Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
W jaki sposób oceniać uczniów, by zachęcić ich do efektywnej pracy?
Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie.
Jeśli zadajesz sobie pytania:
– jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny?
– jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej?
– jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie?
– jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i nie narzucać własnych?
– jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas?
– jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji?
ta książka jest dla Ciebie.
O autorze VI Podziękowania VII Wstęp IX Rozdział 1. Tworzenie w klasie atmosfery sprzyjającej ocenianiu 1 Rozdział 2. Autonomiczna ocena, zmotywowani uczniowie 17 Rozdział 3. Uczenie się metapoznania: „wiem, że wiem!” 41 Rozdział 4. Praktyczne strategie służące ocenie rówieśniczej 63 Rozdział 5. Ustalanie i negocjowanie celów 79 Rozdział 6. Negocjowane tabele oceniania Pivotal (NAG) 95 Rozdział 7. Kierowanie aktywną oceną w sali lekcyjnej 109 Rozdział 8. Różnicowanie i personalizacja oceny 121 Zakończenie 137 Bibliografia i literatura zalecana 138