0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Logistyka w biznesie międzynarodowym

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2017

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Elżbieta Gołembska, Piotr Banaszyk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 44,25 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Logistyka w biznesie międzynarodowym

Publikacja Wydawnictwa WNT, dodruk Wydawnictwo Naukowe PWN

Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.
Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy.
Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Technika
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-19085-9
  • ISBN druku: 978-83-01-19085-9
  • Liczba stron: 164
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie 7

Rozdział 1. Koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym na tle ewolucji uwarunkowań konkurowania 11
1.1. Wpływ otoczenia na zarządzanie przedsiębiorstwem 11
1.2. Zarządzanie łańcuchem dostaw we współczesnych koncepcjach naukowych 20
1.3. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie przedsiębiorstwem 28

Rozdział 2. Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym 35
2.1. Miejsce i rola logistyki w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem 35
2.2. Ważniejsze funkcje zarządzania logistycznego 46
2.3. Metody zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem 55

Rozdział 3. Zarządzanie z logistyką jako strategią w praktyce przedsiębiorstw – wyniki badań 67
3.1. Metoda ekspercka w badaniach zarządzania logistycznego w biznesie międzynarodowym 67
3.2. Ocena praktyki zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem 69
3.3. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie – diagnoza i kierunki rozwoju 73
3.4. Skuteczność zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie 82

Rozdział 4. Przedsiębiorstwo jako ogniwo łańcucha dostaw 91
4.1. Strategiczne znaczenie łańcucha dostaw w biznesie międzynarodowym 91
4.2. Nowoczesne łańcuchy dostaw 99
4.3. Charakter rynku przedsiębiorstwa a jego łańcuch dostaw 103

Rozdział 5. Sieci dostaw jako odmiany sieci gospodarczych 111
5.1. Uwarunkowania budowy i eksploatacji logistycznej sieci dostaw 111
5.2. Punkty modalne w sieci dostaw 117
5.3. Metody konfi gurowania sieci dostaw 124

Rozdział 6. Wpływ zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie na rozwój biznesu międzynarodowego 129
6.1. Rola zarządzania logistycznego w redukowaniu asymetrii informacji rynkowej 129
6.2. Czynniki ograniczające i stymulujące wpływ zarządzania logistycznego na biznes międzynarodowy 136
6.3. Ważniejsze zasady implementacji polityki logistycznej UE w przedsiębiorstwach międzynarodowych 144

Bibliografia 151

Indeks 161

Inni Klienci oglądali również

37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Trust i inne stosunki powiernicze w prawie porównawczym i prawie prywatnym międzynarodowym

Praca poświęcona jest angloamerykańskiej konstrukcji trustu oraz innym stosunkom powierniczym znanym na kontynencie Europejskim. W dobie wzmożonego obrotu międzynarodowego, trust coraz częściej wchodzi w styczność z obszarami państw, w których ...
9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

Miłość w show-biznesie

Henry Devinshire odziedziczył po ojcu część londyńskiego imperium - wytwórnię płytową. Jeśli odniesie sukces w tej branży, to ma szansę zostać dyrektorem generalnym całej firmy. Liczy na to, że w osiągnięciu tego celu pomoże mu jego nowa asysten...
68,76 zł 76,40 zł
Do koszyka

Biznes międzynarodowy

Podręcznik ten jest usystematyzowanym kompendium wiedzy na temat biznesu międzynarodowego. Zawiera między innymi omówienie wpływu globalizacji i integracji regionalnej na gospodarkę światową, a także dwóch najważniejszych form biznesu mię...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka

Międzynarodowy biznes turystyczny

Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę ...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty ochrony danych osobowych w administracji publicznej i biznesie w obliczu pandemii COVID-19

W monografii dokonano analizy uwarunkowań prawnych oraz teoretycznych i praktycznych aspektów funkcjonowania systemu ochrony danych osobowych w Polsce. Publikacja omawia również wybrane aspekty przetwarzania danych osobowych w obliczu pan...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Od dawna na świecie trwa dyskusja nad charakterem i celami prowadzenia działalności gospodarczej. Najbardziej popularne wśród przedsiębiorców podejście zakłada, że wyłącznym celem działalności gospodarczej jest kreowanie zysku, rozumianeg...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!