0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Negocjacje i komunikacja

(eBook)

Wybrane aspekty

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków-Legionowo, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Słupińska Kamila, Urszula Chrąchol-Barczyk

  • Redakcja naukowa: Kamila Słupińska, Leszek Gracz

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    ePub PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Negocjacje i komunikacja

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej staje się podstawowym atrybutem nie tylko profesjonalnych negocjatorów, ale również wszystkich osób, które zawodowo wchodzą w interakcje międzyludzkie. W książce omówiono istotę i przygotowanie do negocjacji, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikację werbalną i niewerbalną, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji. Książka adresowana jest do osób praktycznie i teoretycznie zajmujących się problemami negocjacji i komunikacji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Kamila Słupińska, Leszek Gracz
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65648-50-1
  • ISBN druku: 978-83-65648-49-5
  • Liczba stron: 184
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp
1. Wprowadzenie do negocjacji (Kamila Słupińska)
    1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady
    1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów
    1.3. Style negocjacyjne
    1.4. Konflikt w negocjacjach
    1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji
2. Fazy procesu negocjacji (Leszek Gracz)
    2.1. Proces negocjacji i jego fazy
    2.2. Faza przygotowania do negocjacji
    2.3. Faza otwarcia negocjacji
    2.4. Faza negocjacji właściwych
    2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna
3. Techniki negocjacyjne (Leszek Gracz)
    3.1. Istota technik negocjacyjnych
    3.2. Techniki otwarcia negocjacji
    3.3. Techniki właściwej części negocjacji
    3.4. Techniki zamknięcia negocjacji
    3.5. Podsumowanie technik negocjacji
4. Komunikacja w negocjacjach (Grażyna Rosa)
    4.1. Istota komunikacji
    4.2. Kanały komunikacji
    4.3. Modele i elementy procesu komunikacji
    4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach
    4.5. Efektywność procesu komunikacji
5. Komunikacja werbalna (Urszula Chrąchol-Barczyk)
    5.1. Istota komunikacji werbalnej
    5.2. Zadawanie pytań
    5.3. Argumentacja i perswazja
    5.4. Rozmowa telefoniczna
6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach (Izabela Ostrowska)
    6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej
    6.2. Typy procesu słuchania
    6.3. Etapy procesu słuchania
    6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach
    6.5. Bariery utrudniające proces słuchania
    6.6. Techniki usprawniające proces słuchania
7. Komunikacja niewerbalna (Kamila Słupińska)
    7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej
    7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej
    7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy
    7.4. Gestyka
    7.5. Postawa ciała
    7.6. Prosemika (dystans względem innych)
8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska)
    8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach
    8.2. Podział kultur biznesowych na świecie
        8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych
        8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii
        8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania
        8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji
    8.3. Europejska kultura biznesowa
        8.3.1. Niemieccy negocjatorzy
        8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy
        8.3.3. Francuscy negocjatorzy
        8.3.4. Włoscy negocjatorzy
        8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy
        8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy
        8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy
        8.3.8. Polska kultura biznesowa
    8.4. Wschodnia kultura biznesowa
    8.5. Amerykańska kultura biznesowa
    8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa
    8.7. Arabska kultura biznesowa
9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach (Urszula Chrąchol-Barczyk)
    9.1. Savoir-vivre na co dzień
    9.2. Wizytówki
    9.3. Ubiór
10. Komunikacja elektroniczna (Leszek Gracz)
    10.1. Istota komunikacji elektronicznej
    10.2. Komunikacja przez e-mail
    10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych
    10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne
    10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową
Zakończenie

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
74,10 zł 114,00 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie...
15,50 zł 17,22 zł
Do koszyka

Prezentacja. Trema i komunikacja niewerbalna

Odkryjesz klika sposobów na to, jak radzić sobie z tremą. Poznasz zasady skutecznej komunikacji niewerbalnej, jaką stosują dobrzy mówcy. Zajdziesz wiele praktycznych rad i sugestii, ale uwaga… usłyszysz też polemiczny ton Marka...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

Negocjacje. Analiza i wspomaganie decyzji

W publikacji przedstawiono zagadnienia analizy i wspomagania podejmowania decyzji negocjacyjnych. Autorzy zwracają uwagę, że do pomyślnego prowadzenia negocjacji nie wystarczą tylko tzw. umiejętności miękkie. Równie ważne, a w niektórych ...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości ...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Polubowne rozwiązywanie konfliktów w pomocy społecznej. Komunikacja, psychologia konfliktów, negocjacje i mediacje socjalne

Monografia przedstawia nowatorskie, interdyscyplinarne i kompleksowe ujecie niezwykle istotnej dla pomocy społecznej problematyki polubownego rozwiązywania konfliktów.Książka jako pierwsza na polskim rynku wydawniczym stanowi bezpośrednie ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!