0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2014

  • Autor: Dorota Konieczna, Jerzy Gołuchowski, Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 95,00 zł
85,50 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego

W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty. Badaczy interesują bowiem różnorodne konteksty dyskursu medialnego: prawne, ekonomiczne, edukacyjne oraz tożsamościowe.

Weryfikując zasoby blogosfery, opisując specyfikę dyskursu internetowego, jak również rekonstruując mechanizmy charakterystyczne dla komunikacji marketingowej i politycznej, autorzy poszukują odpowiedzi na pytania odnoszące się do problemów tylko z pozoru od siebie odległych, a tak naprawę w paradoksalny sposób powiązanych ze sobą, jak zwykle w komedii.

Analizując tworzenie strategii komunikacyjnych, przejawy egalitarności i autonomiczności obywatelskiej deliberacji w sieci, społeczną odpowiedzialność dziennikarza i mediów, problematykę wiarygodności, manipulacji, wirtualnej osobowości, śmierci - w istocie pytają przecież o (po)nowoczesną komedię i o nas - uczestniczących w niej aktorów, producentów i widzów.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7941-378-2
  • ISBN druku: 978-83-7556-660-4
  • EAN: 9788375566604
  • Liczba stron: 445
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Wstęp 7


Część I
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny

1. Funkcjonowanie radia i telewizji w Internecie w świetle prawa polskiego - Andrzej Adamski 11
2. Misja mediów publicznych. Między faktem a iluzją - Marek Łuczak 21
3. Modele płatnej dystrybucji treści w Internecie - Sebastian Musioł 29
4. Internet communication - options, benefi ts and dangers - Zlata Zelenská 41
5. Stav implementácie mediálnej výchovy v rámci celoživotného vzdelávania v Slovenskej republike - Marcel Lincényi 51
6. Nowe media w komunikacji szkoły wyższej - opinie i preferencje studentów - Olgierd Witczak 61
7. Creating projects in teaching statistics for mass media studies - Peter Szabo, Edita Szabová 73


Część II
Analiza dyskursu medialnego

8. Mediálny preset a sociálno-kultúrne konzekvencie jeho pôsobenia v elektronických médiách - Juraj Rusnák 97
9. Uwarunkowania i perspektywy informatyzacji analizy współczesnego dyskursu medialnego - Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Anna Losa-Jonczyk 107
10. Przenikanie się języków specjalnych w polskich mediach - płynna nowoczesność czy skuteczniejsza komunikacja? - Anna Godzich (Szemberska) 121
11. Polski dyskurs internetowy na przykładzie blogów publicystycznych - Dorota Konieczna 131
12. Dziennikarz i teolog wobec współczesności. Wizerunek interlokutorów, sytuacja komunikacyjna i przekaz medialny w wywiadach-rzekach (Jan Paweł II, Benedykt XVI, Franciszek) - Aleksandra Pethe 143
13. Wariacje wokół medialnej komedii - Józef Olejniczak 157
14. O nadużywaniu emocji w tekstach dziennikarskich - Rafał Śpiewak 163


Część III
Komunikacja medialna i marketingowa

15. Nekromarketing i stereotypy komunikacji medialnej i marketingowej - Łukasz Wojciechowski, Viktória Babjaková 179
16. Scénografi a v obraze printovej reklamy - Mária Košková 195
17. Celebrities in advertising - Peter Mikuláš 201
18. Percepcia body image v mediálnom priestore generáciou Y - Ivana Polakevičová 219
19. Typológická štruktúra mediálnych hrdinov adolescentov - Hana Pravdová, Andrea Koltaiová 243


Część IV
Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów

20. Kierunki badań w zakresie społecznej odpowiedzialności polskich mediów - Jerzy Gołuchowski, Anna Losa-Jonczyk 255
21. Społeczna odpowiedzialność prasy lokalnej - na przykładzie tygodników wielkopolskich (wydawanych przez Polskapresse) - Magdalena Baranowska-Szczepańska 273
22. Odpowiedzialność - dziennikarska komedia pomyłek - Anna Musialik-Chmiel 281
23. Medyczny dyskurs poradnikowy w kontekście społecznej odpowiedzialności mediów - Joanna Smól 291
24. Etika v žurnalistike vs. etika v PR - Jana Matúšová 301
25. Spoločenská zodpovednosť médií - jazyková korektnosť v masmediálnej praxi - Andrej Habiňák 309
26. Dominancia masmédii v každodennej rovine reality a fenomén profesjonality - Viera Lehoczka 313
27. Communicating in the traditional media in the context of culture - Irena Kamińska-Radomska 321


Część V
Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty

28. Communication strategies of the leaders of the Polish political scene on the Internet - the case study - Małgorzata Adamik-Szysiak 333
29. Kontestacja władzy w przestrzeni Internetu jako przykład strategii wizerunkowej. Analiza niemieckiej pozaparlamentarnej Partii „Pogo" - Agnieszka Walecka-Rynduch 349
30. Anonimowość sieciowego dyskursu a problem egalitarności i autonomiczności obywatelskiej deliberacji w Internecie - Jakub Parnes 367
31. Digital Networking jako narzędzie budowy społeczeństwa obywatelskiego - Marta du Vall 377
32. Stereotype approaches to media presentation of the Roma - Eva Poláková 387
33. Nie jesteśmy z księżyca. O komunikowaniu tożsamościowym w blogosferze - Katarzyna Zagórska 397
34. Budowanie tożsamości internetowej wśród dorastającego pokolenia w Rosji - Anna Kadykało 409
35. Polish lesbian on-line community - research results - Karina Cicha 419
36. Narracje memoratywne i nekrofi lijne w sieci - Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak 429

Inni Klienci oglądali również

25,52 zł 28,35 zł
Do koszyka

Polityka w mediach

Przedmiotem studiów składających się na publikację jest problematyka rozmaitych związków zachodzących między polityką a mediami.Autorzy podjęli w swych rozważaniach szerokie spektrum zagadnień – od analizy wizerunku poszczeg...
9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

Medialny romans

Pracownica banku Donatellich Gwyn Ellis zostaje posądzona o romans z żonatym klientem banku Kevinem Jensenem. Po internecie krążą jej nagie zdjęcia, które rzekomo wysłała do kochanka. Grozi jej utrata pracy. Na szczęście Vittorio Donatelli, właś...
7,20 zł 8,00 zł
Do koszyka

Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacją – konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania

Autorzy w sposób pogłębiony, z perspektywy pedagogicznej oraz psychologicznej, ukazują nam z jednej strony uwarunkowania, z drugiej dobrodziejstwa komunikacji społecznej osób z niepełnosprawnością. Akcentują przy tym bardzo wyraźnie klucz...
10,53 zł 11,70 zł
Do koszyka

Telewizja w edukacji medialnej

Przedstawione w tej książce problemy obejmują wybrane, ale i kluczowe zagadnienia dotyczące różnych miejsc telewizji w obrębie edukacji medialnej. Istotne novum prezentowanych tu kwestii, to specyficzna, bo edukacyjna perspektywa patrzenia na me...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Głową o stolik. Kronika wypadków medialnych

Zbiór ironicznych i żartobliwych obserwacji codziennego życia, przeplatanych wspomnieniami i anegdotami. Wiele w nich odniesień do literatury, sztuki i filmu, a także, do konkretnych osób – i to zawsze po nazwisku! Opowieści Gruzy s...
9,00 zł 10,00 zł
Do koszyka

Współczesne konteksty bezpieczeństwa zdrowotnego

Publikacja stanowi cenne źródło wiedzy obejmujące wybrane konteksty bezpieczeństwa zdrowotnego. Może znacząco przyczynić się do wzrostu świadomości społecznej na temat edukacji zdrowotnej, wzbogacając wiedzę o zdrowym stylu życia i profilaktyce ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!