0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

(eAudiobook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Autor: Paweł Tkaczyk

  • Lektor: Paweł Tkaczyk

  • Wydawca: Onepress

  • Formaty:
    mp3 (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 29,90 zł
26,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Grywalizacja jest jednym z najmodniejszych obecnie na świecie metod marketingowych, którą wykorzystują wielkie koncerny i najbardziej znane marki. Poświęca się jej wiele uwagi i nie bez powodu – okazuje się bowiem, że przynosi zaskakująco dobre efekty.
Paweł Tkaczyk postanowił opisać zasady grywalizacji i sposoby jej wykorzystania w praktyce. Zrobił to w publikacji „Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych”, którą również przeczytał na potrzeby nagrania.
To znakomita lektura dla wszystkich, którzy lubią śledzić nowe trendy w marketingu i reklamie, ale również dla tych, którzy szukają sposobu na ożywienie działań własnej firmy i chcieliby spojrzeć na kontakty z klientami i potencjalnymi odbiorcami z nowej perspektywy.
Słuchacze doceniają Pawła Tkaczyka za umiejętność przedstawiania nawet skomplikowanych teorii w przystępny, a zarazem porywający sposób. Jego wykłady i publikacje cieszą się ogromnym powodzeniem zarówno wśród laików, jak i ekspertów w dziedzinie marketingu.
W wersji audio dostępna jest również jego wcześniejsza książka o budowaniu silnej marki – nagranie zatytułowane „Zakamarki marki”.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!



Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-246-6259-3
  • ISBN druku: 978-83-246-6487-0
  • Czas trwania: 4:38:00
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka

Tysiąc wspaniałych słońc

Bez wątpienia najwyżej oceniana, najgłośniejsza, najchętniej czytana powieść 2007 roku. Niekwestionowany bestseller nr 1 w ponad 20 krajach świata, sprzedany w imponującej ilości ponad 10 milionów egzemplarzy. Poprzednia książka Hosseiniego zaty...
29,66 zł 32,95 zł
Do koszyka

Faraon

Akcja powieści rozgrywa się w czasach upadku dwudziestej dynastii w starożytnym Egipcie. Państwem zarządza Ramzes XII, uzależniony całkowicie od władzy kapłanów. Tymczasem kraj znajduje się w stanie kryzysu – zmniejsza się zaludnienie i wp...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka

Wiosna nadziei: Skazani na Shawshank

Głośna opowieść, która doczekała się ekranizacji w 1994. Film został nominowany do Oscara w siedmiu kategoriach. Główne role zagrali Tim Robbins oraz Morgan Freeman. Jedna z najbardziej znanych powieści Kinga. Opowieść o mężczyźnie niewin...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Kicia Kocia gra w piłkę

Ukochana seria maluchów o Kici Koci - rezolutnej kotce i jej małych i dużych przygodach - teraz w wersji audio, w znakomitej interpretacji Macieja Stuhra. Kicia Kocia bardzo lubi grać w piłkę nożną. Wybiera się do parku, gdzie już c...
37,71 zł 41,90 zł
Do koszyka

GRA NA DWA FRONTY

Świeża, niezwykle aktualna i dowcipna komedia romantyczna o wrażliwej młodej kobiecie w stabilnym heteroseksualnym związku, która zdaje sobie sprawę, że… podobają jej się kobiety.Gina planuje wkrótce wyjść za mąż....
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

GRA ZAKLINACZA

Dziesięć lat po premierze bestsellerowego Zaklinacza Donato Carrisi powraca z nową przerażającą zagadką…Podobno zło jest banalne. Ale o przeciwniku, z którym przyjdzie się zmierzyć Mili Vasquez można powiedzieć wszystko, lecz ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!