0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Marketing Analytics (eBook)

Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2019

  • Autor: Mike Grigsby

  • Tłumacz: Bartosz Sałbut

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
63,00 zł
56,70 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,30 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Marketing Analytics

Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu. Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu. "Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych." Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney "W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne." Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance "Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji." Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-20752-6
  • ISBN druku: 978-83-01-20674-1
  • Liczba stron: 270
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Przedmowa do wydania pierwszego 11
Przedmowa do wydania drugiego 13
Wstęp  15

Wprowadzenie do analityki marketingowej  16
Do kogo skierowana jest ta książka?  16
Nauki marketingowe – co to takiego?  16
Dlaczego analityka marketingowa jest tak ważna?  17
Kto zawodowo korzysta z analityki marketingowej?  17
Dlaczego uważam, że mam coś do przekazania w temacie analityki marketingowej?  18
Jakie podejście/filozofię obrałem, pisząc tę książkę?   19

Część pierwsza. Informacje ogólne. W czym może ci pomóc analityka marketingowa? 21
Rozdział 1. Podstawy statystyki  23
Miary tendencji centralnej   23
Miary dyspersji  25
Rozkład normalny 29
Przedziały ufności  30
Zależności między dwiema zmiennymi: kowariancja i korelacja 31
Rachunek prawdopodobieństwa i rozkłady próby  33
Podsumowanie  34
Rozdział 2. Podstawowe zasady zachowań konsumentów i strategii marketingowej  35
Wprowadzenie    35
Zachowania klientów jako fundament strategii marketingowej 36
Zachowania konsumentów – przegląd   37
Strategia marketingowa – przegląd   39
Podsumowanie     43
Rozdział 3. Przesłanka decyzyjna – co to takiego? 44
Wprowadzenie     44
Dyrektorzy raczej nie korzystają z przesłanek 44
Czym jest przesłanka decyzyjna?    46

Część druga. Zmienne zależne  51
Rozdział 4. Czynniki kształtujące popyt  53
Wprowadzenie     53
Równania zależne i równania współzależne 53
Równania deterministyczne a równania probabilistyczne  54
Modelowanie elastyczności     61
Uwagi techniczne     64
Gwóźdź programu: Segmentacja i modelowanie elastyczności pozwalają maksymalizować przychody w sieci klinik i sklepów medycznych – wyniki badań terenowych  68
Rozdział 5. Kto daje największe szanse na zakup i jak do niego dotrzeć?  82
Wprowadzenie  82
Uwagi konceptualne  82
Wykresy przyrostu  89
Stosowanie modelu – współliniowość 90
Diagnozowanie zmiennych     94
Gwóźdź programu: Regresja logistyczna jako narzędzie analizy koszyka rynkowego   96
Rozdział 6. Kiedy istnieje największe prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się na zakup?  102
Wprowadzenie  102
Analiza przeżycia – omówienie konceptualne     102
Gwóźdź programu: Wartość w cyklu życia. O wyższości analizy prognostycznej nad opisową 113
Rozdział 7. Regresja panelowa. W jaki sposób korzystać z szeregów przekrojowo-czasowych?   119
Wprowadzenie  119
Na czym polega regresja panelowa? 120
Regresja panelowa – szczegóły  121
Rozdział 8. Układy równań w technikach modelowania zmiennej zależnej 128
Wprowadzenie  128
Co to jest układ równań? 128
Po co w ogóle zadawać sobie trud stosowania układu równań?   130
Pożądane własności estymatorów  131

Część trzecia. Techniki relacyjne  139
Rozdział 9. Jak wygląda mój rynek?  141
Wprowadzenie  141
Wprowadzenie do segmentacji    142
Czym jest segment, a czym segmentacja?      142
Po co prowadzić segmentację? Strategiczne zastosowania segmentacji    143
Cztery „P” marketingu strategicznego      146
Kryteria praktycznej segmentacji     147
Odgórnie czy raczej nie?     148
Proces od strony konceptualnej    148
Rozdział 10. Segmentacja. Narzędzia i techniki  156
Wprowadzenie     156
Wskaźniki skutecznej segmentacji    156
Ogólne techniki analityczne   157
Gwóźdź programu: Po co wychodzić poza RFM?      187

Część czwarta. Kolejne ważne zagadnienia w codziennej praktyce marketingowej 197
Rozdział 11. Testy statystyczne. Skąd mam wiedzieć, co zadziała?   199
Wszyscy chcą testować 199
Wzór na wielkość próby – korzystaj z miary przyrostu    200
Testy podziału i pełny eksperyment czynnikowy – różnice    203
Rozdział 12. Big data i ich znaczenie w analityce marketingowej  210
Wprowadzenie  210
Big data – co to takiego?  210
Czy big data ma znaczenie?  212
Co big data oznacza dla analityki marketingowej? Co oznacza dla strategii?   213
No i co z tego?    213
Jak przetrwać panikę big data   214
Analityka big data   216
Big data – algorytmy egzotyczne 216

Część piąta. Podsumowanie  223
Rozdział 13. Wielki finał. Co powinieneś z tego wszystkiego zapamiętać? 225
Czego się dowiedziałem, co chciałbym przekazać tobie?  225
Co jeszcze powinieneś z tego wynieść? 231
Słowniczek   234
Bibliografia i lektura dodatkowa  236

Inni Klienci oglądali również

19,58 zł 19,90 zł
Do koszyka

Marketing alternatywny

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów? Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, kt&oa...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Marketing gier wideo

Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo, odsłaniająca kulisy branży oraz powody, dla których głupota boli i nie daje się tak łatwo odkręcić. Marketing – słowo klucz. Przez jednych znienawidzon...
33,11 zł 35,90 zł
Do koszyka

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i ma...
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka

English for Marketing and Advertising + mp3 do pobrania

English for Marketing and Advertising skierowany jest do osób związanych z reklamą i marketingiem, które w swojej pracy muszą biegle posługiwać się językiem angielskim.

Public Relations i marketing w sektorze publicznym - Marta Więckiewicz: Odkrywany czy odkryty potencjał komunikacyjny? O wykorzystaniu mikroblogu jako narzędzia internetowego public relations w sektorze publicznym

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości...
15,68 zł 17,00 zł
Do koszyka

Innowacje w marketingu banków detalicznych

Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w bankach detalicznych, szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji. Ist...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.