0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 208 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja - Dominik Drzazga

System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i planow...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków - Janusz Reichel

Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków

W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających p...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Transparentność dokonań uczelni wyższej - Jacek Kalinowski

Transparentność dokonań uczelni wyższej

Perspektywa zewnętrznych interesariuszy

Celem głównym monografii jest identyfikacja poziomu transparentności dokonań polskich uniwersytetów z perspektywy zewnętrznych interesariuszy – w wymiarze finansowym i niefinans...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badania operacyjne - Marcin Anholcer

Badania operacyjne

Książka zawiera treści należące do programu przedmiotu badania operacyjne, zgodne ze standardami nauczania obowiązującymi na prowadzonym na UEP kierunku Informatyka i Ekonometria. Materiał został p...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane metody ilościowe w finansach - Dorota Witkowska

Wybrane metody ilościowe w finansach

W monografii przedstawiono wiele zagadnień związanych z prowadzeniem analiz finansowych za pomocą metod ilościowych. Walorem opracowania jest omówienie problemów, z jakimi spotykają s...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw - Paweł Kopczyński

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość m...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie środowiskowe

Zarządzanie środowiskowe

Zrównoważony rozwój może być osiągnięty dzięki odpowiedniemu zarządzaniu środowiskowemu w organizacji, czyli dzięki działaniom służącym zapobieganiu negatywnemu wpływowi zanieczyszcze...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Finanse przedsiębiorstw - Jarosław Kubiak

Finanse przedsiębiorstw

Skrypt rozpoczyna się od zagadnień związanych z celem działalności przedsiębiorstwa i relacji między jego interesariuszami. Następnie omawiane są podstawy dokonania wstępnej oceny sytuacji finansow...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowość

Bankowość

W kilku ostatnich dekadach w bankowości zaszło wiele zmian wywołanych wdrażaniem nowoczesnych technologii i związanymi z tym innowacjami produktowymi oraz reorganizacją działalności bankowej. Nastę...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Osoby młode na rynku pracy - Baha Kalinowska-Sufinowicz

Osoby młode na rynku pracy

Przedmiotem monografii jest sytuacja osób młodych na polskim rynku pracy na tle innych państw, a także możliwości udoskonalenia polityki państwa wobec tej grupy osób. Zakres czasowy p...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczn...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Tom 2. Przestrzeń miasta przemysłowego. Zbiór studiów z okazji 200 lat Łodzi przemysłowej

W roku 2020 Łódź obchodziła dwusetlecie swojej historii przemysłowej. Jubileusz ten stał się podstawą do zorganizowania debaty naukowej nad historią przemysłową i przyszłością naszego miasta...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce - Jerzy Różański

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce

Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podejście kalibracyjne w badaniach społeczno-ekonomicznych - Marcin Szymkowiak

Podejście kalibracyjne w badaniach społeczno-ekonomicznych

Książka nawiązuje do dynamicznie rozwijającej się na całym świecie w badaniach reprezentacyjnych oraz spisach powszechnych metody kalibracji. Podjęta tematyka stanowi próbę wypełnienia dostr...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Historia myśli o organizacji i zarządzaniu - Janusz Kraśniak

Historia myśli o organizacji i zarządzaniu

W podręczniku przedstawiono rozwój nauki organizacji i zarządzania od taylorowskiej koncepcji naukowej organizacji pracy jako pierwszego, kompleksowego podejścia do problemu zarządzania orga...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sprawozdawczość niefinansowa. Ujawnianie i atestacja informacji niefinansowych w świetle regulacji i standardów

Sprawozdawczość niefinansowa. Ujawnianie i atestacja informacji niefinansowych w świetle regulacji i standardów

Redaktor: Ewa Różańska
Książka jest poświęcona problematyce ujawniania i atestacji informacji niefinansowych w sprawozdawczości jednostek gospodarczych w świetle dyrektywy 2014/95/UE, ustawy o rachunkowości i Krajowego S...
43,20 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kształtowanie jakości żywności. Wybrane zagadnienia

Kształtowanie jakości żywności. Wybrane zagadnienia

Podręcznik stanowi oryginalne i kompleksowe opracowanie zagadnień istotnych w kształceniu menedżerów jakości żywności. W podręczniku zawarto szczegółową charakterystykę czynnikó...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz

Influencer Marketing

Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych tw&o...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza b...
34,11 zł 37,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy - Beata Glinkowska-Krauze

Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy

Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa

Znaczna część monografii została opracowana w kontekście realizacji przez autorów złożonego projektu badawczego o temacie: „Narodowe kultury biznesowe Polski i Ukrainy: doskonalenie na...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 208 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20