0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
pzwl -18%


Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. T. 1: Teoria i praktyka - 08 Studenckie praktyki pedagogiczne jako przestrzeń realizacji działań twórczych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Teoria i praktyka: 1

  • Druk: Katowice, 2017

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Publikacje Wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji

  • Redakcja naukowa: Renata Raszka, Urszula Szuścik

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 1,49 zł
Najniższa cena z 30 dni: 1,34 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

1,21 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. T. 1: Teoria i praktyka - 08 Studenckie praktyki pedagogiczne jako przestrzeń realizacji działań twórczych

Przedstawiona w dwóch tomach monografia, pt. "Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Teoria i praktyka". T. 1 i "Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Refleksje pedagogiczne w teorii i praktyce", T. 2, stanowi oryginalne opracowanie w zakresie szeroko rozumianej innowacyjności w praktyce i teorii pedagogicznej. Publikacja zawiera rozważania dotyczące roli nauczyciela innowatora w kreowaniu procesu dydaktyczno-wychowawczego, opiekuńczego i organizacyjnego funkcjonowania przedszkola i szkoły, a w związku z tym potrzeby kształcenia przyszłych pedagogów do innowacyjnego myślenia o procesie edukacji. Publikacja zawiera również przykłady innowacji z praktyki pedagogicznej w przedszkolu, klasach 1-11/ szkoły podstawowej, a także kształcenia przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Publikacja jest adresowana do szerokiej rzeszy nauczycieli, badaczy, którzy wrażliwi są na nieustannie zmieniające się otoczenie społeczno-kulturowe, w którym stale i na nowo odnajdują się teoretycy, jak i praktycy zaangażowani w kreowanie procesu edukacji dzieci. Stanowi ona kompendium wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu działań innowacyjnych w pracy z dzieckiem. Monografia może stanowić źródło inspiracji do ciekawych propozycji dydaktycznych z dzieckiem dla studentów, nauczycieli czy rodziców.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika
  • Redakcja: Renata Raszka, Urszula Szuścik
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-226-3104-1
  • ISBN druku: 978-83-226-3103-4
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wstęp (Urszula Szuścik, Renata Raszka) / 7

Lidia Wollman
Nauczyciel innowator XXI wieku jako organizator środowiska uczenia się / 11

Krystyna Duraj-Nowakowa
Innowacje nauczycieli jako liderów organizacji i zarządzania praktyką pedagogiczną / 25

Maciej Kołodziejski, Małgorzata Przybysz-Zaremba
Polimorficzne wymiary generowania innowacji w edukacji – wątki rozproszone / 38

Beata Oelszlaeger-Kosturek
O potrzebie kształcenia studentów pedagogiki do innowacyjnego myślenia o procesie edukacji w kontekście nabywania kompetencji komunikacyjnych / 50

Małgorzata Zalewska-Bujak
Obszary deficytów twórczych działań nauczycieli dzisiejszej szkoły / 67

Jolanta Bonar, Anna Buła
Refleksyjna praktyka źródłem kompetencji nauczyciela dla wspierania rozwoju dziecka / 78

Elżbieta Marek
W poszukiwaniu metod wspierania aktywności edukacyjnej dzieci w młodszym wieku szkolnym (na podstawie analizy wybranych programów kształcenia zintegrowanego) / 88

Jadwiga Oleksy
Studenckie praktyki pedagogiczne jako przestrzeń realizacji działań twórczych / 104

Teresa Giza
Innowacje w teorii i praktyce wczesnoszkolnej na Ukrainie / 116

Gabriela Kapica, Kornelia Solich
W poszukiwaniu skutecznej koncepcji kształcenia nauczycieli języka obcego dzieci / 128

Dominika Duraj
Jak pomóc dziecku stać się przedszkolakiem. Proces adaptacji do środowiska przedszkolnego / 142

Barbara Cygan
Skuteczna diagnoza jako podstawa pomocy pedagogicznej dzieciom w przedszkolu / 156

Anida Szafrańska
Innowacyjna działalność placówek wychowania przedszkolnego na przykładzie Przedszkola Miejskiego nr 10 w Bytomiu / 170

Indeks nazwisk / 183

Inni Klienci oglądali również

10,53 zł 13,00 zł
Do koszyka

Procenty. Jak sobie z nimi radzić

Jeśli uczysz się w gimnazjum lub liceum, ta pozycja jest właśnie dla ciebie. Jeśli nie jesteś uczniem, a masz problem z procentami, nie wahaj się jej kupić. Książka jest nieocenioną pomocą w zrozumieniu informacji wyrażonych w języku procent&o...
1,61 zł 1,99 zł
Do koszyka

Filozoficzna refleksja nad kulturą jako próba odpowiedzi na problemy współczesności - 05 Między młotem rozumu a kowadłem wiary. Kultura w dobie postsekularyzmu

Kultura, rozumiana szeroko, jako całokształt ludzkich działań, obnaża duchową rzeczywistość człowieka. Jest ona bowiem we wszystkich swych przejawach sposobem jego bytowania, wyznacza także możliwości i wytycza drogi urzeczywistniania właściwego mu pow...
4,85 zł 5,99 zł
Do koszyka

Cyberprzestrzeń jako nowy wymiar rywalizacji i współpracy państw - 07 Rozdz. 5, cz. 1. Cyberprzestrzeń jako nowy wymiar współpracy państw: ONZ wobec wyzwań...; Cyberzagrożenia w pracach MZT; Polityka cyberbezpieczeństwa Sojuszu Północnoatlantyckiego

Prezentowana praca stanowi próbę omówienia skuteczności środków teleinformatycznych jako instrumentów polityki zagranicznej państw. W przeprowadzonej analizie, biorącej pod uwagę zarówno aspekty rywalizacji, jak i wsp...
27,54 zł 34,00 zł
Do koszyka

Miasto. Przestrzeń zróżnicowana językowo, kulturowo i społecznie, cz. 8

Pole tematyczne rozrywki, stanowiącej niewątpliwie nieodłączny komponent miasta czy wsi w ich tak fizycznym, jak i społecznym sensie, stanowi przedmiot rozważań w prezentowanym tomie ósmym. Autorom poszczególnych tekstów w spos&oac...
1,21 zł 1,49 zł
Do koszyka

Skamander. T. 11: Reinterpretacje - 08 Jak opisać woń rezedy? Tuwim i zapachy

Tom Skamander. T. 11: Reinterpretacje składa się z tekstów wygłoszonych na konferencji pod tym samym tytułem, która odbyła się w maju 2013 roku z inicjatywy Instytutu Nauk o Literaturze Polskiej im. Ireneusza Opackiego oraz Studenckiego K...
27,28 zł 35,90 zł
Do koszyka

Jak rozumieć, nazywać i regulować swoje emocje

O emocjach mówi się dużo i często. Choć są czymś naturalnym, bardzo potrzebnym i wszyscy ich doświadczamy, to większość z nas ma problem z właściwym rozpoznawaniem i regulowaniem własnych emocji. Czują się przytłoczeni nadmiarem często sprzeczny...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.