0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Język w marketingu

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2008

  • Redakcja naukowa: Kazimierz Michalewski

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 18,00 zł
16,20 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Język w marketingu

W zbiorze znalazły się publikacje odnoszące się do funkcjonowania języka w marketingu, do marketingowych tekstów występujących w mediach (w prasie, telewizji, Internecie), tekstów prezentowanych na inne sposoby, poza mediami (w komunikacji bezpośredniej, w ulotkach, w obwieszczeniach), w tym używanych przy kreowaniu wizerunku firm.
Poza marketingiem tradycyjnym uwzględniony został również marketing polityczny.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
  • Redakcja: Kazimierz Michalewski
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7525-166-1
  • Liczba stron: 458
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Od Redakcji                                  7 
I. ZAGADNIENIA OGÓLNE	11
Darina Auxová, Obsahové a formálne znaky reklamy                11 
Ilona Biernacka-Ligięza, „Gmina przyjazna inwestorom” – marketing, reklama, public  relations w samorządzie lokalnym na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego      21 
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Język negocjacji jako produkt marketingowy  31 
Alena Bohunická, Socio-kultúrne východiská persuázie v súčasnej reklame        37 
Marian Bugajski, Leksem marketing w języku polskim    45 
Ignacy Ryszard Danka, Idaliana Kaczor, Terminy market, targ, rynek i tym podobne na  tlehistoryczno-porównawczym         50 
Miroslav Dudok, Deiktické identifikátory v jazyku marketingovej komunikácie       61 
Alicja Kacprzak, Sztuka perswazji zaczyna od słowa                69 
Elżbieta Kaczmarska, Polskie i czeskie artykułysponsorowane             75 
Maria Kwiatkowska-Klimczak, Anglicyzmy we francuskim języku marketingu a oficjalna  polityka językowa Republiki Francuskiej                     83 
Kazimierz Michalewski, Poprawność językowa a fortunność tekstów marketingowych  93 
Ol’ga Orgoňová, Reklama i kultura             98 
Jiří Zeman, Funkce písňových sloganů v marketingu                          107 
II. MARKETING W MEDIACH 	115
Marketing w prasie 	115
Beata Burska-Ratajczyk, Nowoczesność i tradycja jako językowy środek perswazji  w prasowych reklamach wyrobów perfumeryjnych             115 
Dominik Chomik, Kilka uwag na temat perswazyjności ogłoszeń drobnych        124 
Marek Graszewicz, Czym pije się wino? O komunikacyjnych strategiach opisów wina  w czasopismach branżowych          133 
Monika Grzelka, Czytelnik konsumentem – artykuł wstępny jako tekst marketingowy   138 
Maria Lesz-Duk, Wybrane cechy składniowe reklamy prasowej             148 
Violetta Machnicka, Specyfika języka ogłoszeń prasowych zamieszczanych w „Dzienniku  Łódzkim” w rubryce Usługi towarzyskie                      157 
Dorota Połowniak-Wawrzonek, Frazeologizmy motywowane walką zbrojną we  współczesnych tekstach o tematyce ekonomicznej                 166 
Katarzyna Sujkowska-Sobisz, Prasowe teksty sponsorowane – uwagi o statusie  genologicznym                     176 

Marketing w internecie i telewizji	189

Katarzyna Jachimowska, Marketing religijny                           189
Ewa Kaptur, Kształtowanie wizerunku biur obrotu nieruchomościami w Internecie      197
Katarzyna Klauzinska, Dialog naśladowany – komunikacja człowieka z maszyną    206
Agnieszka Łukaszewicz-Olczyk, Strategie marketingowe w dyskursie na forum interne- towym                         214
Katarína Pekariková, Zámer autora v jazyku internetovej reklamy  223
Katarzyna Sitkowska, Językowe sposoby realizacji funkcji marketingowych w strukturze programu „Taniec z gwiazdami”  231
Katarzyna Sobstyl, Językowe mechanizmy perswazyjne w internetowych tekstach  reklamowych Klubu Świat Książki                                242
Hana Srpová, Need medicine? All here! (S-P-A-M a manipulace)                 250
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz, Blog jako element marketingu politycznego        259

III. POZAMEDIALNE FORMY MARKETINGU	273

Marketing w komunikacji bezpośredniej	273

Ilona Balko, Persvazivní prostředky v teleshoppingu                          273
Ewa Biłas-Pleszak, Klienci i specjaliści o produkcie. Kilka uwag o perswazyjnym  wymiarze prasowych i internetowych opisów perfum                    279
Jana Hoffmannová, Olga Müllerová, Čeština v marketingu – dříve a dnes, v realitě  a v literatuře                                                  289
Monika Kaczor, Język marketingu a normy grzecznościowe                   303
Agata Małyska, Językowy wizerunek nadawcy, odbiorcy i towaru w komunikacji  marketingu bezpośredniego                          310
Joanna Mietła, „Goździkowa” w czeskiej aptece czyli o czeskiej reklamie środków farmaceutycznych                                   318
Małgorzata Nowak, Firmy Yves Rocher kontakty z klientem            326
Agnieszka Rosińska-Mamej, Typy i funkcje aktów grzeczności w tekstach marketingowych                                                  335
Ludmila Zimová, Persvazivní funkce v nabídkových dopisech          345

Kreowanie wizerunku	357

Violetta Jaros, Nazwy własne na sprzedaż, czyli funkcje nazw firm handlowych  i usługowych w marketingu	 357
Anna Sokół, Barbara Kudra, Perswazja w tekstach promujących produkty firmy Coats  polska Sp. z o.o     	365
Natalia Sosnowska, Uwagi o perswazji w ulotkach reklamujących szkoły językowe   	 374
Mirosława Świtała-Cheda, Nazwy kawiarenek internetowych w Polsce 	 383
Agnieszka Wierzbicka, Slogany reklamowe uczelni wyższych — marketing  czy/i kreowanie nowej rzeczywistości?    	          392
Krystyna Wojtczuk, Chrematonimy jako nazwy handlowe (na przykładzie współczesnych polskich nazw wędlin)            	 401

IV. MARKETING POLITYCZNY 	413
Beata Grochala, Hiperbolizacja jako narzędzie marketingowe 	413 
Elwira Kukieła, Barbara Kudra, Językowe mechanizmy marketingu politycznego  w dyskursie politycznym (na przykładzie wybranych programów Co z tą Polską?  z 2005 roku)                               422 
Maria Magdalena Nowakowska, Verím Bratislave! – Język bratysławskich wyborów  komunalnych 2007            432 
Pavol Odaloš, Predvolebné slogany ako marketingové texty               439 
Edyta Pałuszyńska, Kreowanie wizerunku w ramach marketingu politycznego      444 
Magdalena Steciąg, Marketing polityczny: kreowanie wizerunków polityków w sloganach reklamowych        451

Inni Klienci oglądali również

51,30 zł 57,00 zł
Do koszyka

Język reklamy. Wydanie II

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Język angielski - Słówka - praktyczne ćwiczenia do powtórki i nauki

UWAGA! Pliki są w formacie PDF i nie można ich edytować, a jedynie drukować.Zawartość książki stanowi starannie dobrany materiał ćwiczeniowy do nauki lub powtórki słownictwa na poziomie początkującym oraz średniozaawansowanym. Materi...
47,43 zł 52,70 zł
Do koszyka

Innowacje w Gospodarce zarządzanie-marketing-logistyka

Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obs...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka

54 дня из жизни делового человека. Język rosyjski dla początkujących

Podręcznik do nauki języka rosyjskiego dla początkujących, zawiera przydatne i praktyczne informacje i ćwiczenia językowe dla czytelników zainteresowanych prowadzeniem biznesu na Wchodzie.
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Język angielski w firmie

Publikacja skierowana jest przede wszystkim do osób, które, pracując w swoich firmach, mają na co dzień do czynienia z językiem angielskim. Książka składa się z trzech części; pierwsza to słownik, który zawiera około 11...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!