0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 456 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Techniki rozwiązań optymalizacyjnych - Roman Szarawara - 30 %

Techniki rozwiązań optymalizacyjnych

Przykłady zastosowań

Nowy podręcznik akademicki do ćwiczeń z zastosowaniem komputera z zakresu przedmiotów:Badania operacyjne,Optymalizacja decyzji zarządczych i gospodarczych,Informatyka w zar...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przedsiębiorczość - 30 %

Przedsiębiorczość

Etyka i odpowiedzialność

Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy częśc...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
ZARZĄDZANIE KADRAMI I ŚRODOWISKIEM PRACY

ZARZĄDZANIE KADRAMI I ŚRODOWISKIEM PRACY

Redaktor: Miłosz Czopek
Wydawca: FNCE
Współczesne organizacje konfrontowane są z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich są zmiany dotyczące postrzegania roli pracownika. Poszukiwana jest równowaga między progresywn...
50,40 zł 56,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
GAZ ZIEMNY W POLSCE: KONSUMPCJA I ZAOPATRZENIE polityka gospodarcza--ekonomia--bezpieczeństwo - Piotr Kwiatkiewicz

GAZ ZIEMNY W POLSCE: KONSUMPCJA I ZAOPATRZENIE polityka gospodarcza--ekonomia--bezpieczeństwo

Wydawca: FNCE
Niezależny raport analityczny dotyczący rynku gazu ziemnego w Polsce i perspektyw jego rozwoju
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania. - Zbysław Dobrowolski - 30 %

Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania.

Zarządzanie w sferze publicznej

Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z ...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekspatrianci akademiccy w Polsce - Sylwia Przytuła - 30 %

Ekspatrianci akademiccy w Polsce

Perspektywa indywidualna i instytucjonalna

Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedst...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Propaganda - Łukasz Olejnik - 30 %

Propaganda

Od dezinformacji i wpływu do operacji i wojny informacyjnej

Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarow...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ludzie interesu w przedwojennej Polsce - Maria Barbasiewicz - 30 %

Ludzie interesu w przedwojennej Polsce

Przedsiębiorcy, filantropi, kapitaliści

Książka prezentuje niezwykle różnorodne środowisko przedwojennych przemysłowców i biznesmenów w czasach Drugiej Rzeczypospolitej. Przedstawia je na tle ówczesnych uwarun...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji przemysłowej 4.0 i 5.0 -PROJEKTOWANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE INŻYNIERII MECHANICZNEJ O PROFILU PRAKTYCZNYM NA POTRZEBY PRZEMYSŁU 4.0 I 5.0 - Paweł Knast

Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji przemysłowej 4.0 i 5.0 -PROJEKTOWANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE INŻYNIERII MECHANICZNEJ O PROFILU PRAKTYCZNYM NA POTRZEBY PRZEMYSŁU 4.0 I 5.0

Wydawca: FNCE
Niniejsza monografia stanowi studium projektowania programów edukacyjnych w obszarze inżynierii mechanicznej o profilu praktycznym, uwzględniając wyzwania związane z dynamicznym ...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarys stosunków międzynarodowych - Edyta Chwiej - 30 %

Zarys stosunków międzynarodowych

W erze współczesnej globalizacji

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika adresowanego do studentów stosunków międzynarodowych i nauk politycznych. Autorzy dokonali gruntownej aktualizacji publ...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo - Praca zbiorowa - 30 %

Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo

O praktycznej teorii Grzegorza W. Kołodko

Poszukiwanie przez ekonomię pragmatyzmu czy umiaru może się jawić jako wielka prowokacja intelektualna, ponieważ w ekonomii zawsze chodzi o pragmatyzm i umiar. Ekonomia czasami święci jednak tryumf...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sapiens na zakupach - Piotr Bucki

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

Autor: Piotr Bucki
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsume...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sztuka feedbacku - Grzegorz Radłowski

Sztuka feedbacku

Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?

Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowa...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dzikie fale - Jonathan Brill

Dzikie fale

Jak budować biznes gotowy na wszystko

Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian.Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dzie...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestowanie w wartość - Bruce C. N. Greenwald - 30 %

Inwestowanie w wartość

Od Grahama do Buffetta

Nowe wydanie światowego bestsellera, którego sprzedało się ponad 100 000 egz.!W ciągu 20 lat od pierwszej edycji zmieniła się gospodarka, świat inwestycji ewoluował. Drugie wydan...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Problemy i wyzwania ekonomii i zarządzania w XXI wieku. Wybrane aspekty

Problemy i wyzwania ekonomii i zarządzania w XXI wieku. Wybrane aspekty

Wydawca: FNCE
Jakie problemy i wyzwania stoją przed Ekonomią i Zarządzaniem w XXI wieku? Ta książka stara się odpowiedzieć na to pytanie. Banalnym wydaje się twierdzenie, że rozwój każdego społeczeń...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo energetyczne Polski na początek trzeciej dekady XXI wieku

Bezpieczeństwo energetyczne Polski na początek trzeciej dekady XXI wieku

Redaktor: Łukasz Wojcieszak
Wydawca: FNCE
Niniejsza książka dotyczy aktualnej i ważnej problematyki, która w obecnej rzeczywistości nabiera szczególnego znaczenia. Autorzy poszczególnych rozdziałów dokonali anal...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Semiotyka w marketingu - Krzysztof Polak - 30 %

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołuj...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mind hacking - Marcin Cichocki - 30 %

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na str...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 456 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20