0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kompetencje konsumentów

(eBook)

Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Anna Dabrowska, Dariusz Kiełczewski, Felicjan Bylok, Irena Ozimek, Mirosława Janoś-Kresło

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,90 zł
44,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Kompetencje konsumentów

W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, ale także wielu organizacji o różnym charakterze i instytucji badawczych. Obecnie celem badań w tym zakresie jest ocena stopnia wdrożenia koncepcji zrównoważonej konsumpcji, której podstawę stanowią: planowanie, know-how, ekologia, etyka oraz świadomość lokalna. Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dóbr konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora. Książka jest przeznaczona zarówno dla wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, a także dla organizacji i instytucji kształtujących politykę konsumencką oraz pracowników naukowych uczelni ekonomicznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2237-3
  • ISBN druku: 978-83-208-2189-5
  • Liczba stron: 200
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Konsument a współczesne wyzwania cywilizacyjne 
1.1. Globalna konsumpcja jako megatrend współczesnej konsumpcji 
1.2. Wirtualizacja konsumpcji 
1.3. Ekologizacja jako przejaw dbałości o środowisko naturalne

ROZDZIAŁ 2. Kompetencje i ich znaczenie dla kształtowania zachowań i postaw konsumentów 
2.1. Kompetencje konsumentów 
2.2. Kompetencje a zachowania konsumentów 
2.3. Znaczenie kompetencji w kształtowaniu postaw konsumentów


ROZDZIAŁ 3. Zrównoważona konsumpcja a kompetencje konsumentów 
3.1. Zrównoważona konsumpcja jako przedmiot badań 
3.2. Problemy rozwoju idei zrównoważonej konsumpcji 
3.3. Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji


ROZDZIAŁ 4. Innowacyjne zachowania w kontekście kompetencji konsumentów 
4.1. Innowacyjne zachowania jako obszar badań współczesnej konsumpcji 
4.2. Cechy innowacyjnych konsumentów 
4.3. Wybór nowych produktów przez konsumentów 
4.4. Wzory konsumpcji związane z nabywaniem i użytkowaniem nowych produktów 
4.5. Innowacje na rynku żywności i związane z tym wybrane aspekty zachowań konsumentów 
4.6. Bankowość mobilna jako forma innowacyjnego zachowania konsumentów

 
ROZDZIAŁ 5. Wiedza konsumentów a ochrona ich praw 
5.1. Prawo do informacji a kompetencje konsumentów 
5.2. Prawo do reklamacji a wiedza konsumentów 
5.3. Instytucje i organizacje konsumenckie a świadomość konsumentów

 
ROZDZIAŁ 6. Segmentacja konsumentów według kompetencji
 

Zakończenie

Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

8,10 zł 9,00 zł
Do koszyka

Kompetencje przedsiębiorcy-menedżera. Ideologia kształtowania

Niniejsza publikacja porusza dość popularny obecnie w literaturze przedmiotu temat zarządzania kompetencjami. Problematyka kompetencji przedstawiona w tej książce wyróżnia ją jednak spośród podobnych opracowań, ponieważ postrzega kompeten...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Praca konsumentów

Nie ulega wątpliwości, że przedstawione w pracy zjawiska związane z pracą niematerialną, tworzeniem treści, praktykami prosumpcyjnymi, pracą fanowską, ekonomią współdzielenia stają się coraz wyraźniejszym elementem współczesnego porządku ...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Ocena kompetencji metodą Assessment i Development Center

Autorka przedstawia tematykę oceny pracownika metodą Assessment Center i Development Center. Od lat najwyższą skuteczność w procesie selekcji, sięgającą według różnych źródeł nawet 80%, daje procedura Assessment Center. Skuteczność tej me...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Kompetencje samorządu terytorialnego w zakresie polityki społecznej. Samorząd terytorialny a rynki pracy

Część I zawiera zatem opracowania łączące się ze statusem jednostki samorząduterytorialnego jako pracodawcy oraz jego pracowników (...)Druga część książki dotyczy źródeł regulacji prawnych i kompetencji organówjed...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

Kompetencje emocjonalne nauczyciela

"Jaką rolę odgrywają emocje w pracy nauczyciela? Co mówią na ten temat badania naukowe i jakie badania na gruncie pedagogiki były do tej pory prowadzone? Czym są kompetencje nauczyciela? Co jest wyróżnikiem kompetencji emocjonalnych ...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Kompetencje społeczne, inteligencja emocjonalna i zdrowie psychiczne studentów - kandydatów na nauczycieli wychowania fizycznego

Monografia ma charakter studium właściwości psychicznych istotnych w zawodzie nauczyciela wychowania fizycznego. Za takie uznano kompetencje społeczne, inteligencję emocjonalną oraz kondycję psychiczną. Celem badania było: 1. określenie poziomu kompete...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!