0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Model biznesu sieci przedsiębiorstw

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2019

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Marian Oliński

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Model biznesu sieci przedsiębiorstw

Przyjęta przez Autora metoda rozwiązywania postawionych problemów jest nowatorska. Oparto tę me-todę na bogatym aparacie naukowym, który Autor szczegółowo opisuje i prawidłowo stosuje. Opracowa-na propozycja identyfikacji składników i relacji w modelu biznesu sieci przedsiębiorstw jest jasna, wyraźna i prawidłowa. Pozwala na jednoznaczne określenie granic sieci przedsiębiorstw, zidentyfikowanie modelu biznesu takiej sieci oraz przeprowadzenie oceny tego modelu. Sformułowana teoretycznie i zweryfikowa-na empirycznie w drodze badań naukowych koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw nadaje się do stosowania w praktyce gospodarczej, co stanowi jej dodatkowy walor. (…) Podkreślić przy tym należy wysoką jakość przeprowadzonych prac badawczych, ich nowatorstwo oraz duży nakład pracy, jaki nie-wątpliwie trzeba było ponieść, aby uzyskać tak doniosły efekt.
Dr hab. Tadeusz Falencikowski, prof. nadzw. Politechniki Gdańskiej


Sieciowa perspektywa analizy współpracy przedsiębiorstw, do której odwołuje się Autor w badaniach prezentowanych w monografii, odpowiada aktualnym trendom dociekań naukowych. (…) Drugim niezwy-kle cennym elementem, wokół którego koncentruje swoje badania Autor, jest koncept modelu biznesu, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat tworzący jedną z najistotniejszych perspektyw badawczych w ob-szarze zarządzania strategicznego. (…) Co niezwykle istotne w ocenie aktualności i wartości monografii, Autor postanowił połączyć w swoich rozważaniach obie te perspektywy, podejmując problem budowy, identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw. Uważam, że to połączenie jest innowacyjnym wkładem do rozwoju badań nad strategiami przedsiębiorstw funkcjonujących w układach sieciowych, a więc jednym z najbardziej aktualnych obszarów badań w zakresie zarządzania strategicznego. Zapropo-nowana przez Autora koniunkcja obu tych zagadnień stanowi równocześnie istotne wyzwanie badawcze.
Dr hab. Grzegorz Bełz, prof. nadzw. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-22273-4
  • ISBN druku: 978-83-012-0537-9
  • Liczba stron: 372
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp  7
Rozdział 1. Pojęcie sieci przedsiębiorstw  13
	1.1. Geneza, istota i komponenty sieci przedsiębiorstw  13
		1.1.1. Geneza sieci przedsiębiorstw  13
		1.1.2. Definicja sieci przedsiębiorstw  17
		1.1.3. Komponenty sieci przedsiębiorstw  29
	1.2. Cechy i funkcje sieci przedsiębiorstw  35
		1.2.1. Cechy sieci przedsiębiorstw .35
		1.2.2. Funkcje sieci przedsiębiorstw 45
	1.3. Ujęcie rodzajowe sieci przedsiębiorstw 51
		1.3.1. Kryteria klasyfikacji sieci przedsiębiorstw  51
		1.3.2. Rodzaje sieci przedsiębiorstw według kryterium elementów składowych  53
	1.4. Zarządzanie siecią przedsiębiorstw  67
Rozdział 2. Koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 81
	2.1. Określenie modelu biznesu sieci przedsiębiorstw  81
		2.1.1. Definicja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 81
		2.1.2. Elementy składowe modelu biznesu sieci przedsiębiorstw  84
		2.1.3. Cechy i funkcje modelu biznesu sieci przedsiębiorstw  99
	2.2. Metoda identyfikacji modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 104
		2.2.1. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy statyczne 104
		2.2.2. Identyfikacja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw przez elementy dynamiczne 115
	2.3. Rodzaje modeli biznesu sieci przedsiębiorstw  118
	2.4. Metoda oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw 122
Rozdział 3. Empiryczna weryfikacja metod identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw  137
	3.1. Metodyka badań  137
	3.2. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium dominacji 149
		3.2.1. Sieć zdominowana  150
		3.2.2. Sieć równorzędnych partnerów  173
		3.2.3. Sieć zdominowana versus sieć równorzędnych partnerów – analiza porównawcza 194
	3.3. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium układu powiązań 201
		3.3.1. Sieć pionowa 202
		3.3.2. Sieć pozioma 222
		3.3.3. Sieć pionowa versus sieć pozioma – analiza porównawcza 243
	3.4. Wyniki badania sieci przedsiębiorstw sklasyfikowanych według kryterium charakteru oddziaływania z otoczeniem 250
		3.4.1. Sieć adaptacyjna  250
		3.4.2. Sieć kreatywna 271
		3.4.3. Sieć adaptacyjna versus sieć kreatywna – analiza porównawcza  293
Zakończenie 301
Załącznik. Kwestionariusz wywiadu  313
Bibliografia 349
Spis tabel  363
Spis rysunków 369

Inni Klienci oglądali również

68,76 zł 76,40 zł
Do koszyka

Biznes międzynarodowy

Podręcznik ten jest usystematyzowanym kompendium wiedzy na temat biznesu międzynarodowego. Zawiera między innymi omówienie wpływu globalizacji i integracji regionalnej na gospodarkę światową, a także dwóch najważniejszych form biznesu mię...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

KAPITAŁ SPOŁECZNY W SIECI WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ BIAŁEJ PODLASKIEJ I BRZEŚCIA

„Poruszane w książce zagadnienia współpracy miast na wschodnim pograniczu Polski (…) niedoczekały się do tej pory zbyt wielu opracowań, co sprawia, że prezentowana monografia ma szansęuzupełnić tę lukę na rynku wydawnicz...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Modele formułowania strategii policji jako jednostki administracji rządowej w Polsce

Fragment recenzji prof. Tomasza Kafla z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie:Autorzy podjęli w monografii temat trudny i aktualny, który na gruncie polskim można uznać za nowatorski. Dotyczy on projektowania i wdrażania strategii je...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Perspektywy zachowań przedsiębiorstw. Celowość – funkcjonalność – witalność

Celem prezentowanej książki jest zatem wskazanie znaczenia reaktywnych i proaktywnych zachowań rynkowych przedsiębiorstw dla możliwości realizacji ich celów wraz z podaniem podstawowych perspektyw analizy określonych zachowań.Poprzez dbało...
51,80 zł 74,00 zł
Do koszyka

Analiza danych z programem R. Modele liniowe z efektami stałymi, losowymi i mieszanymi

Książka powstała po to, by ułatwić osobom zainteresowanym, tak o wykształceniu ścisłym, przyrodniczym, jak i medycznym, poznanie modeli liniowych i nabycie umiejętności poprawnego ich stosowania przy wykorzystaniu narzędzia wspierającego - programu R -...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Sieci wpływu

„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.Jamie BartlettAutor książki The Dark N...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!