakcja naukowa: Katarzyna Krasoń

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
39,36 zł
35,42 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,94 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży

Tom „Chowanny” pod redakcją Katarzyny Krasoń mieści artykuły skupione wokół tematyki unowocześniania siebie, rozumianego jako autokreacja i ekspresja twórcza, wzbogacone o zagadnienia z obszaru edukacji artystycznej. Kolejne teksty, zgrupowane w czterech częściach, ukazują aspekty teoretyczne i empiryczne zapowiedzianej tytułem tematyki, dlatego też zainteresowani tomem mogą być nie tylko pedagodzy i studenci pedagogiki, ale także ludzie sztuki oraz animatorzy działań artystycznych dzieci i młodzieży.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Poradniki medyczne
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika »
    3. Logopedia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika »
    3. Pedagogika specjalna
  • Redakcja: Katarzyna Krasoń
  • Język wydania: polski,angielski
  • ISSN: 2353-9682
  • Liczba stron: 350
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
SPIS TREŚCI

Wstęp (Katarzyna Krasoń) 7

Artykuły

Kreacja — rozwój — aktywność artystyczna

JANINA USZYŃSKA-JARMOC
Czego nie wiemy o twórczości w szkole? Obszary zdeformowane, ignorowane i/lub zaniedbane 13

MACIEJ KARWOWSKI
The Creative Mix? Teacher’s Creative Leadership, School Creative Climate, and Students’ Creative Self-Efficacy 25

MACIEJ KARWOWSKI, JACEK GRALEWSKI
Zmotywowana kreatywność: synergia motywacyjna postawy twórczej młodzieży 45

MONIKA WRÓBLEWSKA
Rozwój przez nabywanie kompetencji (w aspekcie uwarunkowań aktywności twórczej) 59

KAMILA WITERSKA
Drama kreatywna — perspektywa rozwojowa 71

ALICJA GAŁĄZKA
Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna. Przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych 83

MAREK ŚWIECA
Aktywność artystyczna młodzieży w zakresie teatru 105

URSZULA BISSINGER-ĆWIERZ
Nowe wymiary ewaluacji osiągnięć artystycznych uczniów szkół muzycznych 115

Język — tekst — tworzenie siebie

ELŻBIETA JASTRZĘBSKA
Działania twórcze w dydaktyce języka francuskiego jako obcego w perspektywie współczesnych podręczników 133

ALICJA UNGEHEUER-GOŁĄB
Wychowanie przez sztukę w edukacji literackiej dziecka 151

DANUTA MUCHA
Twórczość literacka studentów piotrkowskiej polonistyki 163

Obraz — wizja — samopoznanie

ELŻBIETA PŁÓCIENNIK
Obraz jako czynnik wspomagający rozwój twórczości dziecka 173

DOROTA ŚWIDZIŃSKA
Ekspresja malarzy XX wieku jako inspiracja twórczych poszukiwań adolescentów 197

RYSZARDA EWA BERNACKA, DOROTA TURSKA
Mandala jako forma ekspresji młodzieży. W kręgu jungowskich inspiracji 207

Twórczość — profilaktyka — wsparcie

MAŁGORZATA ŁĄCZYK
Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży — ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk 227

ANNA BAUTSZ-SONTAG
Rozumienie emocji a kształtowanie kompetencji interpersonalnych. Praca w formule ekspresyjnych działań biblioterapeutycznych 245

JADWIGA NIEDBAŁA
Taniec jako element socjoterapii młodzieży ze środowisk zagrożonych 265

ELŻBIETA WIŚNIEWSKA
Taniec integracyjny jako forma aktywności wpływająca pozytywnie na samopoczucie dzieci niepełnosprawnych ruchowo 281

KATARZYNA KRASOŃ
Cielesne kreowanie roli. Wizualizacyjne techniki parateatralne jako wsparcie rozwoju 297

Inne oblicza autokreacji

ARKADIUSZ WĄSIŃSKI
W poszukiwaniu sensu bycia rodzicem, czyli o duchowym zrodzeniu na drodze autokreacji do rodzicielstwa adopcyjnego 315

Recenzje

Rzeczywistość, perswazyjność, falsyfikacja w optyce wychowania i edukacji. Red. M. Kisiel i T. Huk. Katowice, Oficyna Wydawnicza Wacław Walasek 2009, ss. 342, ISBN 978-83-60743-19-5 (Anna Watoła) 333

„Biuletyn dla Nauczycieli” 2009, nr 2 (Mirosław Kisiel) 337
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

26,50 zł
Do koszyka

Demograficzne uwarunkowania rozwoju gospodarczego. SE 103

„Studia Ekonomiczne” nr 103 – Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Tytułowe kwestie znalazły odzwierciedlenie w pracach zebranych w niniejszym tomie, które ujęto w cztery bloki tematyczne: 1. Demo...
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

„Chowanna” 2014. T. 1 (42): Jakość życia młodego pokolenia w perspektywie psychopedagogicznej i społecznej - 06 Jakość...: Obraz świata i własnego życia młodego pokolenia – reprezentantów subkultury hip-hopowej i młodzieży niezrzeszonej...

Red. naczelny Ewa Syrek, red. części monograficznej Ewa Wysocka Prezentowany Czytelnikowi tom jest w jego części monograficznej próbą przedstawienia sposobu doświadczania życia i oceny jego jakości w sposób wielowymiarowy (holistyczny), i...
2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

„Chowanna” 2010, R. 53 (66), T. 1 (34): Dzieciństwo – witraż bolesny - 05 Krzywdzenie dzieci — piętno społeczne

Krzywdzenie dzieci stanowi jeden z żywo dyskutowanych oraz naukowo i praktycznie podejmowanych tematów. Badania ujawniające rozmiar zjawiska uderzyły społeczność międzynarodową zakresem i formami zaniedbania i przemocy, jakim podlegają dzieci w ...
2,30 zł 2,50 zł
Do koszyka

„Chowanna” 2009, R. 52 (65), T. 1 (32): Terapia pedagogiczna - 02 O wartościach terapeutycznych w praktyce wychowawczej pedagoga specjalnego

Punktem wyjścia prezentowanej publikacji jest treść i zakres pojęcia „terapia pedagogiczna”. To termin autorstwa Ottona Lipkowskiego, który terapię pedagogiczną rozumie jako wszelkie działania pedagogiczne mające zlikwidować lub ogra...
2,77 zł 3,00 zł
Do koszyka

„Chowanna” 2014. T. 1 (42): Jakość życia młodego pokolenia w perspektywie psychopedagogicznej i społecznej - 01 Jakość...: Wstęp. Młodzież jako pokolenie "wielkich nadziei" i "wielkich rozczarowań"; Jakość życia jako kategoria pedagogiczna...

Red. naczelny Ewa Syrek, red. części monograficznej Ewa Wysocka Prezentowany Czytelnikowi tom jest w jego części monograficznej próbą przedstawienia sposobu doświadczania życia i oceny jego jakości w sposób wielowymiarowy (holistyczny), i...
1,85 zł 2,00 zł
Do koszyka

„Chowanna” 2011, R. 54 (67), T. 1 (36): Twórczość – ekspresja – aktywność artystyczna w rozwoju dzieci i młodzieży - 02 The Creative Mix? Teachers Creative Leadership School Creative Climate and Students Creative Self-Efficacy

Tom „Chowanny” pod redakcją Katarzyny Krasoń mieści artykuły skupione wokół tematyki unowocześniania siebie, rozumianego jako autokreacja i ekspresja twórcza, wzbogacone o zagadnienia z obszaru edukacji artystycznej. Kolejne t...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.