Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL i Columbia University
Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie?
Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
„Sieci wpływu” to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.
Podziękowania Wydawcy XIV O Autorce XV CZĘŚĆ 1 WIEDZ, DO KOGO SIĘ ZWRACASZ 1 1 Wprowadzenie 4 2 Psychologia podejmowania decyzji 6 3 Do kogo chcesz dotrzeć? 9 4 Kulturowe zawiłości 11 5 Różnice indywidualne 40 CZĘŚĆ 2 KOMUNIKUJ SIĘ W SPOSÓB PERSWAZYJNY 59 6 Podstawowe zasady 62 7 Optymalizacja strony 70 8 Wybór właściwych obrazów 92 9 Psychologia koloru 100 10 Media społecznościowe i obsługa klienta 114 11 Tworzenie perswazyjnych filmów 125 CZĘŚĆ 3 SPRZEDAWAJ UCZCIWIE 131 12 Wpływ: wprowadzenie 134 13 Zasady perswazji online 140 14 Zwiększ sprzedaż 166 15 Wycena i wartość 178 16 Łańcuch behawioralny 189 Posłowie 196 Przypisy 197 Indeks nazwisk 233 Indeks rzeczowy 235