JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
• Budować bazę klientów
• Wyróżnić się na tle konkurencji
• Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
• Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
• Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
• Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
• Naprawdę skoncentrować się na kliencie
• W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
• Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Wprowadzenie 1. Prawdziwy cel biznesu 2. Skuteczny marketing w czterech odsłonach 3. Trzy niezbędne pytania w marketingu 4. Wywiad rynkowy 5. Marketing zorientowany na klienta 6. Dlaczego ludzie kupują 7. Analiza konkurencji 8. Osiąganie przewagi konkurencyjnej 9. Marketing mix 10. Strategie pozycjonowania marki 11. Cztery filary strategii marketingowej 12. Wybór pola bitwy 13. Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej 14. Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji 15. Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy 16. Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma 17. Zdominuj niszę rynkową 18. Kreatywne strategie rozwoju rynku 19. Wykorzystaj inne formy sprzedaży 20. Koncepcja wiązki zasobów 21. Cztery drogi do zmian w twoim biznesie Podsumowanie O autorze