0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2015

  • Autor: Wiesława Caputa

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 55,00 zł
49,50 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa

Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy. Nie zmienia to jednak faktu, że fundamentem biznesu jest i pozostanie klient, a wzrost stopnia skomplikowania relacji łączących przedsiębiorstwo z otoczeniem musi przekładać się na wzrost przekonania zarówno menedżerów, jak i pozostałych pracowników przedsiębiorstwa, że klient jest nie tylko indywidualnością, podmiotem kultywującym zaufanie i związki, ale częścią tkanki społecznej i kulturowej, partnerem, a zarazem, gwarantem jego trwania i rozwoju. Stąd też wszystkie procesy realizowane w przedsiębiorstwie muszą być projektowane oraz realizowane z myślą o kliencie i dla klienta, jako partnera w procesie tworzenia, a także konsumowania wartości.

Dążąc zatem do maksymalizacji korzyści płynących z zaangażowanego kapitału przedsiębiorstwo musi postrzegać klienta nie tylko jako biernego odbiorcę produktu, lecz również:
- dostawcę i kreatora wiedzy, która stwarza przedsiębiorstwu możliwość poprawy efektywności wykorzystania zasobów oraz ustawicznego kreowania nowych wartości, będących odpowiedzią na zmienność otoczenia;
- podmiot komunikujący wartość kreowaną przez przedsiębiorstwo pozostałym uczestnikom gry rynkowej.

Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskim w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami oraz zarządzania wartością klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Hobby, czas wolny
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7941-372-0
  • ISBN druku: 978-83-7556-661-1
  • EAN: 9788375566611
  • Liczba stron: 381
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Wstęp 7

Rozdział 1
Wartość przedsiębiorstwa i jej determinanty 15
1.1. Kreowanie wartości jako cel działalności przedsiębiorstwa 15
1.2. Ekonomiczny wymiar wartości 24
1.3. Wartość przedsiębiorstwa jako kategoria ekonomiczna 29
1.4. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa 37
1.5. Zasoby w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa 44

Rozdział 2
Kapitał klienta jako element kapitału intelektualnego i miernik wartości klientów 63
2.1. Istota kapitału klientów 63
2.2. Wartość jako fundament kapitału klienta 73
2.1.1. Wartość dla klienta 74
2.1.1.1. Postrzegane korzyści 76
2.1.1.2. Postrzegane koszty 92
2.1.2. Wartość klienta 96

Rozdział 3
Determinanty wzrostu kapitału klienta a wzrost wartości przedsiębiorstwa 101
3.1. Obszary identyfikacji czynników kreujących wartość klienta 101
3.2. Marketing relacji w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa 105
3.3. Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klientów 111
3.3.1. Istota, przyczyny i motywy lojalności klienta 111
3.3.2. Proces kreowania lojalności klienta a wartość klienta 113
3.4. Rentowność jako determinanta kapitału klienta 129
3.4.1. Rentowność klienta a potencjał lojalności klienta 129
3.4.2. Potencjał rynkowy klienta jako determinanta rentowności klienta 133
3.4.3. Potencjał zasobowy klienta jako determinanta rentowności 141
3.4.3.1. Potencjał referencyjny klienta 141
3.4.3.2. Potencjał informacyjno-kooperacyjny klienta i jego determinanty 146
3.4.3.3. Potencjał synergii 157

Rozdział 4
Kreowanie kapitału klienta w branży piwowarskiej - metodyka badań 163
4.1. Wiodący problem badawczy 163
4.2. Etapy, procedura i szczegółowe hipotezy badań 166
4.3. Charakterystyka badań wstępnych 169
4.4. Cele i metodyka badań zasadniczych 170

Rozdział 5
Wartość klienta i jej determinanty na rynku piwowarskim w Polsce 181
5.1. Zmiany w otoczeniu jako determinanta zachowań producentów i konsumentów 181
5.2. Preferencje konsumentów a cele rynkowe oferentów 191
5.3. Kluczowe czynniki determinujące potencjał rynkowy i zasobowy konsumentów 198
5.4. Determinanty zachowań nabywczych klienta - popytowa strona relacji 216
5.5. Zaufanie jako czynnik determinujący zachowania nabywcze konsumentów 222
5.6. Wielowymiarowa analiza skupień i korespondencji cech konsumentów piwa w Polsce 227
5.7. Syntetyczna ocena wartości klienta 233

Rozdział 6
Pozafinansowe determinanty wzrostu wartości przedsiębiorstwa 241
6.1. Ranking czynników determinujących wzrost wartości przedsiębiorstwa 241
6.2. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze klientów 243
6.3. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze procesów i innowacji 247
6.4. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze personelu i zarządzania 250
6.5. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze dostawcy i rynki zaopatrzenia 253

Rozdział 7
Relacje, marka i produkt, w procesie kreowania kapitału klientów i wartości przedsiębiorstwa 257
7.1. Relacje z klientami instytucjonalnymi w procesie budowania kapitału klienta 257
7.1.1. Percepcja charakteru relacji - perspektywa producenta 257
7.1.2. Percepcja charakteru relacji - perspektywa strony popytowej 267
7.1.3. Komparatywna analiza charakteru relacji łączącej producentów z klientami instytucjonalnymi 274
7.1.4. Działania marketingowe ukierunkowane na kreowanie relacji z klientami 280
7.2. Marka w procesie kreowania kapitału klientów 285
7.3. Oferta produktowa jako podstawa kreowania kapitału klientów 298
7.4. Finansowe efekty kreowania kapitału klientów w kontekście wzrostu wartości przedsiębiorstwa 302

Podsumowanie 315
Bibliografia 327
Załączniki 351
Spis tabel 375
Spis rysunków 377
Spis załączników 380

Inni Klienci oglądali również

18,90 zł 27,00 zł
Do koszyka

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…) Przeprowadzone badania...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teo...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa. Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalno...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

HR Business Partner Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji

Pozycja rekomendowana przez : Krajową Izbę Gospodarczą, Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development.Książka HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organi...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Spalaj tłuszcz, buduj mięśnie

Chcesz pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej i jednocześnie wyrzeźbić sylwetkę? Szukasz programu, który nie powstał w oparciu o chwilowe mody i nie proponuje błyskawicznych, ale nieskutecznych rozwiązań? Interesuje cię plan, dzięki które...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Zarządzanie procesami biznesowymi przedsiębiorstwa – organizacja i digitalizacja

Współczesne organizacje operują w zmiennym, burzliwym i nieprzewidywalnym otoczeniu zdominowanym przez rozwój technologii informatycznych, globalizację oraz narastającą konkurencję. Uczestnicy współczesnych przedsiębiorstw pozyskuj...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!