0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 81 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Bankowość emocjonalna - Ewa Miklaszewska

Bankowość emocjonalna

Wydawca: Poltext
Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie przez algorytmy - Włodzimierz Szpringer

Zarządzanie przez algorytmy

Wydawca: Poltext
Zarządzanie przez algorytmy przenika rzeczywistość społeczno-gospodarczą: od polityki i rządzenia państwem, administracji publicznej aż do transformacji różnych modeli biznesu, które ...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków - Aneta Hryckiewicz-Gontarczyk

Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków

Wydawca: Poltext
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez wiele lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na p...
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metawersum: nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej - Włodzimierz Szpringer

Metawersum: nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej

Wydawca: Poltext
NOWE TECHNOLOGIE ● BIZNESMetawersum powinno znajdować się na mapie innowacji większości firm, ponieważ może wpływać na wiele linii biznesowych, sektorów przemysłu i regionó...
62,91 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie. Nowe otwarcie - Praca zbiorowa

Zarządzanie. Nowe otwarcie

eBook (epub, mobi)
108,00 zł 120,00 zł
Do koszyka
Zarządzanie. Nowe otwarcie - Praca zbiorowa

Zarządzanie. Nowe otwarcie

Wydawca: Poltext
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorc...
108,00 zł 120,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowość w gospodarce cyfrowej - Anna Szelągowska

Bankowość w gospodarce cyfrowej

Wydawca: Poltext
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowośc...
58,41 zł 64,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy - Lechosław Garbarski

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Wydawca: Poltext
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarząd...
80,91 zł 89,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka - Grzegorz Mazurek

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

Wydawca: Poltext
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od ...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja. - Włodzimierz Szpringer

Datafikacja. Gospodarka oparta na danych. Konkurencja a regulacja.

Wydawca: Poltext
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym wiele pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie...
71,91 zł 79,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Myśl strategicznie! - Krzysztof Obłój

Myśl strategicznie!

eBook (epub, mobi)
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka
Myśl strategicznie! - Krzysztof Obłój

Myśl strategicznie!

Wydawca: Poltext
W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromn...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sprawozdawczość i rewizja finansowa – kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii - Ewa Grabowska-Kaczmarczyk

Sprawozdawczość i rewizja finansowa – kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii

Wydawca: Poltext
Pandemia koronawirusa dokonała dużych zmian w wielu sferach życia społecznego i gospodarczego. Problemy, które ze sobą przyniosła, nie ominęły również rachunkowości, w tym także spraw...
80,91 zł 89,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Problemy rachunkowości w dobie pandemii - Dawid Obrzeżgiewicz

Problemy rachunkowości w dobie pandemii

Wydawca: Poltext
Pandemia COVID-19 wywiera wpływ na każdą sferę życia gospodarczego. Rachunkowość cały czas ewoluuje, dostosowując się do zmian otoczenia, nowych regulacji prawnych i potrzeb użytkowników inf...
65,61 zł 72,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego - Adam Noga

Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego

Autor: Adam Noga
Wydawca: Poltext
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego ...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Predyspozycje do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej w organizacji - Wojciech Karczewski

Predyspozycje do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej w organizacji

Wydawca: Poltext
Monografia ma formę studium empirycznego z zakresu zachowań organizacyjnych i jest poświęcona problematyce związanej z predyspozycjami do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej. Chociaż w literatu...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Platformizacja gospodarki cyfrowej. Nowe wyzwania dla regulacji - Włodzimierz Szpringer

Platformizacja gospodarki cyfrowej. Nowe wyzwania dla regulacji

Wydawca: Poltext
Biznes Nowe technologie PrawoRozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i opty...
67,41 zł 74,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów? - Lechosław Garbarski

Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?

Wydawca: Poltext
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w bizne...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych - Michał Rogatko

Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych

Wydawca: Poltext
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istot...
53,91 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pandenomia. Czy koronawirus zakończył erę neoliberalizmu? - Piotr Arak

Pandenomia. Czy koronawirus zakończył erę neoliberalizmu?

Autor: Piotr Arak
Wydawca: Poltext
Pandemia COVID-19 ustawiła nas w punkcie zwrotnym historii. Kryzys zdrowotny i postępujące za nim załamanie gospodarcze boleśnie ujawniły wady starego porządku. Decydenci uciekali się do koncepcji ...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Problemy badawcze we współczesnych finansach - Dorota Kędzior

Problemy badawcze we współczesnych finansach

Wydawca: Poltext
Znaczenia wiedzy i świadomości finansowej nie da się przecenić, współczesny człowiek potrzebuje ich, by przetrwać, a państwa, by zachować niepodległość. Nie da się funkcjonować bez umiejętno...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów - Andrzej H. Jasiński

Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów

Wydawca: Poltext
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 81 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20