0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2021

  • Autor: Lechosław Garbarski

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,90 zł
44,91 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć.
Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności.
Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspiracje dla osób związanych z biznesem.
***
Lechosław Garbarski – profesor, kierownik Katedry Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie marketingu, strategii marketingowych i postępowania nabywców na rynku. Jest autorem ponad 300 prac, z których większość została opublikowana w książkach, monografiach, czasopismach oraz materiałach konferencyjnych w Polsce i za granicą. Członek założyciel Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta w Polsce. Konsultant wielu firm. Dyrektor Kozminski Advanced Management Program.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8175-318-0
  • ISBN druku: 978-83-8175-317-3
  • Liczba stron: 336
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 
1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu
1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje
1.3. Kreatywność jako źródło innowacji
1.4. Sektory i zawody kreatywne
1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych
1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu
Rozdział 2. Sukces i porażka 
2.1. Istota i wymiary sukcesu 
Istota sukcesu
Sukces w biznesie
2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)? 
Wizja sukcesu
Relatywizm w ocenie sukcesu
Znaczenie oceny odbiorców
Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy
2.3. Miary sukcesu artystów (twórców) 
Nagrody i recenzje
Akceptacja
Wymiar finansowy sukcesu
Kryteria oceny a ulotność sukcesu
2.4. Porażki i pułapki 
Czy porażka jest porażką?
Symptomy nadciągającej porażki
Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki
Trudne do przewidzenia okoliczności porażki
Obrona przed porażką
Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 
3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu 
Źródła inspiracji twórczej
Mechanizm gromadzenia idei
Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?
3.2. Ekspansja – praca nad projektem 
Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy
Błędy i znikome efekty działania
3.3. Podstawy osiągnięć twórczych 
Szczęście
Praca
Talent
Odwaga
Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 
4.1. Czym jest kreatywność? 
Myślenie dywergentne i konwergentne
Twórczość
Definiowanie kreatywności
Kreatywność w opinii artystów
Pomiar kreatywności
4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych 
Kreatywność społeczeństw i grup społecznych
Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego
4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności 
Autonomia działania
Wpływ presji czasu
Osobowość twórcy
Inne uwarunkowania
Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 
5.1. Postawa i pasja twórcza 
Cechy zachowań kreatywnych
Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności
Pasja i jej źródła
Znaczenie pasji pozazawodowych
5.2. Twórcy 
Cechy osób kreatywnych
Samotność i introwertyczność
Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 
6.1. Sztuka a życie 
Rady ze szczyptą ostrożności
Identyfikacja otaczającej rzeczywistości
Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki
6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności 
Czy można się nauczyć kreatywności?
Jak wyzwalać kreatywność?
Kreatywność a wiek twórców
Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia
Warsztat teatralny w ramach KAMP
6.3. Rola liderów (przywódców)
6.4. Metody wyzwalania kreatywności 
Kierunki działań szkoleniowych
Wybrane techniki wyzwalania kreatywności
Trening kreatywności
Działania artystyczne
Podsumowanie
Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV
Bibliografia
Załącznik 1
Załącznik 2

Inni Klienci oglądali również

17,99 zł 19,99 zł
Do koszyka

Węgry. Co tam się dzieje

Raport twórców węgierskich reform specjalnie dla Polaków + węgierska konstytucja W kwietniu 2010 roku Węgierska Unia Obywatelska Fidesz Viktora Orbána zdobyła aż 68 proc. głosów, uzyskując sam...
49,05 zł 54,50 zł
Do koszyka

Podręcznik astrologii. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o swoim horoskopie

Dzięki tej książce posiądziesz wiedzę astrologiczną niezbędną do właściwego interpretowania oddziaływania sił kosmicznych i funkcjonowania w zgodzie z nimi. Dowiesz się wszystkiego o swoim znaku słonecznym, księżycowym i ascendentach. Odkryjesz znaczen...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie

Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes – po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji?Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkim...
17,55 zł 19,50 zł
Do koszyka

To, co najistotniejsze o panu Moritzu

Z czeskiego przełożył Piotr Godlewski „To jest najlepsza czeska książka, o której (chyba) nigdy nie słyszeliście” – napisał Wojciech Szot, recenzent znany z wybredności. Podzielił się z czytelnikami fant...
33,30 zł 37,00 zł
Do koszyka

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepc...
48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka

Współczesne domeny zarządzania: decyzje menedżerskie – PPO i CSR – modele biznesu. Tom 44

Praktyka organizacyjna w sferze gospodarki, sektorze publicznym i sferze społecznej ukazuje bogactwo różnorodności rozwiązań. Wynika to z faktu regulowania aktami prawnymi tylko niezbędnych oraz fundamentalnych elementów dla „ładu g...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!