0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Nelly Daszkiewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech

Publikacja jest monografią naukową, zawierającą całościowe ujęcie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw z branż wysokich technologii.
Autorka przedstawia w niej między innymi:
• przegląd podstawowych pojęć, zwłaszcza terminologii związanej z wysokimi technologiami i przedsiębiorstwami high-tech,
• kompleksowy przegląd teorii internacjonalizacji przedsiębiorstw,
• szczegółową analizę zagadnień związanych z wczesną i szybką internacjonalizacją przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw high-tech,
• analizę związków między innowacjami a internacjonalizacją przedsiębiorstw,
• empiryczną analizę internacjonalizacji przedsiębiorstw działających w branżach high-tech w Polsce, opartą na badaniach empirycznych, których celem była identyfikacja wzorców i mechanizmów internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw.
Książka może być inspiracją dla naukowców, badaczy i doktorantów do prowadzenia dalszych badań. Może być również polecana jako literatura uzupełniająca studentom kierunków ekonomicznych i zarządzania, zgłębiającym zagadnienia związane z internacjonalizacją przedsiębiorstw, wysokimi technologiami i innowacyjnością.
Dr hab. Nelly Daszkiewicz – jest profesorem nadzwyczajnym Politechniki Gdańskiej na Wydziale Zarządzania i Ekonomii w Katedrze Nauk Ekonomicznych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-18804-7
  • ISBN druku: 978-83-011-8775-0
  • Liczba stron: 183
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp                                                               7

ROZDZIAŁ 1. Przedsiębiorstwa zaawansowane technologicznie                11
	1.1. Branże high-tech według różnych klasyfikacji                       11
	1.2. Specyfika przedsiębiorstw high-tech                                   16
	1.3. Przedsiębiorstwa high-tech jako przedsiębiorstwa oparte na wiedzy i jako organizacje „uczące się”                                        19
	1.4. Przedsiębiorstwa high-tech a wzrost gospodarczy                    23
	1.5. Kierunki badań nad przedsiębiorstwami high-tech                       26

ROZDZIAŁ 2. Teorie internacjonalizacji przedsiębiorstw                           31
	2.1. Wczesne teoretyczne koncepcje internacjonalizacji przedsiębiorstw         31
	2.2. Teorie neotechnologiczne                                       33
	2.3. Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw                    36
	2.4. Modele etapowej internacjonalizacji                              40
	2.5. Podejście zasobowe                                            45
	2.6. Podejście sieciowe                                             46
	2.7. Podejście szkoły przedsiębiorczości międzynarodowej                    50
	2.8. Modele oparte na wiedzy                                            53
	2.9. Holistyczne podejście do internacjonalizacji                        56
	2.10. Podejścia alternatywne                                         57
	2.11. Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw                        59
	2.12. Sposoby wejścia na rynki zagraniczne (instrumenty internacjonalizacji)     60
	2.13. Strategie internacjonalizacji                                     62
	2.14. Pomiar poziomu internacjonalizacji przedsiębiorstw                     65

ROZDZIAŁ 3. Wczesna i szybka internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech                                    69
	3.1. Definiowanie born globals (BGs)                                     69
	3.2. Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia (INVs)                     73
	3.3. Ewolucja kierunków badań nad firmami born globals oraz INVs           75
	3.4. Współczesne kierunki badań nad INVs i BGs                           78
	3.5. Wybrane modele internacjonalizacji born globals                   81
	3.6. Czynniki internacjonalizacji born globals                          87
	3.7. Orientacja przedsiębiorcza a teoria internacjonalizacji – koncepcja międzynarodowej orientacji przedsiębiorczej                           91

ROZDZIAŁ 4. Innowacje a internacjonalizacja przedsiębiorstw                 95
	4.1. Pojęcie i typy innowacji                                         95
	4.2. Innowacyjność                                                98
	4.3. Proces innowacyjny                                            99
	4.4. Innowacyjne modele internacjonalizacji                           102
	4.5. Internacjonalizacja a innowacyjność                              105
	4.6. Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej                   110

ROZDZIAŁ 5. Empiryczna analiza internacjonalizacji przedsiębiorstw działających w branżach high-tech                                    121
	5.1. Założenia metodyczne badania                                  121
	5.2. Znaczenie badania                                                 122
	5.3. Metodyka badania                                             123
	5.4. Analiza internacjonalizacji badanych przedsiębiorstw                    127
	5.5. Podsumowanie wyników badań                                  146

Zakończenie  149

Spis rysunków 153

Spis tabel 157

Bibliografia 161

Indeks nazwisk 175

Indeks rzeczowy 179

Inni Klienci oglądali również

15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Forward Physics - a new window on high energy interactions

Publikacja stanowi przegląd i szczegółowe omówienie wyników eksperymentu Compact Muon Solenoid (CMS) zbierającego dane w kompleksie Wielkiego Zderzacza Hadronów w laboratorium CERN dotyczące wysokich pospieszności (forward p...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce wobec wyzwań gospodarki XXI wieku

Rozwój współczesnych przedsiębiorstw jest zagadnieniem wieloaspektowym i wielopłaszczyznowym, co wynika m.in. z oddziaływania zarówno jego warunków, jak i czynników na uzyskiwane efekty tego procesu. Sam rozwój...
51,30 zł 57,00 zł
Do koszyka

Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12

Współczesne przedsiębiorstwa działają w środowisku biznesowym wielorako zdeterminowanym. W tej książce Autorzy przedstawili wyniki badań teo­retycznych i empirycznych ujmujące:- kulturowe,- zasobowe,- samorządowe,- uw...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą treścią książki są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza konwencjonalny opis, dodaj...
30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka

Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw

Wśród licznych kategorii pojęciowych współtworzących współczesną wiedzę w dziedzinie ekonomii i zarządzania niewątpliwie poczesne miejsce zajmu¬ją, ściśle związane z sobą, przedsiębiorczość i innowacyjność. W teorii wysoką rang...
99,90 zł 111,00 zł
Do koszyka

Służebność przesyłu w praktyce na przykładzie przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych

Tematyka urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych obejmuje wiele złożonych kwestii normatywnych i technicznych. Autorzy opracowania identyfikują podstawowe problemy służebności przesyłu, proponują kierunki ich rozwiązania, a także koncentrują się na pr...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!