0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Zarządzanie. Nowe otwarcie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2023

  • Autor: Praca zbiorowa

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 120,00 zł
108,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie. Nowe otwarcie

Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania.
Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem.
Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8175-467-5
  • Liczba stron: 384
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorach  9
Wstęp 11
Historia zarządzania  13
KIERUNEK KLASYCZNY 14
Kierunek naukowego zarządzania 14
Kierunek administracyjny 16
Zarządzanie i przywództwo  25
NA CZYM POLEGA ZARZĄDZANIE? 26
Czym jest organizacja?  27
KIM JEST MENEDŻER?  29
Funkcje zarządzania 30
Role menedżerskie 33
Umiejętności menedżerskie 34
KIM JEST PRZYWÓDCA35
Teorie przywództwa 39
PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE 45
Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne 51
Czym jest odpowiedzialność społeczna ? 52
Definicje pojęcia CSR 53
CSR a zrównoważony rozwój 60
Czym jest etyka w biznesie ? 62
Zachowanie etyczne a nietyczne 63
Struktury etyczne. 66
Etyka w kontekście międzynarodowym. 69
Otoczenie i interesariusze 73
CO TO JEST OTOCZENIE ORGANIZACJI? 74
Struktura a otoczenie 76
Czym są zasoby organizacji? 77
Czym są procesy w organizacji? 85
Czym jest równowaga organizacyjna?. 89
Podejście systemowe 101
KIM SĄ INTERESARIUSZE ORGANIZACJI?  102
Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość .109
CZYM SĄ INNOWACJE? 110
Źródła innowacji 110
Rodzaje innowacji 115
CZYM JEST PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ? 124
Organizacja przedsiębiorcza i biurokratyczna 127
Zarządzanie międzynarodowe 135
CZYM JEST HANDEL MIĘDZYNARODOWY? 136
Rola i znaczenie organizacji międzynarodowych 136
CZYM JEST UMIĘDZYNARODOWIENIE? 137
Różne typy organizacji międzynarodowych 138
Formy umiędzynarodowienia. 139
Dlaczego firmy się umiędzynaradawiają? 141
Jak firmy się umiędzynarodawiają – model uppsalski .145
Zarządzanie międzykulturowe  148
Zarządzanie strategiczne  161
CZYM JEST STRATEGIA? 162
Zarządzanie strategiczne 163
Jak zbudować przewagę konkurencyjną? 171
Wyzwania związane z planowaniem strategicznym 176
ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ 180
Proces tworzenia wartości dla producenta 180
Zarządzanie wartością 188
Warunki skutecznego zarządzania wartością 193
Zarządzanie wiedzą 201
CZYM JEST WIEDZA? 202
Rodzaje wiedzy   205
Cechy wiedzy  206
Tworzenie wiedzy 208
Pomnażanie wiedzy 208
PRZEWAGA KONKURENCYJNA OPARTA NA WIEDZY 210
Zarządzanie wiedzą 212
Wyzwania związane z zarządzaniem informacją i wiedzą. 217
Big Data 220
Marketing 227
CZYM JEST MARKETING 228
Znaczenie marketingu dla organizacji. 229
E-marketing 230
Segment rynku 231
INSTRUMENTY MARKETINGOWE 234
Produkt 235
Marka 242
Cena 249
Kanał dystrybucji 250
Komunikacja marketingowa 252
Formalizacja i struktura  257
CZYM JEST FORMALIZACJA? 258
Normatywna teoria formalizacji 260
Jak stosować formalizację 265
CO TO JEST STRUKTURA ORGANIZACYJNA? 268
Części składowe struktur 268
Typy struktur 273
Czynniki strukturotwórcze 281
Kształtowanie struktur organizacyjnych 288
Kultura organizacyjna  293
CZYM JEST KULTURA ORGANIZACYJNA? 294
Piramida kultury 295
Wymiary kultury organizacyjnej 299
Skąd się bierze kultura organizacyjna? 301
Proces akulturacji 304
Funkcje kultury organizacyjnej 306
ZMIANA KULTUROWA 308
W jaki sposób oddziaływać na kulturę organizacyjną? 311
Zarządzanie ludźmi 317
Czym jest zarządzenie zasobami ludzkimi ? 318
Sytuacja zawodowa 321
CZYM JEST MOTYWACJA?  325
Motywowanie pracowników 327
Wczesne teorie motywacji 328
Współczesne teorie motywacji 333
Instrumenty motywacji 336
Zarządzanie różnorodnością 345
Czym jest różnorodność. 346
Przeciwdziałanie dyskryminacji 347
Czym jest zarządzanie różnorodnością ? 350
Zarządzanie różnorodnością w USA 351
Zarządzanie różnorodnością w Europie 352
Zarządzanie różnorodnością w Polsce 353
Bibliografia 367
Indeks osobowy 379
Indeks rzeczowy 375

Inni Klienci oglądali również

52,29 zł 74,70 zł
Do koszyka

Nowa ketogeniczna dieta South Beach

Chcesz wiedzieć, jak szybko schudnąć? Znasz dietę South Beach? Intryguje cię dieta ketogeniczna? Dr Arthur Agatston w nowej książce łączy dietę South Beach z najnowszą wiedzą dotyczą zdrowego odżywiania, które są podstawą diety ketogenicznej. Pr...
5,39 zł 5,99 zł
Do koszyka

Emmy 1 - Groźba nowego życia

Na ul. Skowronkowej 13 w strasznej dziurze o nazwie Karleager mieszka Emmy Leander Nielsen, lat 13, razem z mamą, Dorthe. W oddalonej o całą wieczność Kopenhadze, w czymś co przypomina betonowe pudełko na buty, mieszka Tom – tata Emmy, razem z je...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka

Nowe rozwiązania techniczne, organizacyjne i informatyczne w transporcie

Monografia prezentuje zagadnienia techniczne, organizacyjne i informatyczne w zastosowaniu do nowoczesnych systemów transportowych. Przedstawiono w niej zasady projektowania i optymalizacji działania autobusu elektrycznego zasilanego z wodorowyc...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Nowe zasady sprzedaży internetowej

Rosnące oczekiwania klientów związane z nowymi technologiami wpływają na dynamikę zmian na rynku handlu elektronicznego. Coraz większe znaczenie zyskuje sprzedaż produktów przez internet oraz usług cyfrowych. Do przyspieszenia transformac...
61,20 zł 68,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie produktami leczniczymi. Teoria i praktyka

W publikacji kompleksowo omówiono problematykę gospodarowania lekiem w podmiotach leczniczych - począwszy od zamówienia leków aż do ich podania pacjentom - ze szczególnym uwzględnieniem metod optymalizujących ten proces. Zaw...
13,28 zł 14,76 zł
Do koszyka

Kultura organizacyjna – zarządzanie, reperkusje

W książce Kultura organizacyjna – zarządzanie, reperkusje podjęta została analiza ewaluacji wartości wymiarów kulturowych przez pryzmat geopolityki, historii, religii, warunków bytowych, kształtujących świadomość jednostek i zbiorow...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!